Dat heeft 2 redenen..:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:12 schreef kevin20vt het volgende:
Het schijnt NOS te zijn (als het dat überhaupt is), maar dat hoort bij mijn weten de motor in te gaan en niet langs de auto af te spuiten...![]()
Waarom ze het dus zo laten afblazen heb ik geen idee van
Bandjes kaal, hmm hoe kan dat nou weer..??quote:
puur show, ze hadden het ook in 2fast2furious geloof ik en later kon je het ook in NFSU underground 2 geloof ik kopen.. wat een onzinquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:55 schreef 68Chevelle het volgende:
What the fuck is dat spuiten goed voor?.....verkeerd gemonteerde ruitensproeiers?
Nee, niet puur showquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:01 schreef invine het volgende:
[..]
puur show, ze hadden het ook in 2fast2furious geloof ik en later kon je het ook in NFSU underground 2 geloof ik kopen.. wat een onzin
Wikiquote:Fans can easily identify nitrous-equipped cars at the track by the fact that most will "purge" the delivery system prior to reaching the starting line. A separate electrically operated valve is used to release air and gaseous nitrous oxide trapped in the delivery system. This brings liquid nitrous oxide all the way up through the plumbing from the storage tank to the solenoid valve or valves that will release it into the engine's intake tract. When the purge system is activated, one or more plumes of nitrous oxide will be visible for a moment as the liquid flashes to vapor as it is released. The purpose of a nitrous purge is to ensure that the correct amount of nitrous oxide is delivered the moment the system is activated—air or gaseous nitrous oxide in the line will cause the car to "bog" for an instant until liquid nitrous oxide reaches the intake.
Niet alleen wiki beweert dit..quote:
No offence, maar als je te dom bent om de laatste paar kilometer ff rustig aan te doen met je tdi kun je erop wachten dat je je turbo in de soep draait, of het nou diesel of benzine is.quote:Op zondag 14 september 2008 15:50 schreef bietelboer het volgende:
[..]
No offence, maar die heb je totaal niet nodig op een diesel....
Anders hadden ze die van de fabriek uit wel mee gekregen...
Precies, die is dus helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook nooit daar niet van, maarja is toch auto van de zaak.
franse rommelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:41 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Precies, die is dus helemaal niet nodig
De
Master op het werk doet het ook nog steeds
Ach ... wat is standaard. Die van mij is redelijk standaard.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:51 schreef tevebe het volgende:
Rijden er nog wel standaard Del Sols rond?
Iedere keer als ik een Del Sol zie zit ie vol met spoilers en al. Nu kan ik simpele styling (bumperlip) wel waarderen, maar schijnbaar houden de meeste van lelijke bumpers.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... wat is standaard. Die van mij is redelijk standaard.
De kleur zal altijd origineel blijven en er komt ook geen gek bodywork op.
De uitlaat is over de top maar die ga ik nog wel vervangen als de auto weer doorgelast wordt en opnieuw wordt gespoten.
Tsja ... bij de VTi is het zo dat de bies in de stoel de kleur van de auto heeft. De enige originele mogelijkheden zijn dus grijs bij een zwarte Sol, groen bij de groene, blauw bij een blauwe en rood bij een rode Sol. Andere kleuren waren origineel niet geleverd op de VTi. De ESi's hebben allemaal een grijze bies in de stoelen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:22 schreef tevebe het volgende:
[..]
en de kleur heeft ook niet mijn voorkeur
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:06 schreef CasB het volgende:
Koop dan een MX-5 als je een kleine cabrio wil.
Als je het aan de zijkant monteert kan je op een zomerse dag de rokjes van de chicks mee doen opwaaienquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef kevin20vt het volgende:
Dan nog kun je het ook op een plek onder de auto laten afblazen, zodat het niet echt zichtbaar is....
Met mijn airride heb ik de afblaasklep ook in de auto laten monteren ipv onder de auto, het maakt echt een tering lawaai als je het onder de auto hebt... Voetgangers laten schrikken is leuk voor een keer maar daarna....
en dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je het aan de zijkant monteert kan je op een zomerse dag de rokjes van de chicks mee doen opwaaien(of de burka's van de moslima's, for that matter
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |