DSTT, de (oorspronkelijke) fabrikant, heeft de verpakking aangepast en die komt overeen met die kaart op DX. Op GBAtemp wordt echter volop gewaarschuwd voor fakes op DX. Ook fakes van de DSTT-kaart.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:03 schreef AstroNova het volgende:
[..]
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613
Een andere met kaartlezer kost 8 dollar duurder, terwijl diezelfde kaartlezer 3 dollar kost op dx.
Heb je nog een link van die beschrijving?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh..nouja, voor mij geen probleem..
Ik had ergens anders een beschrijving gevonden waaruit ik opmaakte dat solderen niet nodig was.
Maar wat zou het uitmaken dan de DSST van DX een namaak is? Wat zouden dan de directe verschillen zijn?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
DSTT, de (oorspronkelijke) fabrikant, heeft de verpakking aangepast en die komt overeen met die kaart op DX. Op GBAtemp wordt echter volop gewaarschuwd voor fakes op DX. Ook fakes van de DSTT-kaart.
De fabrikant heeft, net als het R4 Revolution-team, aangekondigd dat nieuwe firmware/software de fake-kaarten zal beschadigen.
Eigenlijk zou je contact op moeten nemen met DSTT om te vragen of de kaart op DX een echte of nepperd is. De site is namelijk zó langzaam dat de lijst met worldwide retailers niet wil openen.
Dat de officiële firmware niet werkt en je dus geen updates hebt. De firmware-updates heb je nodig, omdat daarmee de problemen met het draaien van bepaalde nieuwe spellen worden opgelost.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:59 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Maar wat zou het uitmaken dan de DSST van DX een namaak is? Wat zouden dan de directe verschillen zijn?
Ik heb de nieuwste software op ongeveer 8 DSST's gezet van DX en ze werken allemaal.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat de officiële firmware niet werkt en je dus geen updates hebt. De firmware-updates heb je nodig, omdat daarmee de problemen met het draaien van bepaalde nieuwe spellen worden opgelost.
Hier staat trouwens een filmpje van de anti-fake-software http://tinyurl.com/59z33r
Vijf echte VS vijf nepperds. De originele DSTT heeft niet zo'n goud stipje in de SD-poort.
Zullen we even verdergaan in [DS] Flashcards #2 ?quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het eigenlijk, kun je ook oudere firmware's installeren?
Ja. En de nieuwe firmware werkt ook gewoon. Al geruime tijd. Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:03 schreef Noax het volgende:
Hoe zit het eigenlijk, kun je ook oudere firmware's installeren?
Geweldig!quote:Op donderdag 11 september 2008 16:32 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ja. En de nieuwe firmware werkt ook gewoon. Al geruime tijd. Geen enkel probleem.
Euh? Hongkong import en dan hightech verwachten?quote:Op donderdag 11 september 2008 19:24 schreef Sigmund_Freud het volgende:
DealExtreme verkoopt toch geen autoradio's en dergelijken?
Dus geen 1-din of 2-din hightech autoradio's?
Verkoopt 1 van hun concurrenten toevallig wel van dit soort car hifi?
alvast bedankt
Note that this installation requires moderate technical skill.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Iemand ervaringen met TFT LCD Replacement Module for NDS (Lower Screen)? Mijn touchscreen heeft een beschadiging dus ik dacht een nieuwe te kopen, instructies heb ik gevonden (ziet er vrij ingewikkeld uit trouwens).
Iemand dit al eens gedaan en hoe ging dat?
Ik zeg niet dat ik het ZELF ga doenquote:Op donderdag 11 september 2008 20:16 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Note that this installation requires moderate technical skill.
En aan je ondertitel te zien...
Heb je geen garantie van Nintendo meer?quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Iemand ervaringen met TFT LCD Replacement Module for NDS (Lower Screen)? Mijn touchscreen heeft een beschadiging dus ik dacht een nieuwe te kopen, instructies heb ik gevonden (ziet er vrij ingewikkeld uit trouwens).
Moet je wel het touchscreen bestellen, want dit is het LCD-scherm.quote:Op donderdag 11 september 2008 20:14 schreef Karina het volgende:
Leuk dat je aankoop binnen hebt,quote:Op donderdag 11 september 2008 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
Vandaag m'n 4 LED-spotlights opgehaald van het postkantoor
Even snel getest met 2 losse draadjes van een oud snoer en het werkt perfect!
Dit weekend de spotjes ophangen en dan foto's schieten!
Plaatje als voorbeeld:
[ afbeelding ]
Nope, DealExtremequote:Op donderdag 11 september 2008 22:08 schreef Noax het volgende:
[..]
Leuk dat je aankoop binnen hebt,dit komt van Focalprice neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |