Handig zo'n stropoppetje, voor als je zelf te beroerd bent om een nieuw topic te openenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Ah, de lapo-jaagster is er ook weer!
Nou, ik heb ook zķ vaak de lapo. Poeh poeh.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef mcDavid het volgende:
Ah, de lapo-jaagster is er ook weer!
Vaker dan ik!quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook zķ vaak de lapo. Poeh poeh.
Weet ik ook niet, vroeg ik laatst ook al, blijkbaar weet niemand dat.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:24 schreef Troel het volgende:
Nou, dan ga ik maar weer
Wanneer komt Ynske ook alweer terug?
Proostquote:Op woensdag 10 september 2008 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik ook niet, vroeg ik laatst ook al, blijkbaar weet niemand dat.![]()
[ afbeelding ]
FLes.
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef mcDavid het volgende:
Mijn volgende post gaat een positieve zijn, mensen!
Spannend!quote:Op woensdag 10 september 2008 12:35 schreef mcDavid het volgende:
Mijn volgende post gaat een positieve zijn, mensen!
Wacht nou eerst die posi-post van mcd maar ff afquote:
De verwachtingen zijn iig hoogquote:Op woensdag 10 september 2008 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht nou eerst die posi-post van mcd maar ff af
Anti climaxquote:Op woensdag 10 september 2008 12:43 schreef mcDavid het volgende:
Nou dat was het, ga maar weer aan het werk allemaal! [ afbeelding ]
Dat wel inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 @ 12:44 schreef Kuukske het volgende:
Pepernoten. Boh. Schandalig dat die dingen nu al in de winkel liggen.
En al knoerdhard zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 12:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.
Normaal gesproken koop ik mijn eerste zak pepernoten ergens halverwege januari, als de kilo's voor 25 cent over de toonbank gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |