Wat moet je dan? Opgeven?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:42 schreef SuzukiSwift het volgende:
zo grappig.... denken die mafkezen bij McLaren dat ie even 5 seconden sneller kan rijden dan zijn vorige ronde?
Wel als je weet dat het totaal zinloos is.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Opgeven?
Ook de banden niet?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Massa. Maar dit kan nu ook slecht zijn, want hij mag z'n auto niet meer veranderen voor morgen
.
Daarom ben jij geen F1-coureurquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Wel als je weet dat het totaal zinloos is.
Dat nog wel hoop ikquote:
Dan kunnen Force 1ndia en Honda net zo goed niet starten op droge banen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Wel als je weet dat het totaal zinloos is.
hehe, ik ben het met je eens dat je in principe niet moet opgeven, maar dit was toch gewoon lachwekkend?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:45 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Daarom ben jij geen F1-coureur
Tussen q2 en q3 nog wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
Massa. Maar dit kan nu ook slecht zijn, want hij mag z'n auto niet meer veranderen voor morgen
.
Inderdaad ... de grote fout van Lewis was om in het begin van Q2 naar binnen te gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:45 schreef Atreidez het volgende:
Wat een stomme fout van Lewis en team, en nog wel in een Q2Wordt wel genieten morgen
Zit ik ook aan te denken ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Tussen q2 en q3 nog wel.Volgooien die Ferrari en genoegen nemen met p5 ofzo.
Zelfde geldt voor Raikkonen en Kubica ... je MOET gewoon doorzetten in de hoop dat je misschien wel ineens een drogere lijn pakt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:46 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
hehe, ik ben het met je eens dat je in principe niet moet opgeven, maar dit was toch gewoon lachwekkend?
Idd. In Q1 was 'ie snel zat, door later naar buiten te gaan (en dan op intermediates) bracht 'ie zichzelf in de problemen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:45 schreef Atreidez het volgende:
Wat een stomme fout van Lewis en team, en nog wel in een Q2Wordt wel genieten morgen
Mol kreeg een beetje een brok in zijn keel geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:02 schreef -Hans- het volgende:
WOW............... ! die reactie van Vettel en van het team. Machtig.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Mol kreeg een beetje een brok in zijn keel geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |