abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61519447
Ik probeer nu al 3 dagen de Ziggo klantenservice te bereiken, maar op welk moment van de dag ik ook bel, 9 uur, 11u, 15u, 21u, altijd krijg ik die teringstem dat de wachttijd langer dan 10 minuten is. En daar ga ik natuurlijk niet op wachten.

Wat een pauperbedrijf.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:16:56 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_61519525
ziggo
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 10 september 2008 @ 11:17:16 #3
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_61519530
true
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  woensdag 10 september 2008 @ 11:18:07 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61519553
*wacht op misstique.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61519558
Ziggo

Bij mij lag pasgeleden internet eruit. Meen je dat ik het nummer van de klantenservice wist te achterhalen ? In het telefoonboek stond het niet, in de boekjes ook niet en internet.... dat lag eruit.

Echt wat een tyfusbedrijf.
Toen heb ik het oude @home nummer gebeld en dat bleek de KS van Ziggo te zijn. Na 5 minuten wachten werd ik er continue uitgegooid
U MAD?
pi_61519590
Heb je UPC wel eens gebeld dan ?
pi_61519597
Geen last van. Ziggo werkt hier prima naar behoren.

Maar goed, ik zit dan ook niet bij Ziggo.
pi_61519600
Ik heb ze vanochtend wél weten te bereiken, maar ik zou zeggen, doe geen moeite want je wordt toch niet geholpen door die incompetente knaapjes:
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden. .

Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie. . Moet ik niet proberen met mijn klanten. ."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...

Die lul hangt gewoon op dus. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61519631
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ze vanochtend wél weten te bereiken, maar ik zou zeggen, doe geen moeite want je wordt toch niet geholpen door die incompetente knaapjes:
[..]
Als dat LETTERLIJK zo is gebeurd moet je die lui aanklagen.
pi_61519641
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Heathen. het volgende:
Geen last van. Ziggo werkt hier prima naar behoren.

Maar goed, ik zit dan ook niet bij Ziggo.
U MAD?
pi_61519678
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:21 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Als dat LETTERLIJK zo is gebeurd moet je die lui aanklagen.
Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61519705
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
Ja daar zitten ze mee
pi_61519718
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
Daar gaan ze dus echt niks mee doen. Dan belt iemand je met wat meer macht, that's it.
pi_61519729
Ik moet ze dus hebben voor een bestelling van digitale tv, die ik 2 weken geleden al heb gedaan, nog steeds niets ontvangen. Helaas kan ik ook niet overstappen naar andere provider, want zit in studentenhuis.
pi_61519745
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:26 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Daar gaan ze dus echt niks mee doen. Dan belt iemand je met wat meer macht, that's it.
Als die persoon er voor kan zorgen dat ik alsnog op 1 oktober op kan zeggen, vind ik dat prima.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:28:00 #16
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_61519754
Ziggo is echt bagger

Zat eerst bij Casema en zonder dat ik er iets over gehoord had werd er opeens geld van mn rekening afgehaald door Ziggo.
Ze waren ff vergeten een brief of wat dan ook te sturen dat Zigo de nieuwe naam is.
En inderdaad dan bellen met de klantenservice ....
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_61519798
Erg slechte klantenservice bij Ziggo inderdaad.

Een standaard-antwoord als internet eruit ligt is ook altijd dat je de router moet resetten, maar meestal ligt het daar helemaal niet aan.

Als je dan gaat doorvragen blijkt dat ze de ballen verstand hebben van internet en hoe je dat weer werkend kunt krijgen, wel kunnen ze een monteur langsturen voor een vermogen per uur.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_61519836
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:28 schreef Murloc het volgende:
Ziggo is echt bagger

Zat eerst bij Casema en zonder dat ik er iets over gehoord had werd er opeens geld van mn rekening afgehaald door Ziggo.
Ze waren ff vergeten een brief of wat dan ook te sturen dat Zigo de nieuwe naam is.
En inderdaad dan bellen met de klantenservice ....
Er worden 21938234872304 brieven verstuurd, maar je kan niet alles controleren.

Ik werk zelf bij UPC en dan krijg je ook mensen aan de lijn die zeiken omdat ze geen brief hebben gekregen ofzo. Niet alles kan gecontroleerd worden.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:33:50 #19
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_61519875
Terechte klacht:

Ziggo
Stelletje waardeloze gasten daar op de servicedesk.
Op brieven/mail wordt niet gereageerd. A/d telefoon hopeloze huppelkutten die hun lijstje afwerken en het daarna niet meer snappen. (Router resetten,ipconfig /release /renew, pc resetten, modem resetten, <Blank>)

Als ik ADSL kon nemen had ik Zieko gelijk de deur uit gedaan

Ziggo
Talpa
Multikabel
pi_61519909
Toen ik een paar jaar terug @home opzegde, kon dat door gewoon een mailtje te sturen naar support@home.nl. Moest wel vanaf de eigen aansluiting gedaan worden. Dat zal nu wel support@ziggo.nl zijn.

En na afsluiting gingen ze toch door met afschrijven. Gemaild en kreeg antwoord, dat het de maand er op teruggeboekt zou worden. Heb ze direct maar gebeld dat dat niet hoefde omdat ik het door de bank zou laten storneren. En de maand er op weer hetzelfde. Maand daarna stopte het eindelijk.

Mijn webmail heeft het daarna nog wel 2 jaar gedaan.
pi_61519960
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Er worden 21938234872304 brieven verstuurd, maar je kan niet alles controleren.
Dat is niet het probleem van de klant.
quote:
Ik werk zelf bij UPC en dan krijg je ook mensen aan de lijn die zeiken omdat ze geen brief hebben gekregen ofzo. Niet alles kan gecontroleerd worden.
Dan kun je ze op zn minst op normale wijze aanspreken. Die klanten 'zeiken' niet, ze zijn verbaast over een wijziging waar ze geen weet van hadden. Vind je het dan echt vreemd dat ze bellen om te vragen wat er is gebeurd en waarom ze niet geïnformeerd zijn? Het helpt alleen al als je je als klant serieus genomen voelt, dus even je excuses aanbieden dat de klant niet geïnformeerd is zoals had gemoeten bijvoorbeeld. Dat zet meteen de toon voor de rest van het gesprek, kweekt wat begrip enzo. Door ze meteen af te doen als zeikende klanten is te makkelijk. Verplaats je even in hun positie, hmm?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61519995
quote:
Let op:
Houd rekening met de minimale contractperiode van 1 jaar.
De opzegtermijn gaat in op de 1e van een maand.
De opzegtermijn is 1 maand.
Voorbeeld: zegt u op 15 december op, dan wordt uw abonnement op 1 februari stopgezet.
Lijkt er op dat die medewerker, ondanks dat ie alsnog vanwege zijn klantonvriendelijke houding op staande voet ontslagen zou moeten worden, wel gelijk had Misstique.

Is die brief toevallig van eind vorige maand?
pi_61520005
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:37 schreef Misstique het volgende:

Dan kun je ze op zn minst op normale wijze aanspreken. Die klanten 'zeiken' niet, ze zijn verbaast over een wijziging waar ze geen weet van hadden. Vind je het dan echt vreemd dat ze bellen om te vragen wat er is gebeurd en waarom ze niet geïnformeerd zijn? Het helpt alleen al als je je als klant serieus genomen voelt, dus even je excuses aanbieden dat de klant niet geïnformeerd is zoals had gemoeten bijvoorbeeld. Dat zet meteen de toon voor de rest van het gesprek, kweekt wat begrip enzo. Door ze meteen af te doen als zeikende klanten is te makkelijk. Verplaats je even in hun positie, hmm?
En dat is precies wat je meteen aangeleerd krijgt als je bij ons komt werken. Klanten bellen namelijk altijd met een probleem, en de klanten die ik aan de lijn krijg beginnen vaak al meteen, aangezien ik over de rekeningen ga.
Maar wat je zegt klopt, het is niet het probleem van de klant.
pi_61520082
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:39 schreef swollywood het volgende:

Lijkt er op dat die medewerker, ondanks dat ie alsnog vanwege zijn klantonvriendelijke houding op staande voet ontslagen zou moeten worden, wel gelijk had Misstique.

Is die brief toevallig van eind vorige maand?
Nee, want in de brief staat dat ik de mogelijkheid heb om vanaf 1 oktober op te zeggen. Dagtekening van de brief is 'augustus 2008'.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61520220
Kun je vanaf 1 oktober opzeggen, of kun je per 1 oktober opzeggen? Zit nog wel een verschil in.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:48:55 #26
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61520246
dan m oet je niet in September gaan bellen
  woensdag 10 september 2008 @ 11:54:07 #27
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61520360
Die gast heeft dus gelijk
Als je vorige maand had gebeld, had je per 1oktober kunnen opzeggen, nu dus per 1 november
pi_61520367
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:48 schreef Darklight het volgende:
dan m oet je niet in September gaan bellen
sjemig lezen is ook een vak

probleem is dat de brief stelt 1 oktober en de website waar het formuliertje staat 1 november.

ze kan dat niet wijzigen.............

* cyberbull schopt darklight terug naar 1e post van topic om alles opnieuw door te lezen.
pi_61520409
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:47 schreef swollywood het volgende:
Kun je vanaf 1 oktober opzeggen, of kun je per 1 oktober opzeggen? Zit nog wel een verschil in.
Per 1 oktober dus.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61520462
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef Darklight het volgende:
Die gast heeft dus gelijk
Als je vorige maand had gebeld, had je per 1oktober kunnen opzeggen, nu dus per 1 november
Nee helder licht, ik kreeg de brief van Ziggo (met dagtekening augustus) pas afgelopen vrijdag (05-09) op de mat en was toen dus pas op de hoogte van de aankomende wijziging. In die brief staat dat ik per 1 oktober op kan zeggen, dan moeten ze mij de mogelijkheid bieden om dat daadwerkelijk te doen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 10 september 2008 @ 12:00:24 #31
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61520523
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef cyberbull het volgende:

[..]

sjemig lezen is ook een vak

probleem is dat de brief stelt 1 oktober en de website waar het formuliertje staat 1 november.

ze kan dat niet wijzigen.............

* cyberbull schopt darklight terug naar 1e post van topic om alles opnieuw door te lezen.
Wat snap je hier niet aan? Ze had vorige maand moeten bellen, toen ze die brief kreeg

Houd rekening met de minimale contractperiode van 1 jaar.
De opzegtermijn gaat in op de 1e van een maand.
De opzegtermijn is 1 maand.
Voorbeeld: zegt u op 15 december op, dan wordt uw abonnement op 1 februari stopgezet.

edit - ok, wist niet dat je die brief pas in september kreeg
pi_61520557
Wat een mooi contrast met die labiele pedo die ze in de TV reclames gebruiken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 10 september 2008 @ 12:07:18 #33
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61520682
Moet je gewoon dat formulier gebruiken, en ff een mail sturen en uitleggen
mss storten ze wel 1maand terug
pi_61520765
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:56 schreef Misstique het volgende:
Per 1 oktober dus.
Schrijf dan gewoon een brief... Aangetekend versturen en klaar.

niet moeilijk gaan doen met helpdesks en formulieren om het internet, dat is juist vragen om problemen.
So we just called him Fred too
pi_61521016
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:07 schreef Darklight het volgende:
Moet je gewoon dat formulier gebruiken, en ff een mail sturen en uitleggen
mss storten ze wel 1maand terug
Ze hoeven niks terug te storten, aangezien ik niet ga betalen voor oktober. .

En ja Cothen, dat ga ik idd doen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61521097
UPC
pi_61521187
@ TS: heb je geen optie in het menu om een product aan te schaffen bij Ziggo? Dan word je doorverbonden naar Sales en reken maar dat Ziggo er alles aan doet om die goed bereikbaar te laten zijn. Als je daar uitkomt gewoon aangeven dat je een vraag hebt over je huidige contract en dan word je (als het goed is) doorverbonden, en krijg je meteen iemand aan de lijn, omdat intern doorverbinden meestal voorrang heeft. Zo werkt het in ieder geval bij UPC wel. Die zuigen namelijk ook behoorlijk qua bereikbaarheid.
pi_61521196
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:24 schreef Radjesh het volgende:
UPC
Daar kan ik helaas niet naar overstappen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 10 september 2008 @ 12:34:38 #39
81894 godigita
Trollercoaster
pi_61521326
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:24 schreef Radjesh het volgende:
UPC
Grapje zeker.
  woensdag 10 september 2008 @ 12:46:09 #40
214589 X7MG
InfraRed X7 Design
pi_61521608
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ze vanochtend wél weten te bereiken, maar ik zou zeggen, doe geen moeite want je wordt toch niet geholpen door die incompetente knaapjes:
[..]
Euh, als je op 10 september een opzegging doorgeeft wordt je dus niet per 1 oktober afgesloten maar per 1 november.
maand opzeg termijn, weet je wel?

Wie is er hier nou dom?
Ik weet alles. Ik weet dus ook wie je bent.
Je echte ik,
Diep van binnen.
pi_61521665
Ziggo.
pi_61521675
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:46 schreef X7MG het volgende:
Euh, als je op 10 september een opzegging doorgeeft wordt je dus niet per 1 oktober afgesloten maar per 1 november.
maand opzeg termijn, weet je wel?

Wie is er hier nou dom?
Lezen mensen uberhaupt een topic voor ze reageren? Serieus, lees ff een paar posts terug knuppel, daar staat al 2 keer de situatie uitgelegd.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 10 september 2008 @ 12:52:00 #43
214589 X7MG
InfraRed X7 Design
pi_61521746
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:49 schreef Misstique het volgende:

[..]

Lezen mensen uberhaupt een topic voor ze reageren? Serieus, lees ff een paar posts terug knuppel, daar staat al 2 keer de situatie uitgelegd.
Hm excuses maar de eerste post die ik in dit topic zie is van: Shoombak - woensdag 10 september 2008 @ 11:13

Welke posts bedoel je?
Ik weet alles. Ik weet dus ook wie je bent.
Je echte ik,
Diep van binnen.
pi_61521816
Deze post onder andere X7:
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:58 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nee helder licht, ik kreeg de brief van Ziggo (met dagtekening augustus) pas afgelopen vrijdag (05-09) op de mat en was toen dus pas op de hoogte van de aankomende wijziging. In die brief staat dat ik per 1 oktober op kan zeggen, dan moeten ze mij de mogelijkheid bieden om dat daadwerkelijk te doen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 10 september 2008 @ 13:01:40 #45
214589 X7MG
InfraRed X7 Design
pi_61522018
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:54 schreef Misstique het volgende:
Deze post onder andere X7:
[..]
Ah ok, helemaal overheen gelezen. Dan heb ik niets gezegd.

Stuur een mail naar support@home.nl en leg de situatie uit. Geef aan dat je per 1 oktober wilt opzeggen nav van die brief. Gewoon een beetje klagen en zeuren. Houd er rekening mee dat het een dag of 5 duurt voordat je antwoord krijgt. (email heeft het vrij druk op het moment )

Oh ja, mail wel vanaf je @home email en stuur je adresgegevens/klantnummer mee.
Ik weet alles. Ik weet dus ook wie je bent.
Je echte ik,
Diep van binnen.
pi_61522064
Het is je vergeven. .
En ik ben dus inmiddels al bezig met een brief. Komt goed, hoop ik. Anders zien jullie wel weer een nieuw KLB topic verschijnen. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 10 september 2008 @ 13:05:12 #47
214589 X7MG
InfraRed X7 Design
pi_61522104
Oe, een brief sturen zou ik niet doen! Als je al antwoord krijgt is dat pas over een maand of wat.
Ik weet alles. Ik weet dus ook wie je bent.
Je echte ik,
Diep van binnen.
pi_61522824
Ik hoef ook geen antwoord, ze hoeven me alleen af te sluiten, that's all.
Maar ik zal em voor de zekerheid ook nog ff mailen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_61523074
quote:
Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ik hoef ook geen antwoord, ze hoeven me alleen af te sluiten, that's all.
Maar ik zal em voor de zekerheid ook nog ff mailen.
Het grappige is natuurlijk dat na ons aangemeld te hebben voor @home meteen de volgende dag konden internetten, maar dat afzeggen een paar maanden duurt

Jammer dat wij max 8mb/s ADSL kunnen krijgen
Cool story, Hansel.
pi_61530895
Ik heb geen problemen met Ziggo, alleen dan dat ik 3 maanden op mijn digitale ontvanger zat te wachten. Verder werkt alles naar behoren, alleen de telefoonnummers van de klantenservice en dergelijke zijn via internet moeilijk te vinden.
Sinds ik bij Ziggo zit, is mijn internetverbingen er niet meer uitgeweest, kan ik prima bellen en heb ik gewelige digitale ontvangst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')