quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef Misstique het volgende:
De klantenservice van Ziggo is ook uitermate vriendelijk, wat een onbeschofte honden..
Ik: "Ik wil mn abo afzeggen, in jullie brief staat dat ik dat vanaf 1 oktober kan doen, op jullie site vind ik een opzegformulier om vanaf 1 november op te zeggen. Hoe zeg ik vanaf 1 oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Dat kan helemaal niet, u móet het opzegformulier op de site gebruiken en dan maar zien wat er gebeurd."
Ik: "Ik wil juist de garantie dat ik op 1 oktober wordt afgesloten en niet in rekening wordt gebracht voor die maand. Die mogelijkheid heb ik volgens uw brief, dus vertel me hoe ik dat voor elkaar krijg aub."
Kutjong van Ziggo: "Ik zeg dus dat dat niet kan en ik u niet kan helpen."
Ik: "Verbind me dan maar door met iemand die me wél te woord kan staan hierover."
Kutjong van Ziggo: "Daar is niemand voor, doe niet zo moelijk en gebruik het opzegformulier op onze site."
Ik: "Nee, met dat formulier kan ik niet vanaf oktober opzeggen. Dus nogmaals, hoe zeg ik vanaf oktober op?"
Kutjong van Ziggo: "Vul nou maar gewoon dat formulier in ."
Ik: "Verbind me met iemand door die me wél kan melden hoe ik de zekerheid heb dat ik vanaf 1 oktober afgesloten ben!"
Kutjong van Ziggo: "Er is hier niemand die kan helpen."
Ik: "Niemand? Mooie klantenservice hebben jullie.. Moet ik niet proberen met mijn klanten.
."
Kutjong van Ziggo: "Wij zijn ook een ander bedrijf, vul dat formulier in, dag mevrouw" Tuut...tuut...tuut...
Die lul hangt gewoon op dus..
Als dat LETTERLIJK zo is gebeurd moet je die lui aanklagen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ze vanochtend wél weten te bereiken, maar ik zou zeggen, doe geen moeite want je wordt toch niet geholpen door die incompetente knaapjes:
[..]
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Heathen. het volgende:
Geen last van. Ziggo werkt hier prima naar behoren.
Maar goed, ik zit dan ook niet bij Ziggo.
Ik ben al bezig met een klachtenbrief.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als dat LETTERLIJK zo is gebeurd moet je die lui aanklagen.
Ja daar zitten ze meequote:Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
Daar gaan ze dus echt niks mee doen. Dan belt iemand je met wat meer macht, that's it.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een klachtenbrief.
Als die persoon er voor kan zorgen dat ik alsnog op 1 oktober op kan zeggen, vind ik dat prima.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar gaan ze dus echt niks mee doen. Dan belt iemand je met wat meer macht, that's it.
Er worden 21938234872304 brieven verstuurd, maar je kan niet alles controleren.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:28 schreef Murloc het volgende:
Ziggo is echt bagger![]()
Zat eerst bij Casema en zonder dat ik er iets over gehoord had werd er opeens geld van mn rekening afgehaald door Ziggo.
Ze waren ff vergeten een brief of wat dan ook te sturen dat Zigo de nieuwe naam is.
En inderdaad dan bellen met de klantenservice ....
Dat is niet het probleem van de klant.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er worden 21938234872304 brieven verstuurd, maar je kan niet alles controleren.
Dan kun je ze op zn minst op normale wijze aanspreken. Die klanten 'zeiken' niet, ze zijn verbaast over een wijziging waar ze geen weet van hadden. Vind je het dan echt vreemd dat ze bellen om te vragen wat er is gebeurd en waarom ze niet geïnformeerd zijn? Het helpt alleen al als je je als klant serieus genomen voelt, dus even je excuses aanbieden dat de klant niet geïnformeerd is zoals had gemoeten bijvoorbeeld. Dat zet meteen de toon voor de rest van het gesprek, kweekt wat begrip enzo. Door ze meteen af te doen als zeikende klanten is te makkelijk. Verplaats je even in hun positie, hmm?quote:Ik werk zelf bij UPC en dan krijg je ook mensen aan de lijn die zeiken omdat ze geen brief hebben gekregen ofzo. Niet alles kan gecontroleerd worden.
Lijkt er op dat die medewerker, ondanks dat ie alsnog vanwege zijn klantonvriendelijke houding op staande voet ontslagen zou moeten worden, wel gelijk had Misstique.quote:Let op:
Houd rekening met de minimale contractperiode van 1 jaar.
De opzegtermijn gaat in op de 1e van een maand.
De opzegtermijn is 1 maand.
Voorbeeld: zegt u op 15 december op, dan wordt uw abonnement op 1 februari stopgezet.
En dat is precies wat je meteen aangeleerd krijgt als je bij ons komt werken. Klanten bellen namelijk altijd met een probleem, en de klanten die ik aan de lijn krijg beginnen vaak al meteen, aangezien ik over de rekeningen ga.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:37 schreef Misstique het volgende:
Dan kun je ze op zn minst op normale wijze aanspreken. Die klanten 'zeiken' niet, ze zijn verbaast over een wijziging waar ze geen weet van hadden. Vind je het dan echt vreemd dat ze bellen om te vragen wat er is gebeurd en waarom ze niet geïnformeerd zijn? Het helpt alleen al als je je als klant serieus genomen voelt, dus even je excuses aanbieden dat de klant niet geïnformeerd is zoals had gemoeten bijvoorbeeld. Dat zet meteen de toon voor de rest van het gesprek, kweekt wat begrip enzo. Door ze meteen af te doen als zeikende klanten is te makkelijk. Verplaats je even in hun positie, hmm?
Nee, want in de brief staat dat ik de mogelijkheid heb om vanaf 1 oktober op te zeggen. Dagtekening van de brief is 'augustus 2008'.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:39 schreef swollywood het volgende:
Lijkt er op dat die medewerker, ondanks dat ie alsnog vanwege zijn klantonvriendelijke houding op staande voet ontslagen zou moeten worden, wel gelijk had Misstique.
Is die brief toevallig van eind vorige maand?
sjemig lezen is ook een vakquote:Op woensdag 10 september 2008 11:48 schreef Darklight het volgende:
dan m oet je niet in September gaan bellen
Per 1 oktober dus.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:47 schreef swollywood het volgende:
Kun je vanaf 1 oktober opzeggen, of kun je per 1 oktober opzeggen? Zit nog wel een verschil in.
Nee helder licht, ik kreeg de brief van Ziggo (met dagtekening augustus) pas afgelopen vrijdag (05-09) op de mat en was toen dus pas op de hoogte van de aankomende wijziging. In die brief staat dat ik per 1 oktober op kan zeggen, dan moeten ze mij de mogelijkheid bieden om dat daadwerkelijk te doen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef Darklight het volgende:
Die gast heeft dus gelijk
Als je vorige maand had gebeld, had je per 1oktober kunnen opzeggen, nu dus per 1 november
Wat snap je hier niet aan? Ze had vorige maand moeten bellen, toen ze die brief kreegquote:Op woensdag 10 september 2008 11:54 schreef cyberbull het volgende:
[..]
sjemig lezen is ook een vak
probleem is dat de brief stelt 1 oktober en de website waar het formuliertje staat 1 november.
ze kan dat niet wijzigen.............
* cyberbull schopt darklight terug naar 1e post van topic om alles opnieuw door te lezen.
Schrijf dan gewoon een brief... Aangetekend versturen en klaar.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:56 schreef Misstique het volgende:
Per 1 oktober dus.
Ze hoeven niks terug te storten, aangezien ik niet ga betalen voor oktober.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:07 schreef Darklight het volgende:
Moet je gewoon dat formulier gebruiken, en ff een mail sturen en uitleggen
mss storten ze wel 1maand terug
Daar kan ik helaas niet naar overstappen.quote:
Euh, als je op 10 september een opzegging doorgeeft wordt je dus niet per 1 oktober afgesloten maar per 1 november.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ze vanochtend wél weten te bereiken, maar ik zou zeggen, doe geen moeite want je wordt toch niet geholpen door die incompetente knaapjes:
[..]
Lezen mensen uberhaupt een topic voor ze reageren? Serieus, lees ff een paar posts terug knuppel, daar staat al 2 keer de situatie uitgelegd.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:46 schreef X7MG het volgende:
Euh, als je op 10 september een opzegging doorgeeft wordt je dus niet per 1 oktober afgesloten maar per 1 november.
maand opzeg termijn, weet je wel?
Wie is er hier nou dom?
Hm excuses maar de eerste post die ik in dit topic zie is van: Shoombak - woensdag 10 september 2008 @ 11:13quote:Op woensdag 10 september 2008 12:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lezen mensen uberhaupt een topic voor ze reageren? Serieus, lees ff een paar posts terug knuppel, daar staat al 2 keer de situatie uitgelegd.
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee helder licht, ik kreeg de brief van Ziggo (met dagtekening augustus) pas afgelopen vrijdag (05-09) op de mat en was toen dus pas op de hoogte van de aankomende wijziging. In die brief staat dat ik per 1 oktober op kan zeggen, dan moeten ze mij de mogelijkheid bieden om dat daadwerkelijk te doen.
Ah ok, helemaal overheen gelezen.quote:
Het grappige is natuurlijk dat na ons aangemeld te hebben voor @home meteen de volgende dag konden internetten, maar dat afzeggen een paar maanden duurtquote:Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ik hoef ook geen antwoord, ze hoeven me alleen af te sluiten, that's all.
Maar ik zal em voor de zekerheid ook nog ff mailen.
en hoe zorg ik ervoor dat de afdeling verkoop mij terug belt?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:41 schreef M.J. het volgende:
als je nog zit te wachten, moet je de afdeling verkoop ff naar je huis laten bellen. Jaja! Gratis! Je vult je telefoonnummer in en ze bellen je direct terug.
De kastjes waren op, maar zijn er nu weer. Bij mij was t precies t zelfde.. belde eergister, heb nu digitv!
http://www.ziggo.nl/producten/quote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef Shoombak het volgende:
[..]
en hoe zorg ik ervoor dat de afdeling verkoop mij terug belt?
Ongetwijfeld kantooruren, maar hoeveel tijd heb je zelf?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:55 schreef Sjibble het volgende:
Voor zover geen klachten over ziggo hier.
Ik zal ze es bellen omdat mn Discovery en Veronica signaal nogal vercrackt is.
Wat zijn de tijden dat ik ze kan bellen?
Ja, maar de afdelingen die echt wat kunnen doen zijn al eerder dichtquote:Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef Maikuuul het volgende:
gewoon van 9: tot 22:00 open internet+tel
Hmm das wel minder idd.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:02 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, maar de afdelingen die echt wat kunnen doen zijn al eerder dicht.
Wij belden rond 19:45, waren rond 20:15 aan de beurt en werden toen doorverbonden naar een afdeling die om 20:00 sloot volgens het antwoordapparaat
Best wel jaquote:
Dit gesprek heb je zeker zwaar overdreven.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ze vanochtend wél weten te bereiken, maar ik zou zeggen, doe geen moeite want je wordt toch niet geholpen door die incompetente knaapjes:
[..]
Wij zitten nu ook met dubbele rekeningen omdat Ziggo de opzegging bij KPN niet goed geregeld heeftquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef skattebaut het volgende:
Mijn ervaringen met Ziggo (alle isp's trouwens) zijn ook rampzalig.
De website van ziggo lag er vorige week uit, net nadat ik een heel verhaal had ingetyped...
Ik dus bellen naar die ellendige organisatie.
Moest ik uiteindelijk na 15 min wachten een klacht indienen omdat de mogelijkheid tot online een klacht indienen onmogelijk was....
(ja, dat wisten ze .... (zet het dan gvd op de site!))
Maar mijn klacht mondeling in ontvangst nemen? nee hoor dat gaat niet.
Verder is hier de straat al open gegraven geweest vanwege aanhoudende storingen.
Is mijn kabelmodem al 2 keer vervangen.
Is er al een keer of acht een team van monteurs langs geweest.
Is de versterker in de wijkcentrale vervangen.
Etc.
Bleek het probleem een fokking chinees coaxkabeltje te zijn uit het startpakket.
De binnenkern zat te dicht op de buitenmantel...
Heb ik maanden zonder internet/telefoon gezeten totaal.
De overstapservice van ze is al even waardeloos.
Ik alles perfect ingevuld, zat ik achteraf nog met dubbele rekeningen...
Bovendien lijkt dat kut nummer van ziggo wel heel veel op dat van de politie... (heb ik me al es in vergist)
Ik heb ze al 5 keer een klachtenbrief daarover gestuurd, krijg gewoon geen antwoord...quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij zitten nu ook met dubbele rekeningen omdat Ziggo de opzegging bij KPN niet goed geregeld heeft.
Welke locatie?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er worden 21938234872304 brieven verstuurd, maar je kan niet alles controleren.
Ik werk zelf bij UPC en dan krijg je ook mensen aan de lijn die zeiken omdat ze geen brief hebben gekregen ofzo. Niet alles kan gecontroleerd worden.
Wij hebben zondag een klachtenmail verstuurd en vandaag al antwoordquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:34 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb ze al 5 keer een klachtenbrief daarover gestuurd, krijg gewoon geen antwoord...
Hoe asociaal ben je dan als bedrijf?
Volgens mij heb ik een "val maar dood kruisje" achter mijn naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |