Dat is dan wel weer het voordeel er van. Maar toch, blijkbaar laat ik mensen binnen zonder dat ik controleer of er wel een reden voor is. Voor hetzelfde geld laat ik een ontsnapte crimi binnen die zojuist de man van de gasunie om zeep heeft gebracht en nu op rooftocht is bij zijn adresjes van de dagquote:Op woensdag 10 september 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij. Je geiser is nu onderhouden zonder dat je ervoor betaald.
Altijd om een id vragen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:17 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het voordeel er van. Maar toch, blijkbaar laat ik mensen binnen zonder dat ik controleer of er wel een reden voor is. Voor hetzelfde geld laat ik een ontsnapte crimi binnen die zojuist de man van de gasunie om zeep heeft gebracht en nu op rooftocht is bij zijn adresjes van de dag
Niets, hij heeft mijn geiser keurig schoongemaakt. Het was wel nodig ook. Tijdje geleden zijn de muren in de keuken gewit en is er witsel in de geiser terecht gekomen. Het is zo'n oud gaar ding. Er ontbrak ook nog een knop voor het koude water en die had hij toevallig ook nog bij zichquote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef Yi-Long het volgende:
Hoeveel euro hebben ze nu meegenomen!?
daar heb je idd. wel een punt.quote:
nee, want blanken zijn natuurlijk allemaal lieverdjes die nooit een vlieg kwaad zouden doen terwijl ze met hun zieke oma in de rolstoel op zondag door het park wandelen...quote:En getinten komen er sowieso niet in, dus ik zal niet bang zijn dat er ineens een crimi in mijn woonkamer staat die ik heb binnengelaten.
Ah, goed nieuws dusquote:Op woensdag 10 september 2008 11:25 schreef right_turn het volgende:
[..]
Niets, hij heeft mijn geiser keurig schoongemaakt. Het was wel nodig ook. Tijdje geleden zijn de muren in de keuken gewit en is er witsel in de geiser terecht gekomen. Het is zo'n oud gaar ding. Er ontbrak ook nog een knop voor het koude water en die had hij toevallig ook nog bij zich
Valt mee, ik kan namelijk echt niet zingen.quote:
Statistisch gezien is de kans dat je een blanke crimineel binnenlaat groterquote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd om een id vragen.
En getinten komen er sowieso niet in, dus ik zal niet bang zijn dat er ineens een crimi in mijn woonkamer staat die ik heb binnengelaten.
*doodverwensing inslik*quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd om een id vragen.
En getinten komen er sowieso niet in, dus ik zal niet bang zijn dat er ineens een crimi in mijn woonkamer staat die ik heb binnengelaten.
Wat ben jij voor kutmod.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Altijd om een id vragen.
Boomfluisteraars hebben van nature wat tegen boswachters, dat snap ik. Maar je hebt gelijk. Maar heel Fok klaagt er al een tijdje over. Maar de Fok!-policy is: hoe meer er over je geklaagd wordt, hoe meer macht je hebt en krijgt. Althans, dat is Danny's idee erachter.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:50 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kutmod.
Hij mag er zo over denken, het is zijn huis.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:50 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kutmod.
Hij is erop aangesprokenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:59 schreef Logician het volgende:
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat iemand met zo'n visie hier gewoon als modje rondlooptEen hele hoop -punten voor fok wat mij betreft.
Waarom mag een mod die visie niet hebben? Zolang hij zijn visie op het forum maar niet naar buiten brengt. Maar ja daar verstapte hij zich even mee. Hij weet het nu.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:59 schreef Logician het volgende:
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat iemand met zo'n visie hier gewoon als modje rondlooptEen hele hoop -punten voor fok wat mij betreft.
Ja ik snap het probleem ook nietquote:Op woensdag 10 september 2008 13:03 schreef fathank het volgende:
Wat is je probleem, ze hebben je geiser een gratis onderhoudsbeurt gegeven.
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik haat geen rassen mafkees.
Ik heb iemand binnengelaten in mijn huis die daar niet had moeten zijn. Nu was het onschuldig maar voor hetzelfde geld was het een freaking weirdo en was ik een headline op de frontpagequote:Op woensdag 10 september 2008 13:03 schreef fathank het volgende:
Wat is je probleem, ze hebben je geiser een gratis onderhoudsbeurt gegeven.
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:00 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Hij is erop aangesproken![]()
.
Maar aangezien het dit keer allemaal goed gegaan is, en je er zelfs beter van bent geworden is er dus niks aan de hand. Zinloos topic dus.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:25 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik heb iemand binnengelaten in mijn huis die daar niet had moeten zijn. Nu was het onschuldig maar voor hetzelfde geld was het een freaking weirdo en was ik een headline op de frontpage
Ow, en speciaal voor de_boswachter, het was een blanke autochtoon... dus veilig![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:25 schreef right_turn het volgende:
Ow, en speciaal voor de_boswachter, het was een blanke autochtoon... dus veilig![]()
Maar wel een grappig verhaal dat ik met KLB wilde delen. En omdat mijn naïviteit beklagenswaardig isquote:Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar aangezien het dit keer allemaal goed gegaan is, en je er zelfs beter van bent geworden is er dus niks aan de hand. Zinloos topic dus.
Inderdaad! Laten we Fok! gaan klonen!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:35 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
Lekker hypocriet, als je dergelijke misstappen als user maakt krijg je een ban/notes/whateffa, en als mod "word je er op aangesproken" en mag je lekker verder gaan alsof je niets gezegd hebt...
1: Ik heb een notequote:Op woensdag 10 september 2008 13:35 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
Lekker hypocriet, als je dergelijke misstappen als user maakt krijg je een ban/notes/whateffa, en als mod "word je er op aangesproken" en mag je lekker verder gaan alsof je niets gezegd hebt...
1. Je bent een mod. en dient na te denken voor je zo maar iets post.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Ik heb een note
2: Ik ben erop aangesproken
3: Je doet net alsof ik bepaalde rassen niet moet. Bullshit. Bepaalde mensen, maar dat heeft een geschiedenis en daar heb jij geen fluit mee te makenEn ja ik weet dat ik dat hier niet had mogen zetten. Ik had het ook kunnen editten cq. verwijderen dan had een enkeling het maar gelezen. Dus als je gekwetst bent: Sorry he. Het was niet mijn bedoeling
Blijf je nu aan het miepen ?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:47 schreef Logician het volgende:
[..]
1. Je bent een mod. en dient na te denken voor je zo maar iets post.
Oeeeee één note!! wauw!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Ik heb een note
2: Ik ben erop aangesproken
3: Je doet net alsof ik bepaalde rassen niet moet. Bullshit. Bepaalde mensen, maar dat heeft een geschiedenis en daar heb jij geen fluit mee te makenEn ja ik weet dat ik dat hier niet had mogen zetten. Ik had het ook kunnen editten cq. verwijderen dan had een enkeling het maar gelezen. Dus als je gekwetst bent: Sorry he. Het was niet mijn bedoeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |