Ik vind dit een rare postquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:45 schreef LOCALMOTION het volgende:
Thuis heb ik vele boekjes van MacLife en MacWorld 2007-2008 tot op heden-- mocht ik naar Nederland gaan
op vakantie voor 2weken --vraag ik af of er iemand interesse heeft voor the bookjes/tijdschriften.( ongeveer) 20 stuks).If its a deal, laat me weten hier op Fokforum-deal of niet.
Ik neem ze mee naar Nederland,maar je moet het wel afhalen-- ergens in Den Haag -- Voor de moeite om het
mee te sjouwen vraag ik minstens 15 Euro meer niet. Als er meerdere vragers zijn,dan moeten we het verdelen- fair of niet. Just let me know.
Ze zijn wel in het engels geschreven,maar ze zijn vol met informations about the Mac-oud of nieuw.
Ik wacht op mijn nieuwe MacPro 15.4 inch 2.4Ghz-- 2 GB memories-- 200 GB rams-- $1685 with discount
from a friend-who works for Apple in Sunnyvale.
Hier heb ik er niet heel veel last meer van met de nieuwste updates. Soms wel en dan vervloek ik natuurlijk dat hele k.tprogramma bij mekaar. Vooral de werkset in Word is aardig irritantquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet iemand of MS al een update of een Bugfix heeft voor dat Office 2008 + Spaces+Exposé probleem. M'n raampjes vliegen echt alle kanten op als je tussen apps switched en op een of andere manier heeft Word het idee dat ie zelf maar van WorkSpace moet veranderen..
K*tprogramma...
Ja, kom op met die dingen!quote:Op maandag 15 september 2008 23:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
en als ik de geruchten moet geloven dan komt de aankondeging van de nieuwe iMacs en MacBooks op 14 oktober ...
edit:
ow en de 13 Inch-es zijn al onderweg![]()
http://www.appleinsider.c(...)d_of_sharp_ramp.html
Ik ben even m'n 12.0.0 versie aan het updaten naar 12.1.0, aangezien ik nog wel andere probleempjes hebt met de toevoeging *.dot, elke keer als ik een Doc-bestandje download..quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier heb ik er niet heel veel last meer van met de nieuwste updates. Soms wel en dan vervloek ik natuurlijk dat hele k.tprogramma bij mekaar. Vooral de werkset in Word is aardig irritant
iTunes juxebox?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:20 schreef magnifor het volgende:
Ik kan van mij werk gratis een g3 imac krijgen. Panther staat er op. Wat is er nog mogelijk met dat ding?
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Junkie het volgende:
iTunes juxebox?![]()
Webservertje?![]()
Download bak?![]()
iChat servertje!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:25 schreef Junkie het volgende:
[..]
iTunes juxebox?
Webservertje?
Download bak?
Omdat ik niet aan webdevving doe.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
waarom geen webservertje?
Webservertje is ook handig om foto's op te dumpen.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:39 schreef magnifor het volgende:
Om welke het precies gaat weet ik niet, maar ik heb een roode dus het is op zijn minst deze:quote:Op woensdag 17 september 2008 12:46 schreef Junkie het volgende:
[..]
Webservertje is ook handig om foto's op te dumpen.
Maar om welke iMac G3 gaat het?
http://www.apple-history.com
To use Mac OS X 10.4 Tiger, your Macintosh needs:A PowerPC G3, G4, or G5 processor Built-in FireWire At least 256 MB of RAM DVD drive (DVD-ROM), Combo (CD-RW/DVD-ROM) or SuperDrive (DVD-R) for installation At least 3 GB of free disk space; 4 GB if you install the XCode 2 Developer Tools
Tiger is volgens mij nog net daarop te installeren.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:54 schreef magnifor het volgende:
Om welke het precies gaat weet ik niet, maar ik heb een roode dus het is op zijn minst deze:
http://www.apple-history.com/?page=gallery&model=imacrevc&performa=off&sort=date&order=ASC&range=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |