abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61564100
In het kader van geld te veel heb ik vanavond mijn eerste Mac maar eens aangeschaft. Een 24" iMac. Dus het eerste punt is nu vakkundig opgelost .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 september 2008 @ 22:57:40 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61564535
quote:
Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Litpho het volgende:
In het kader van geld te veel heb ik vanavond mijn eerste Mac maar eens aangeschaft. Een 24" iMac. Dus het eerste punt is nu vakkundig opgelost .
Gefeliciteerd.
  vrijdag 12 september 2008 @ 00:05:43 #78
151621 kookie_monster
En ik houd van koekjes..
pi_61566228
Klein vraagje: ik heb familie in Engeland, en aangezien de macbooks daar aanzienlijk goedkoper zijn, vroeg ik me af of het de moeite loont hen er een naar mij op te laten sturen (binnen EU gelden er volgens mij geen vreemde importheffingen of iets wat daarop lijkt, toch?)
pi_61566785
quote:

Laat binnenkort even weten hoe het bevalt...
pi_61566840
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 00:35 schreef dottinator het volgende:

[..]

Laat binnenkort even weten hoe het bevalt...
Zo gauw ik er uit ben hoe ik Windows ook onder mijn muis kan houden. Vast een prachtige beginnersfout, maar ze willen nog wel eens in "Select window" mode vallen en vervolgens kan ik dus net niet bij die ene knop komen zonder dat het window zich weer verplaatst .

Oh, en Cubase werkte niet mee, maar ik zou uiteraard toch over moeten stappen op Logic, niet? .
  vrijdag 12 september 2008 @ 01:34:35 #81
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_61567455
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
Zit die Genius-functie ook in de nieuwe iPod-firmware? Dus niet zozeer die recommendations van de iTunes-store, maar het maken van een playlistje op basis van genre, maar dan on-the-go? Lijkt me zeer tof. Ik heb heel veel muziek, maar weet soms van gekkigheid niet wat ik moet opzetten...
Zover ik begrijp, zodra je de genius activeert (en dus afentoe gegevens naar Appel zend) dan zit het in je iTunes en je iPod. En als ik het volgende nieuwsbericht goed begrijp komt de genius optie ook beschikbaar voor huidige 'classic' eigenaren via een firmware update. Genius is dus gewoon een onderdeel van je iPod, maar wordt gevoed door de kennis die Apple verzameld.
pi_61569990
quote:
Tip: schaf AppleCare via eBay aan ipv via Apple. Er loopt een goed topic op GoT daarover. Ik heb onlangs voor nog geen 75 euro Apple Care gekocht voor mijn iMac; bij Apple kost je dat meer dan 200 euro.
Calmer than you are
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:39:10 #83
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61570085
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Tip: schaf AppleCare via eBay aan ipv via Apple. Er loopt een goed topic op GoT daarover. Ik heb onlangs voor nog geen 75 euro Apple Care gekocht voor mijn iMac; bij Apple kost je dat meer dan 200 euro.
Mijn MBP is bijna een jaar oud, dan zou ik Applecare voor zijn eerste verjaardag moeten kopen, denk ik?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_61570119
quote:
Welcome to the real world.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_61570195
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Goede tip. Eentje die ik ook mee ga nemen voor de volgende .
pi_61570252
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:39 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Mijn MBP is bijna een jaar oud, dan zou ik Applecare voor zijn eerste verjaardag moeten kopen, denk ik?
Yup, bij mij was het kantje boord qua datum. Als je er een paar dagen overheen gaat, zul je even moeten bellen naar Apple en wat gaan zeuren. Bij mij deden ze niet moeilijk nadat ik mijn aanschafbon had opgestuurd; het was binnen een paar uur geregeld. In dat topic op GoT worden goede eBay-verkopers aan gehaald. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1290105/
Calmer than you are
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:23:50 #87
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61572492
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Yup, bij mij was het kantje boord qua datum. Als je er een paar dagen overheen gaat, zul je even moeten bellen naar Apple en wat gaan zeuren. Bij mij deden ze niet moeilijk nadat ik mijn aanschafbon had opgestuurd; het was binnen een paar uur geregeld. In dat topic op GoT worden goede eBay-verkopers aan gehaald. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1290105/
The house of Bushes?

Ik zit nu ook te zoeken op eBay, de goedkoopste is 202 dollar, wat met de huidige koers 140 euro is. Op zich wel prima. Ik ben alleen een beetje huiverig voor de omschrijving: Apple Care for Macbook Pro or Powerbook... die zijn toch allang uit productie?
Check mijn band Glorybox
pi_61572831
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:23 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

The house of Bushes?

Ik zit nu ook te zoeken op eBay, de goedkoopste is 202 dollar, wat met de huidige koers 140 euro is. Op zich wel prima. Ik ben alleen een beetje huiverig voor de omschrijving: Apple Care for Macbook Pro or Powerbook... die zijn toch allang uit productie?
Ja dat zou idd wat vreemd zijn. Even contact opnemen met de seller?
Calmer than you are
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:49:39 #89
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61573058
Kan ik trouwens ergens online zien wanneer ik mijn MBP heb geregistreerd? Zit op mijn werk nu, en wil ff weten wanneer mijn jaar garantie precies afloopt.
Check mijn band Glorybox
pi_61573122
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:49 schreef Svyatagor het volgende:
Kan ik trouwens ergens online zien wanneer ik mijn MBP heb geregistreerd? Zit op mijn werk nu, en wil ff weten wanneer mijn jaar garantie precies afloopt.
Ja, gewoon naar support-page gaan. Daar kun je je reg nummer invullen.
Calmer than you are
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:59:51 #91
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61573295
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Ja, gewoon naar support-page gaan. Daar kun je je reg nummer invullen.
Ja, dat heb ik dus juist niet bij de hand, ik hoopte eigenlijk dat ik bij Apple op basis van mijn account een overzichtje kon krijgen met de dingen die ik er al geregd heb, maar I guess not.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:57:55 #92
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_61574591
quote:
Notes and Observations Regarding Yesterday’s ‘Let’s Rock’ Apple Special Event
......Speaking of Macs, contrary to speculation, there were no announcements regarding new Mac notebooks. Such speculation was misguided; Apple has held an iPod/music special event in September or October every year since 2001, and, to my knowledge, has never once used such events to announce new Mac hardware. Those of you holding out for a new lineup of MacBooks will have to wait until October 14, according to sources who, as they say, are familiar with Apple’s hardware plans.......
Swets, je MacBook!

[ Bericht 5% gewijzigd door Junkie op 12-09-2008 13:53:14 ]
pi_61577025
En ze hebben het BSOD probleempje opgelost

Ik vind alleen het feit dat ze dus een aangepaste installer hebben gereleased, maar het versienummer gewoon op 8.0.035 hebben laten staan niet zo netjes, maakt het lastig uit te vinden welke versie je nu hebt.
Maar de link naar het topic bevat nu een verwijzing naar hun oplossing

En om maar even iemand uit dat topic te quoten:
quote:
The updated iTunes seems to have fixed the BSOD Vista problem for me too. As reported by a previous post, the version number is the same (8.0.0.35).

For reference, I have the old/bad iTunes8 file size as 67,822,888 bytes. The good iTunes8 file size is 67,110,184 bytes.

It would've been nice if Apple updated the version # for the new iTunes8 as once it's installed...it's difficult to tell which one you have. But...if your Vista computer isn't BSOD'ing, I guess you have the newer one installed .
pi_61579503
kheb de zwarte nano
Kus-Kus
pi_61579574
Kus-Kus
pi_61579693
Meer foto's aub!
pi_61579716
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:35 schreef dottinator het volgende:
Meer foto's aub!
van wat wil je foto;s?
Kus-Kus
pi_61579779
Mooi ding!
pi_61579895
Help!

Ik ben dus aan het proberen te upgraden van Tiger naar Leopard maar hij wil hem niet installeren! Ik heb de HD leeg gemaakt stop je cd1 erin, kies je de taal en zegt mijn Macbook dat het niet geinstalleerd kan worden .. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_61579927
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:36 schreef Dikke-Doei het volgende:

[..]

van wat wil je foto;s?
Graag foto's waarop je kan zien hoe dun hij is, en misschien eentje van achterkant, hoeft niet als je er geen zin in hebt hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')