Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Litpho het volgende:
In het kader van geld te veel heb ik vanavond mijn eerste Mac maar eens aangeschaft. Een 24" iMac. Dus het eerste punt is nu vakkundig opgelost.
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Litpho het volgende:
In het kader van geld te veel heb ik vanavond mijn eerste Mac maar eens aangeschaft. Een 24" iMac. Dus het eerste punt is nu vakkundig opgelost.
Zo gauw ik er uit ben hoe ik Windows ook onder mijn muis kan houden. Vast een prachtige beginnersfout, maar ze willen nog wel eens in "Select window" mode vallen en vervolgens kan ik dus net niet bij die ene knop komen zonder dat het window zich weer verplaatstquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:35 schreef dottinator het volgende:
[..]
![]()
Laat binnenkort even weten hoe het bevalt...
Zover ik begrijp, zodra je de genius activeert (en dus afentoe gegevens naar Appel zend) dan zit het in je iTunes en je iPod. En als ik het volgende nieuwsbericht goed begrijp komt de genius optie ook beschikbaar voor huidige 'classic' eigenaren via een firmware update. Genius is dus gewoon een onderdeel van je iPod, maar wordt gevoed door de kennis die Apple verzameld.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
Zit die Genius-functie ook in de nieuwe iPod-firmware? Dus niet zozeer die recommendations van de iTunes-store, maar het maken van een playlistje op basis van genre, maar dan on-the-go? Lijkt me zeer tof. Ik heb heel veel muziek, maar weet soms van gekkigheid niet wat ik moet opzetten...
Tip: schaf AppleCare via eBay aan ipv via Apple. Er loopt een goed topic op GoT daarover. Ik heb onlangs voor nog geen 75 euro Apple Care gekocht voor mijn iMac; bij Apple kost je dat meer dan 200 euro.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Litpho het volgende:
Mijn MBP is bijna een jaar oud, dan zou ik Applecare voor zijn eerste verjaardag moeten kopen, denk ik?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tip: schaf AppleCare via eBay aan ipv via Apple. Er loopt een goed topic op GoT daarover. Ik heb onlangs voor nog geen 75 euro Apple Care gekocht voor mijn iMac; bij Apple kost je dat meer dan 200 euro.
Welcome to the real world.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:42 schreef Litpho het volgende:
Goede tip. Eentje die ik ook mee ga nemen voor de volgendequote:Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tip: schaf AppleCare via eBay aan ipv via Apple. Er loopt een goed topic op GoT daarover. Ik heb onlangs voor nog geen 75 euro Apple Care gekocht voor mijn iMac; bij Apple kost je dat meer dan 200 euro.
Yup, bij mij was het kantje boord qua datum. Als je er een paar dagen overheen gaat, zul je even moeten bellen naar Apple en wat gaan zeuren. Bij mij deden ze niet moeilijk nadat ik mijn aanschafbon had opgestuurd; het was binnen een paar uur geregeld. In dat topic op GoT worden goede eBay-verkopers aan gehaald. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1290105/quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn MBP is bijna een jaar oud, dan zou ik Applecare voor zijn eerste verjaardag moeten kopen, denk ik?
The house of Bushes?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, bij mij was het kantje boord qua datum. Als je er een paar dagen overheen gaat, zul je even moeten bellen naar Apple en wat gaan zeuren. Bij mij deden ze niet moeilijk nadat ik mijn aanschafbon had opgestuurd; het was binnen een paar uur geregeld. In dat topic op GoT worden goede eBay-verkopers aan gehaald. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1290105/
Ja dat zou idd wat vreemd zijn. Even contact opnemen met de seller?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
The house of Bushes?
![]()
Ik zit nu ook te zoeken op eBay, de goedkoopste is 202 dollar, wat met de huidige koers 140 euro is. Op zich wel prima. Ik ben alleen een beetje huiverig voor de omschrijving: Apple Care for Macbook Pro or Powerbook... die zijn toch allang uit productie?
Ja, gewoon naar support-page gaan. Daar kun je je reg nummer invullen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:49 schreef Svyatagor het volgende:
Kan ik trouwens ergens online zien wanneer ik mijn MBP heb geregistreerd? Zit op mijn werk nu, en wil ff weten wanneer mijn jaar garantie precies afloopt.
Ja, dat heb ik dus juist niet bij de hand, ik hoopte eigenlijk dat ik bij Apple op basis van mijn account een overzichtje kon krijgen met de dingen die ik er al geregd heb, maar I guess not.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, gewoon naar support-page gaan. Daar kun je je reg nummer invullen.
Swets, je MacBook!quote:Notes and Observations Regarding Yesterday’s ‘Let’s Rock’ Apple Special Event
......Speaking of Macs, contrary to speculation, there were no announcements regarding new Mac notebooks. Such speculation was misguided; Apple has held an iPod/music special event in September or October every year since 2001, and, to my knowledge, has never once used such events to announce new Mac hardware. Those of you holding out for a new lineup of MacBooks will have to wait until October 14, according to sources who, as they say, are familiar with Apple’s hardware plans.......
quote:The updated iTunes seems to have fixed the BSOD Vista problem for me too. As reported by a previous post, the version number is the same (8.0.0.35).
For reference, I have the old/bad iTunes8 file size as 67,822,888 bytes. The good iTunes8 file size is 67,110,184 bytes.
It would've been nice if Apple updated the version # for the new iTunes8 as once it's installed...it's difficult to tell which one you have. But...if your Vista computer isn't BSOD'ing, I guess you have the newer one installed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |