Er zijn vele manieren om muziek aan te raden. En Apple doet het enkel met iTunes Store materiaal. Dat is misschien een nadeel. Maar ben wel blij dat ze het er eindelijk in hebben gestopt. Maar ik ben ook wel erg benieuwd hoe slim die Genius van Apple wordt.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Dus....het tweede deel uit Mozart's laatste symfonie, wellicht het mooiste andante ooit geschreven, wordt niet door Genius herkend![]()
Werk aan de winkel, Steve.
Vista gebruikers schijnen soms last te hebben van BSOD's, op OSX zijn er (natuurlijk) geen problemenquote:Op donderdag 11 september 2008 00:12 schreef wolferl het volgende:
Ik krijg net een note dat ik iTunes 8.0 kan downloaden.
Kan ik die zorgeloos downloaden?
Ik heb vista....negeren dus?quote:Op donderdag 11 september 2008 00:15 schreef febster het volgende:
[..]
Vista gebruikers schijnen soms last te hebben van BSOD's, op OSX zijn er (natuurlijk) geen problemen.
Bedanktquote:Op donderdag 11 september 2008 00:18 schreef febster het volgende:
[..]
Wacht, het is alleen als je je iPod aansluit. Lees hier zelf maar verder.
Wellicht handig om te vermelden over welke generatie iPod je het hebt, of een link naar zo'n post te plaatsenquote:Op donderdag 11 september 2008 10:11 schreef Joepie het volgende:
Na het lezen van die posts op het apple forum wacht ik wel even op itunes 8.0.1 totdat ik m'n nano aan de pc hang
Weet jij waar de quote functie bedoeld voor is? Schijnbaar niet...quote:Op donderdag 11 september 2008 12:27 schreef Joepie het volgende:
4 posts naar boven heeft Febster al een linkje geplaatst, daar heb ik het over. Het blijkt dus dat de combo itunes 8 - vista niet fantastisch is qua bsod's. En dat de generatie of soort ipod niet uitmaakt, maar dat het waarschijnlijk met de usbdriver van itunes te maken heeft.
Misschien handig als je dus zelf voortaan even een topic leest.
Beetje nikszeggend commentaar zo.
Ow dus daar is dit knopje voor....quote:Op donderdag 11 september 2008 13:29 schreef Kremers het volgende:
[..]
Weet jij waar de quote functie bedoeld voor is? Schijnbaar niet...
Een Amerikaanse Mobile Me bestaat niet ; dus je kunt hem zo van eBay trekken.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Iemand enig idee of je een amerikaanse mobile me in NL kunt gebruiken?
quote:Op donderdag 11 september 2008 00:12 schreef febster het volgende:
Vraagje:
Ik draai nu 10.4.11 op een Macbook. Nu heb ik een externe hardeschijf gekocht en Leopard. Als ik die harde schijf aansluit en dan Leopard erin doe kan ik dan updaten naar 10.5.x? Of moet ik eerst data van mijn Macbook overzetten naar dle lege externe HD? Ik wil wel Time Machine gaan gebruiken overigens, dus hoe werkt dat?
Om Leopard te installeren heb je de schijf niet nodig. Wel zou ik alle belangrijke data alvast overzetten naar de schijf. Als Leopard eenmaal geīnstalleerd is vraagt hij naar of de schijf gebruikt moet worden voor Time Machine. Dan hoef je alleen maar op Ja te klikken en de rest gaat vanzelf.quote:Op donderdag 11 september 2008 16:11 schreef febster het volgende:
Weet iemand toevallig het antwoord op mijn vragen
[..]
Hmmm...iDisk is hier nog steeds niet erg rap.quote:Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef De_Hertog het volgende:
Ik weet niet waar het aan ligt, maar iDisk lijkt ineens veel sneller geworden te zijn. Ik downloadde net met 1,5 MB/s op een verbinding waarvan ik niet eens wist dat ie zo snel kon...
Een tijdje geleden leek BackToMyMac ook ineens sneller te gaan, en nu de iDisk dus ook. Hopen dat het aanhoudt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |