Dacht het wel. Je neemt in principe een abonnement, en indien je het bij 60 dagen wilt houden moet je dat zelf weer annuleren..quote:Op woensdag 10 september 2008 17:59 schreef G.Fawkes het volgende:
ben je altijd verplicht een cc op te geven als je mobile me wilt proberen?
Ik ga mobile me zeker kopen maar waarom niet eerst 60 dagen gratis. Het probleem is dat ik geen CC heb
Omdat The Beatles en Apple geen goede combi zijn in iTunes? Er staat immers ook nog steeds geen muziek van de heren in de Store.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Genius is leuk maar waarom krijg ik dan dance smash hits aangeboden als ik naar The Beatles luister
Owja! Dat was ik vergeten. Wel kut dat ik geen trail mag zonder CCquote:Op woensdag 10 september 2008 18:17 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Omdat The Beatles en Apple geen goede combi zijn in iTunes? Er staat immers ook nog steeds geen muziek van de heren in de Store.![]()
Slecht excuus trouwens.
welke kleur heb je besteld?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:30 schreef JoMo0 het volgende:
Genius werkt leuk inderdaad. Overigens is iTunes ook sneller geworden. Bestanden renamen is bijvoorbeeld een stuk rapper.
Al met al leuke update , nu moeten ze nog opschieten met het versturen van mijn Nano.
Inderdaad kut.. Ik heb ook maar gewoon een box gekocht via de store met vooruitbetaling. Het is helaas niet andersquote:Op woensdag 10 september 2008 18:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Owja! Dat was ik vergeten. Wel kut dat ik geen trail mag zonder CC
Gezeik met CC's altijd.
Kun je een trail die je al had verlengen met zo'n eBay-variant, of moet je dan een nieuwe aanmaken?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb vorige week een Family Pack MobileMe gescoord op eBay voor 53 euro.
Yup, dat kan. Op https://secure.me.com/account/ kun je dan de trial skippen en aangeven dat je een reg key hebt. Invullen en done.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kun je een trail die je al had verlengen met zo'n eBay-variant, of moet je dan een nieuwe aanmaken?
Nog steeds?quote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb vorige week een Family Pack MobileMe gescoord op eBay voor 53 euro. Werkt allemaal erg prima, maar dat iDisk is zo traag als Windows Vista op een C2D 2.16Ghz met 16Gb intern.
Ik zie het, dank je. Ik wacht er alleen nog even mee, die trail loopt nog tot januari 2009quote:Op woensdag 10 september 2008 19:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, dat kan. Op https://secure.me.com/account/ kun je dan de trial skippen en aangeven dat je een reg key hebt. Invullen en done.
Ja, ik was ook wat te enthousiast en heb mezelf nu drie maanden door de neus geboordquote:Op woensdag 10 september 2008 19:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zie het, dank je. Ik wacht er alleen nog even mee, die trail loopt nog tot januari 2009
"Slordig" is wel een goede samenvatting van iTunes 8.0 in het Nederlands ja. Nouja, dat krijg je vast als je alles in het geheim moet doen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |