En iCal is nu ook wederzijds compatible met Google Calendar, waar ik erg blij mee ben!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nice, datumprikker.nl heeft iCal import functie..
Nou goed. Aan de andere kant schreeuwen hordes nerds over koppelverkoop, modulaire OS-en en vrije keuze. Dan is dit toch een goede stap in de richting?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:08 schreef Tijn het volgende:
Wat lees ik nu weer: Microsoft gaat Windows 7 niet voorzien van applicaties. Als je straks Windows 7 installeert (die eind volgend jaar of begin 2010 Vista moet gaan vervangen), heb je nog geen applicaties beschikbaar voor het organiseren en maken van e-mail, fotos en films.
Dat kan best wel eens ingrijpend gaan uitpakken... als mensen straks een PC met Windows kopen, kunnen ze er eigenlijk nog niks mee, terwijl een Mac natuurlijk kant en klaar met iLife wordt geleverd.
Microsoft, Microsoft, waar ben je toch mee bezig...
Maakt het dan niet uit als ik er eentje uit Australie bestel?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef JoMo0 het volgende:
eBay , natuurlijk.
Het zou een stap in de goede richting zijn als de applicaties die je meegeleverd krijgt ook weer te verwijderen zijn, zonder dat daarbij je OS uit elkaar valt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou goed. Aan de andere kant schreeuwen hordes nerds over koppelverkoop, modulaire OS-en en vrije keuze. Dan is dit toch een goede stap in de richting?
En dat terwijl ik vlak na een installatie van Linux wel vaak zoiets heb van "Ooooookay. En wat nu?".quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:26 schreef Tijn het volgende:
Maar helemaal geen applicaties meeleveren, zo gek zijn zelfs de Linuxboys niet.
Browser starten en Fokken maar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vlak na een installatie van Linux wel vaak zoiets heb van "Ooooookay. En wat nu?".
>> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1290105quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:23 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Maakt het dan niet uit als ik er eentje uit Australie bestel?
Door middelbare scholieren in te huren in plaats van professionals bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MS blijft koploper voor wat betreft armzalige campagnes. Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar.....
quote:This site Hosted for Microsoft by Wexley School for Girls LLC
Wexley School for Girls, based in Seattle, WA, is a full-service advertising agency experienced in research, planning, traditional advertising, ...quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Door middelbare scholieren in te huren in plaats van professionals bijvoorbeeld
[..]
En vervolgens ben ik 3 kwartier aan het kutten met samba en dan nog een uur met incourane hardware en flikker ik de boel er weer af.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vlak na een installatie van Linux wel vaak zoiets heb van "Ooooookay. En wat nu?".
Dat sowieso. Toch ben ik wel nieuwsgierig hoe dit uitpakt. Eens zien of er nog mensen gaan downgraden naar Vista voor de applicatiesquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou een stap in de goede richting zijn als de applicaties die je meegeleverd krijgt ook weer te verwijderen zijn, zonder dat daarbij je OS uit elkaar valt.
Ja. VMware.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:48 schreef bodylotion het volgende:
OpenFTD is steeds aan het vastlopen, weet iemand een beter alternatief?
Dat was Mr. Hertog.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wie riep hier onlangs dat iDisk sneller geworden was, danwel sneller leek? Ik vind het eerlijk gezegd nog steeds helemaal niks, zowel qua snelheid als qua synchronisatie-mogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |