uuh zijn er 2 verschllende touch versies?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:20 schreef Cyber2003 het volgende:
Weet iemand hier nog een shop die de nieuwe Ipod Touch 2G (8GB) op voorraad heeft of hem snel kan leveren, anders dan de Apple Store? Lijkt wel overal 'uitverkocht' te zijn...
goeiemorgenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
uuh zijn er 2 verschllende touch versies?
Zoek op marktplaats ook naar een touch maar dacht dat touch gewoon 'het nieuwe' model was.
Hoe herken ik de nieuwste en wat zijn de verschillen.
Ps, domme vraag dan sorry
edit: heb al wat meer info http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1716049&tstart=0
Zijn ze net zo erg als die Seinfeld ads? Kan ze hier niet kijken, weet niet of ik veel mis..quote:
Ik vind ze in ieder geval beter dan die reclames van Apple op dit moment... die worden ook steeds ergerquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die "I am a PC" reclames blijven wel bedroevend slecht, en John Hodgman (PC van de Get-a-Mac reclame) helemaal in het begin van de spotjes..
Dat stukje bij: And I Have a Beard...
Ow, en de reclame campaigne was "made on a Mac"...
Maar dat zetten ze er dan weer niet bij..
Zijn die ooit goed geweest dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind ze in ieder geval beter dan die reclames van Apple op dit moment... die worden ook steeds erger
quote:
Typische Microsoft originaliteit weer.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die "I am a PC" reclames blijven wel bedroevend slecht, en John Hodgman (PC van de Get-a-Mac reclame) helemaal in het begin van de spotjes..
Dat stukje bij: And I Have a Beard...
Ow, en de reclame campaigne was "made on a Mac"...
Maar dat zetten ze er dan weer niet bij..
En:quote:
Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Dalijk maar eens beginnen met mijn muziek collectie in iTunes zetten.quote:
Ik heb tot dusver alles goed gesorteerd. Ik moet wel eerst nog alles overzetten naar mijn externe harde schijf. Voor die covers te zoeken moet ik me aanmelden bij de iTunes shop ofniet?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een eerste poging gedaan om mijn muziekcollectie te fatsoeneren, en covers enzo te zoeken. Wat een pokkewerk.met > 40 gb muziek.Bij de J ben ik gestopt, morgen maar weer verder.
Ja, je moet een account aanmaken voor de Music Store, daar heb je een creditcard voor nodig. Met die covers is wel het probleem dat hij alleen albums vindt; als je dus links en rechts mp3-tjes hebt gedownload, vindt ' ie die niet terug. Via Google of Amazon kun je de covers wel vinden, alleen dat is dus vrij veel werk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb tot dusver alles goed gesorteerd. Ik moet wel eerst nog alles overzetten naar mijn externe harde schijf. Voor die covers te zoeken moet ik me aanmelden bij de iTunes shop ofniet?
Hoeft geen CC te hebben kan ook Pay per Click doen. Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, je moet een account aanmaken voor de Music Store, daar heb je een creditcard voor nodig. Met die covers is wel het probleem dat hij alleen albums vindt; als je dus links en rechts mp3-tjes hebt gedownload, vindt ' ie die niet terug. Via Google of Amazon kun je de covers wel vinden, alleen dat is dus vrij veel werk.
750 euro?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:55 schreef -Menn0- het volgende:
Wat kan ik vragen voor een Macbook 2.16 ghz, 2GB en nog 2 jaar garantie?
Dito. Ik had ooit meer dan 100 GB aan muziek, maar werd het tijdens het taggen zo beu dat ik er zo'n 20Gb van hem weggepleurdquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een eerste poging gedaan om mijn muziekcollectie te fatsoeneren, en covers enzo te zoeken. Wat een pokkewerk.met > 40 gb muziek.Bij de J ben ik gestopt, morgen maar weer verder.
Nope. Nieuwe torrent-site of zo...? If so, wil ik er ook wel een. En dan kan ik wel ruilen met een BrokenStones-invitequote:Op zaterdag 20 september 2008 01:10 schreef DaMook het volgende:
heeft iemand hier toevallig nog een invite over voor vortexnetwork ?
Al je nummers van dat album selecteren in iTunes, en bij Info instellen dat ze "deel van een verzameling" zijn. Als ze dan nog niet samen in een album komen moet je even de "Album artiest" bij alle nummers hetzelfde (of leeg) maken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat niet al mijn albums helemaal netjes getagged zijn door mij. Ik heb bijvoorbeeld een Top 80 van de jaren 80 en iTunes meent dat dat 80 losse albums zijn
Moet ik dat vanavond handmatig om gaan zetten of is er een snellere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |