Misschien toch even snel voor de coupe militair moeten gaan toen ze er toch was. Zag gister dat ze er een prima kapper hebben.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze moet wel wat vaker in de spiegel van de kapper kijken
Ja Leko moet mee de volgende keer.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In en uit helicopters stappen is per definitie niet goed voor je kapselquote:Op woensdag 10 september 2008 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk defensie hadden willen propaganderen was Femke Halsema daar niet tafel gezet.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:24 schreef golfer het volgende:
Is het vanaf morgen weer gewoon live vanuit de studio in Amsterdam en is dan de propagandashow van defensie afgelopen?
En dan had Karskens die filmpjes ook niet mogen uitzenden.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk defensie hadden willen propaganderen was Femke Halsema daar niet tafel gezet.
Die waren overigens wel erg kort door de bochtquote:Op woensdag 10 september 2008 01:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En dan had Karskens die filmpjes ook niet mogen uitzenden.
Die mocht niet aan tafel en was ook niet enbedded en werd niet geacht tegengas te geven aan de door defensie betaalde show..quote:Op woensdag 10 september 2008 01:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
En dan had Karskens die filmpjes ook niet mogen uitzenden.
Karskens heeft ruzie met defensie. Vandaar dat hij er niet bijzat.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mocht niet aan tafel en was ook niet enbedded en werd niet geacht tegengas te geven aan de door defensie betaalde show..
Dat zeg ik: hij wordt niet door defensie gesponsord.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
Karskens heeft ruzie met defensie. Vandaar dat hij er niet bijzat.
Nee, het is andersom, hij wil daar zelf niet zitten.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zeg ik: hij wordt niet door defensie gesponsord.
Inderdaad, Halsema gaf genoeg tegengas.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:52 schreef Veerboot het volgende:
Hoewel Defensie anders zal hebben gehoopt (ze hebben natuurlijk inderdaad niet voor niets de reis van P&W + crew betaald en gefaciliteerd; ze wilden er een 'goed-nieuws-show' van maken en ons allen gunstiger stemmen over de missie), vond ik het toch niet echt een propagandashow. P&W lieten zich duidelijk niet zomaar inpakken en waren toch aardig kritisch. De eerste avond had iets scherpen gemogen wat mij betreft, maar vandaag was het mede door de bijdragen van Karskens en Halsema (en het in mijn ogen slechte optreden van Van Middelkoop) een prima en interessante uitzending.
Hier sluit ik me volledig bij aan. De uitzending van vanavond wist de eerste uitzending voor mij ook weer enigszins goed te maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:52 schreef Veerboot het volgende:
Hoewel Defensie anders zal hebben gehoopt (ze hebben natuurlijk inderdaad niet voor niets de reis van P&W + crew betaald en gefaciliteerd; ze wilden er een 'goed-nieuws-show' van maken en ons allen gunstiger stemmen over de missie), vond ik het toch niet echt een propagandashow. P&W lieten zich duidelijk niet zomaar inpakken en waren toch aardig kritisch. De eerste avond had iets scherpen gemogen wat mij betreft, maar vandaag was het mede door de bijdragen van Karskens en Halsema (en het in mijn ogen slechte optreden van Van Middelkoop) een prima en interessante uitzending.
Halsema was een demotiverend schepsel ten overstaan van degenen die dienen voor ons land en een politiek doel waar ze persoonlijk niet eens achter hoeven/mogen staan. En tegelijkertijd kameraden zien sneuvelen. Wat een ranzige vertoning was dat.quote:Op woensdag 10 september 2008 01:52 schreef Veerboot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |