Zo kan ik me voorstellen dat sommige mensen het heel slecht vinden, maar een 1?quote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Onee hoor, het verbaast me niets dat sommige mensen het aardig vinden, maar een 10?
But hey, het is geen doodzonde. Het zijn maar cijfertjes wat mij betreft.
Ja maar, ja maar, ja maar ... het subforum is zo leuk!quote:Op maandag 15 september 2008 19:25 schreef tipsch het volgende:
Zo kan ik me voorstellen dat sommige mensen het heel slecht vinden, maar een 1?
Kijk dan niet en heb het er niet meer over.
Je zal zo moeten levenquote:Op maandag 15 september 2008 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Heb vanavond voor het eerst een aflevering uitgezeten.. My God, wat een gescript zooitje.. nog erger dan de kooi...
Jazeker. Weet je, barslechte programma's zijn ook gewoon leuk.quote:Op maandag 15 september 2008 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar ... het subforum is zo leuk!
Een 1 is bar slecht. Kan toch? Ik kijk naar de filmpjes. Mag dat van jou?quote:Op maandag 15 september 2008 19:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
eensquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik geef nu een 5, want dat komt omdat het spel nergens over gaat en ik vind het ook niet eerlijk dat die dames maar maximaal 50% van de creditcard mogen uitgeven, terwijl zij objectief gezien recht hebben op minimaal 50%.
ik geef het op, hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
knap dat je er nog iets van kunt maken.
Als je niet kijkt, hoe kan je dan een programma beoordelen?quote:Op maandag 15 september 2008 19:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
drank in de man, geld op het spel, toekijkende vrouwen en de testosteron stijgt naar ongekende hoogtes!quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je niet kijkt, hoe kan je dan een programma beoordelen?
Ik ben benieuwd hoe vaak de "Huub-Brian-scene " van vanavond overnieuw is gedaan.
Nu zullen ze natuurlijk wel goede aanwijzingen van die bagger tuinkabouter hebben gehad.
Hoor ik nu ome Sjon praten? DGK en wrs ook CBML is een afspiegeling van de samenleving. Op een gemiddelde dag in Amsterdam gebeuren er ergere dingen. Huub toch.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:55 schreef Huubdgk het volgende:
drank in de man, geld op het spel, toekijkende vrouwen en de testosteron stijgt naar ongekende hoogtes!
Maakt niet uit of je nou Brian, Huub, Marco of who ever heet,
zo simpel is het!
is mens eigen brother lekkersimpel! Kijk maar eens in iedere stad en dorp op de pleinen rond sluitingstijd zaterdagnacht. Zie je hetzelfde....en daar staat niet eens geld op het spel
...en terecht, ze verdienen niet beter.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:35 schreef akveor het volgende:
Ik heb een 6 gegeven. Er zitten leuke spelelementen in. Het meest storende vind ik dat het om gekunstelde relaties gaat. Daarbij vind ik dat de vrouwen veel meer moeten geven dan de mannen maar dat wordt niet beloond. Nee, ze kunnen een trap onder hun reet krijgen als het de heren niet bevalt.
Nee, inderdaad die worden niet uitgebuit door mediabedrijven door ze een worst voor te houden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
drank in de man, geld op het spel, toekijkende vrouwen en de testosteron stijgt naar ongekende hoogtes!
Maakt niet uit of je nou Brian, Huub, Marco of who ever heet,
zo simpel is het!
is mens eigen brother lekkersimpel! Kijk maar eens in iedere stad en dorp op de pleinen rond sluitingstijd zaterdagnacht. Zie je hetzelfde....en daar staat niet eens geld op het spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |