quote:Op woensdag 10 september 2008 16:46 schreef joep.t het volgende:
6, Het is vermakelijk maar niet veel meer dan dat.
Na gisteravond blijf ik bij een 1, wat een onsamenhangende uitzending zeg. Bij deze wil ik je bedanken voor je updates, knap dat je er nog iets van kunt maken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:00 schreef avonne het volgende:
Ik heb per ongeluk 3 gedrukt, maar dat had 2 moeten zijn.
Mijn kijken hangt aan een zijden draadje. Het is dat ik weet dat er zo'n 100 mensen mijn updates lezen...!
Een 10 geven lijkt me niets mis mee als er ook mensen zijn die 1-tjes geven, maar ondertussen toch nog dagelijks kijken. Waarschijnlijk zijn daarom veel waarderingen onder de 4 nogal misplaatst.quote:Op maandag 15 september 2008 17:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Jeetje, er heeft iemand sinds gisteren of eergisteren een 10 gegeven.(ook nog een aantal andere hoge cijfers).
Gemiddeld cijfer is op dit moment 4,09
Het is een slecht programma, dus een 1 is eerder te rechtvaardigen dan een 10. Een 10 geven is echt een lachertje, als je ervan uitgaat dat er gekeken is.quote:Op maandag 15 september 2008 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een 10 geven lijkt me niets mis mee als er ook mensen zijn die 1-tjes geven, maar ondertussen toch nog dagelijks kijken. Waarschijnlijk zijn daarom veel waarderingen onder de 4 nogal misplaatst.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen die daaronder gaan nog kunnen nuanceren terwijl ze nooit (horen te) kijken.
Nee, het is een programma wat door velen slecht wordt gevonden en tot jouw verbazing (en ergernis?) door een aantal mensen aardig wordt gevonden. Daar zul je het ècht mee moeten doen.quote:Op maandag 15 september 2008 18:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is een slecht programma, dus een 1 is eerder te rechtvaardigen dan een 10. Een 10 geven is echt een lachertje.
Je hoeft niet alleen te kijken als je het zo geweldig vindt. Gelukkig duurt het niet zo lang, dus het valt wel mee. Het is altijd handig om te kijken, als je erover wilt meepraten.
Onee hoor, het verbaast me niets dat sommige mensen het aardig vinden, maar een 10?quote:Op maandag 15 september 2008 18:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, het is een programma wat door velen slecht wordt gevonden en tot jouw verbazing (en ergernis?) door een aantal mensen aardig wordt gevonden. Daar zul je het ècht mee moeten doen.![]()
10 compensatiepunten tegenover 10 flauwe eentjes, vind ik wel prima om een wat realistischer gemiddelde te schetsen.![]()
"Het is altijd handig om te kijken, als je erover wilt meepraten."
Ja, sommige programma's brengen een hoop reactie teweeg en om die reden al een 3 waard.![]()
Ik zeg, enjoy the pulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |