Nou, ik denk dat in het wilde weg beginnen niet lukt - dat heb ik net ondervonden -quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
en als je nou ipv hier twintig keer te posten dat je achterloopt iets gaat doen?
Ja, dat ga ik nu doen. Heb je echt geen rustdag?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef AKnynke het volgende:
maar lieve PF. Schrijf nu eens op wat je allemaal precies moet doen. Voor welk vak wat. Verdeel dat onder in een week tijd. Wees een week gediciplineerd, en doe elke dag precies 1/7 deel. Houd je genoeg vrije tijd over, en ben je genoeg aan het werk. Loop je zo weer op schema.
Ik ben wat autistisch wat dat betreft, ik kan ook moelijk met teveel vrije tijd omgaan. Ik moet wel een stok achter de deur hebben. Druk dus.
Jawel. Ik heb dagen dat ik minder inplan dan de rest. En vandaag bijvoorbeeld heb ik (spontaanquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik nu doen. Heb je echt geen rustdag?
Ja graag! Ik ben nu een beetje een opzetje aan het maken (of zo, ik doe maar wat) maar dat ga ik dus nu eerst afmaken zodat ik overzicht heb over wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb dagen dat ik minder inplan dan de rest. En vandaag bijvoorbeeld heb ik (spontaan):) besloten om na college niets meer te doen. Terwijl in m'n planning stond lezen.
Als je wilt, kan ik je wel helpen met plannen. Zonder op te scheppen, ik ben er goed in geworden...
Zet eerst op een rij wat je moet doen..en hoeveel dagen je hebt om het er over te doen. En hoe lang je er over denkt om erover te doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja graag! Ik ben nu een beetje een opzetje aan het maken (of zo, ik doe maar wat) maar dat ga ik dus nu eerst afmaken zodat ik overzicht heb over wat ik moet doen.
SMS gezien? Hoe laat ben je in Nijmegen morgen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom even weltrusten zeggen. Nuttig heEn dat ik een leuke avond heb gehad en dat Leander mooi is
ik wil hobje wel eens meeten eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:59 schreef Dzy het volgende:
[..]
Er is een derde slaapkamer maar die is nog even gereserveerd voor een vriend maar dat is niet zeker. PM me over een paar weken maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |