Denk ok niet dat het echt goed voor de gezondheid isquote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het ziet er wel heel dom uit, dus dan maar niet doen
quote:Op woensdag 10 september 2008 06:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kapot waarvan? Het werken, de douche, of de sex?![]()
[..]
There are 10 kinds of people. Those that understand binary, and those that don't
Was er niet zelfs een soort vernevelaar voor? Net als voor weed.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het ziet er wel heel dom uit, dus dan maar niet doen
ja maar,quote:Op woensdag 10 september 2008 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Was er niet zelfs een soort vernevelaar voor? Net als voor weed.
Z'n Nederlands is ook sneu. http://automaxx.nl/forum/showthread.php?t=9967&page=4quote:Op woensdag 10 september 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
Gast uit OP is inderdaad behoorlijk sneu
Rook je : Nee natuurlijk niet.
Goeie vraag. Het is sowieso een moeilijk en slecht referentieobject. Een eindeloze woestenij die 99,999% van de bevolking nog nooit gezien heeft. Dus je kunt je compleet niet voorstellen HOE groot dat is.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
30 procent. Daar kun je de hele Sahara mee verlichten.
Blijft natuurlijk wel de vraag bestaan: Waarom zou je dat in godesnaam willen?
Er zit een bedrijf naast ons huis en staat de complete nacht het licht aan en er is niemand.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, het gaat om de strekking , en ik vind het wel goed dat daar zo'n spotje over gemaakt wordt. Als je ziet hoeveel licht er elke avond nog brandt in winkels, kantoren, huizen etc....
Zij betalen er zelf voor dusquote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, het gaat om de strekking , en ik vind het wel goed dat daar zo'n spotje over gemaakt wordt. Als je ziet hoeveel licht er elke avond nog brandt in winkels, kantoren, huizen etc....
Dat is ook zoquote:Op woensdag 10 september 2008 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf het zeggen: dat is een kwestie van wennen
En dat duurt nog wel een weekje of 2quote:Op woensdag 10 september 2008 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zomaar op het moment ben ik er nog niet aan gewend en bestaat mijn leven dus uit werken, studeren en slapen
dat is wel even wennen voor een nachtmens als ik
Het gaat toch niet om het geld.... het gaat erom dat dat superzonde is van al die verspilde energie!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zij betalen er zelf voor dus
Ik merk sowieso dat mijn ritme de laatste maanden al verschoven is. Maar dit is nog wel even extreemquote:Op woensdag 10 september 2008 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat duurt nog wel een weekje of 2
Maar uiteindelijk is het beter voor je, een dagritme.
Zolang overheden er niets aan doen is het verspilde energie er steeds op te hamerenquote:Op woensdag 10 september 2008 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het geld.... het gaat erom dat dat superzonde is van al die verspilde energie!
ik vind het een belachelijke reclamequote:Op woensdag 10 september 2008 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
stro is langer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |