quote:Op woensdag 10 september 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
Over 3 weken staat er zo'n auto bij mij voor de deur![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hij wil een auto mét een dak
eh, ik vergis mij.
Maar dan nog. 5 deuren is wel handig!
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
Euh.... APK moet in mei weer geloof ik, afwachten of ie het haalt
KM-stand geen idee... vast wel aardig wat.
En er zit dus ergens een roestgatvandaar afwachten wbt de APK
Maar waarschijnlijk geeft mn vriend hem gewoon weg aan vrienden van ons, die in februari een kindje krijgen. Die jongen is nu zn rijbewijs aan het halen, en als ie dat nou op tijd haalt, kan ie in elk geval zn vrouw en kind naar het ziekenhuis rijden!
Dat is neem ik aan ook de reden dat jij een auto zoekt?
Nee, de reden dat ik een auto zoek is dat mijn vrouw zwanger is, en niet omdat die vrienden van jullie een kind krijgen. Trouwens, wel geestig: ook februari!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
En dan in een oerlelijk beige-achtig kleurtje
Jawel, maar is geen eisquote:Op woensdag 10 september 2008 15:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Maar dan nog. 5 deuren is wel handig!
Ja, de elfde geloof ikquote:Op woensdag 10 september 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
. Trouwens, wel geestig: ook februari!![]()
En als je de auto wast is ie wit?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
En dan in een oerlelijk beige-achtig kleurtje
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, de elfde geloof ik![]()
Zullen we het er op houden dat ik je op de hoogte hou wat er met die Polo gaat gebeuren?
Wel als je dat wassen met een goede schuurspons, wat bleekmiddel en latex muurverf doetquote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als je de auto wast is ie wit?
Jaquote:Op woensdag 10 september 2008 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zou je sneller dronken worden als je met een doek over je hoofd boven een bakje verdampende alcohol gaat hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |