Zou dat lekker smaken?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Zoiets dacht ik al
Er zit hier een ijsvogel in de buurt. Ik denk dat ik die vanmiddag eens op ga zoeken
Ik denk dat je er geen vette kluif aan hebtquote:
Most Wanted, maar ik ben gearresteerd en dan vind ik meestal dat het op een oneerlijke manier gebeurd is en sluit ik gelijk het spel afquote:
dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 10 september 2008 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Most Wanted, maar ik ben gearresteerd en dan vind ik meestal dat het op een oneerlijke manier gebeurd is en sluit ik gelijk het spel af
Bij dit spel kan ik niet zo goed tegen verlies
Die heb ik wel en die boetes vallen ook wel mee, maar als ik gepakt ben heb ik niet direct zin om het nog een keer te proberen. Een kwartiertje later weer wel, dus ik ga em zo weer opstartenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel eensheb je niet van die Get Out of Jail Free cards (of hoe die ook heten
)
ben tot nu toe 2x gebust - 2x nadat ik net klaar was met alle overtredingen klaar waseerste keer meteen spel afgesloten, 2de keer zo'n kaart gebruikt
Die laatste dag laat nog even op zich wachten want vandaag is er alleen een test om een proton het hele rondje te laten maken. Vervolgens gaan ze dezelfde test doen maar dan in tegenovergestelde richting. Pas aan het einde van de maand gaan ze er 2 in tegengestelde richting sturen om ze tegen elkaar te laten knallen en een oerknal na te bootsen. Dįt is het moment waar iedereen bang voor isquote:Op woensdag 10 september 2008 14:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet zeggen dat de laatste dag van de aarde wel een mooie is
ja, 21 oktober. Maar zelfs als er zwarte gaten ontstaan, zullen die meteen verdampen, werd er gezegdquote:Op woensdag 10 september 2008 14:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die laatste dag laat nog even op zich wachten want vandaag is er alleen een test om een proton het hele rondje te laten maken. Vervolgens gaan ze dezelfde test doen maar dan in tegenovergestelde richting. Pas aan het einde van de maand gaan ze er 2 in tegengestelde richting sturen om ze tegen elkaar te laten knallen en een oerknal na te bootsen. Dįt is het moment waar iedereen bang voor is
Correctemundo!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ja, 21 oktober. Maar zelfs als er zwarte gaten ontstaan, zullen die meteen verdampen, werd er gezegd
Sodefuck! Wat een losersquote:Op woensdag 10 september 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH # 18
Ik schrok echt van de 16e foto uit deze post
Nou, het is je gelukt!quote:Op woensdag 10 september 2008 11:46 schreef iamredleader het volgende:nog maar een paar posts, en ik zit in de top 500
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Nou, het is je gelukt!
#500 iamredleader 23.332
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |