Ik snap hier trouwens ook niets van. Waarom keldert ie zo (snel)quote:Op donderdag 11 september 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja 2 maanden geleden stond dat ding nog op 1.60
Dus als 'ie rond de 1.40 blijft hangen dan ben je 20ct per dollar duurder. Dat is best wat op een paar duizend.
Ik gok dat het zo'n ¤1600 gaat schelen.quote:Op donderdag 11 september 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja 2 maanden geleden stond dat ding nog op 1.60
Dus als 'ie rond de 1.40 blijft hangen dan ben je 20ct per dollar duurder. Dat is best wat op een paar duizend.
Ondanks mijn obsessie met 9-11 heeft mijn vliegangst toch de bovenhand en weiger ik dus die film te kijken.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:02 schreef Nembrionic het volgende:
"Ken beuren!"
United 93 heb ik niet gekeken want dat leek me nou niets.
Iamredleader kan het je vast vertellen maar ik had iets gelezen over dalende olieprijzen en het feit dat de regering de 2 grootste hypotheekverstrekkers tijdelijk heeft overgenomen om faillisement tegen te gaan die allebei zorgden voor een aardig stijgende dollar.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Irien het volgende:
[..]
Ik snap hier trouwens ook niets van. Waarom keldert ie zo (snel)Iemand een lesje macro-economie voor mij?
Ja als je het zo zegt is het een vreemde obsessiequote:Op donderdag 11 september 2008 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ondanks mijn obsessie met 9-11 heeft mijn vliegangst toch de bovenhand en weiger ik dus die film te kijken.
1.20quote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat het zo'n ¤1600 gaat schelen.
Maar dat ga ik wel weer goedmaken door de apparatuur die ik in de USA wil gaan aanschaffen en hier ga verkopen tegen een iets hogere prijs (maar dan nog stukken goedkoper dan in Europa).
Ondanks alles wordt dit ons goedkoopste verblijf in de USA, met een gunstigere koers dan ongeveer 1,20 heb ik de USA nog nooit bezocht...
Volgens mij kwam het nu doordat het weer goed lijkt te komen met die kredietcrisis. Daardoor is het minder gevaarlijk om in Amerika (en dus ook in dollars) te investeren en zo kan de dollar meer waard worden.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:04 schreef Irien het volgende:
[..]
Ik snap hier trouwens ook niets van. Waarom keldert ie zo (snel)Iemand een lesje macro-economie voor mij?
Hij is niet zo eng! De crash zelf zit er ook niet in, dus dat valt reuze mee. Het stomme is dat zowel S als ik echt op de bank zaten te hopen dat ze het nog zouden redden! Toen ze de kapers overmanden. Terwijl je weet dat het slecht afloopt.... Zo gek is datquote:Op donderdag 11 september 2008 11:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ondanks mijn obsessie met 9-11 heeft mijn vliegangst toch de bovenhand en weiger ik dus die film te kijken.
Ik mis de tijd van Greenspan met z'n onheilspellende berichten.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het nu doordat het weer goed lijkt te komen met die kredietcrisis. Daardoor is het minder gevaarlijk om in Amerika (en dus ook in dollars) te investeren en zo kan de dollar meer waard worden.
Ja dat is ook altijd nog zoiets.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:56 schreef MadMaster het volgende:
Bij het GWK krijg ik nu maar $1,36 voor een 1 Euro...
quote:Op donderdag 11 september 2008 12:17 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog een tijd geleden dat ik een 7,3 had gehaald voor mijn herkansing? Dat blijkt een 8 te zijnZe hadden een foutje gemaakt bij het onderwijsbureau
Mijn vader had me beloofd om me mee uit eten te nemen als ik een 8 of hoger zou halen
Een lekkere carpaccioquote:
Stiekem, héél eventjes was ik dat ook wel een beetjequote:Op donderdag 11 september 2008 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat klinkt bijna teleurgesteld
Vandaag doet ie het weer, gisteren had ik ook problemen.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:30 schreef LadyBlack het volgende:
Doet msn het bij jullie trouwens wel gewoon? Ik kon gisteravond al steeds niet inloggen, en vandaag doet ie ook moeilijk
Lekker, met Parmezaanse kaas of Pecorino er over + gegrilde pijnboompitjes...quote:
Een verschil van 1600 euro.. omdat de euro 20 dollarcent minder waard gaat worden (van 1.60 naar 1.40?)quote:Op donderdag 11 september 2008 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok dat het zo'n ¤1600 gaat schelen.
Maar dat ga ik wel weer goedmaken door de apparatuur die ik in de USA wil gaan aanschaffen en hier ga verkopen tegen een iets hogere prijs (maar dan nog stukken goedkoper dan in Europa).
Ondanks alles wordt dit ons goedkoopste verblijf in de USA, met een gunstigere koers dan ongeveer 1,20 heb ik de USA nog nooit bezocht...
Ik schat onze vakantie in op $8000,00 voor 3 weken.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Een verschil van 1600 euro.. omdat de euro 20 dollarcent minder waard gaat worden (van 1.60 naar 1.40?)
Je begroot je vakantie dus op 18 000 dollar ?!
Hoe lang ga je wel niet, of wat voor ongelofelijk dure dingen ga je daar kopen
Irritant om te merken dat ik best afhankelijk ben van dat stomme programmaquote:Op donderdag 11 september 2008 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag doet ie het weer, gisteren had ik ook problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |