Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben het hele topic nog aardig geweest, maar ik wil nu wel zeggen dat het mij inderdaad beter lijkt dat TS ze dumpt. Wel fijn dat ie eerst het probleem nog fixed tho.
maak jij je nou maar niet zo druk! Ik kan het toch ook niet helpen dat ze eerst het ene zei en een ander moment het andere?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ja jezus, wat wil je nu? Als jij blijkbaar niet eens weet wat jouw vriendin wil (de link tussen jouw moeder en je vriendin ontgaat me even) praat dan eens normaal met haarJe hebt het hier niet over een plant of zo
Ach schei uit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Je andere opmerking over dat hij met zijn vriendin op een normale manier moet gaan praten lijkt me een beter plan
Nee, bij mij moet ook niemand ermee aankomen. Ik hou zielsveel van Ollie en is feitelijk de meest hulpbehoevende van dit gezin. Wat mij betreft kunnen ze het hier leuk uitzoeken, maar het hondje is alles.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Precies. Mijn vriend zou vanaf het begin weten hoe ik over mijn dieren denk en het niet eens in zijn hoofd durven halen om zoiets van mij te vragen. En aan de andere kant denk ik er niet eens over of mijn dieren weg te doen voor een vent, zeker niet na 5 maanden. En ffs, t beest heeft één keer op haar geplast, als ze nu ontzettend allergisch was zoals Greys al zei
De enige die dat kan en mag beslissen ben je zelf.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef daniman het volgende:
@moussy greys en wie zei nog meer dat ik niet zomaar mijn katten weg moest doen om haar:
jullie hebben gelijk maar ik weet even niet hoe. Tis al laat en ik ben aan de ouzoMorgen kan ik vast weer helderder denken
maak je niet druk, en anders: er zijn nog honderden andere topics op fok.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach schei uit.
"Mijn vriendin wil ze niet dus ze gaan weg"
"Oh, mn vriendin wil t toch wel dus misschien blijven ze wel"
"Oh, vriendin wil ze toch weer weg dus ze blijven zeker niet"
Nou, schouderklopje hoor.
Nou ja, schei uit bedoel ik gewoon algemeen hèquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:57 schreef Greys het volgende:
Hara: Schei uit? Moi?![]()
![]()
De discussie ging hier gelukkig weer een beetje op een prettige toon en wat mij betreft verdient hij inderdaad een schouderklopje ja, dat hij er in elk geval nu achter is gekomen wat de oorzaak van het plasprobleem is. Had hij ook niet kunnen doen.
Ik sta er ook zeer kritisch tegenover dat hij zich schijnbaar iets teveel laat vertellen door zijn vriendin, maar dat kunnen we hem ook op een vriendelijke manier duidelijk maken. Toch?
Niet iedereen staat zo sterk in zijn schoenen op alle momenten, moet je maar denken.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:00 schreef daniman het volgende:
[..]
maak je niet druk, en anders: er zijn nog honderden andere topics op fok.
Ik ben gewoon soms onzeker en daar kan ik niets aan doen. Een ieder die er problemen mee heeft, heeft pech.
wat wil je daar nu mee zeggen? :-?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Alleen je richt nogal wat aan met dit soort topics, dat is al 100 jaar zo hier
Ik vind het knap van je dat je dat toegeeft.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:00 schreef daniman het volgende:
[..]
maak je niet druk, en anders: er zijn nog honderden andere topics op fok.
Ik ben gewoon soms onzeker en daar kan ik niets aan doen. Een ieder die er problemen mee heeft, heeft pech.
Denk dat ze bedoelde dat er allerlei emoties en gevoelens van meelezers gaan meespelen en dat het wel eens heftig kan worden in dit soort topics daardoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:03 schreef daniman het volgende:
[..]
wat wil je daar nu mee zeggen? :-?
Ik vond alleen dat 'Ja wat wil je nou? Lijkt me beter dat TS ze toch maar dumpt' of zoiets nogal aan de felle kant. Maar ik ken je inmiddels een beetje, dus voor jouw doen viel het nog mee jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:07 schreef Harajuku. het volgende:
Whut, jullie vinden dit fel? Ik reageer nog normaal.
Van wie mag dat niet gezegd worden dan?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom moet alles dan kusjekroel? Ik durf er mijn handen voor in t vuur te steken dat jullie nooit a la dit bezig zouden gaan;
"Mijn vriendin wil ze niet dus ze gaan weg"
"Oh, mn vriendin wil t toch wel dus misschien blijven ze wel"
"Oh, vriendin wil ze toch weer weg dus ze blijven zeker niet"
Waarom mag dat niet gezegd worden? Serieus, hè.
Wees eens een beetje lief? Ik begrijp je reactie wel maar die jongen zit ermee en doet een hoop voor die kat en hij doet beide katten hopelijk niet zomaar zonder slag of stoot weg. Zie TT.quote:
Nou, ik bedoel gewoon als je ze 5 keer in 2 dagen de deur uit wil gooien om een relatie van 5 maanden dat het misschien inderdaad beter is voor de dieren. Je moet er 100% voor gaan of niet. Niet every other day "goh, misschien toch maar op zoek naar een nieuwe baas"quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond alleen dat 'Ja wat wil je nou? Lijkt me beter dat TS ze toch maar dumpt' of zoiets nogal aan de felle kant. Maar ik ken je inmiddels een beetje, dus voor jouw doen viel het nog mee ja![]()
Ja, en na die TT change heeft ie alweer gezegd dat ze toch weg gaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees eens een beetje lief? Ik begrijp je reactie wel maar die jongen zit ermee en doet een hoop voor die kat en hij doet beide katten hopelijk niet zomaar zonder slag of stoot weg. Zie TT..
Die jongen schrijft toch dat hij dat niet wil he?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel gewoon als je ze 5 keer in 2 dagen de deur uit wil gooien om een relatie van 5 maanden dat het misschien inderdaad beter is voor de dieren. Je moet er 100% voor gaan of niet. Niet every other day "goh, misschien toch maar op zoek naar een nieuwe baas"
Dát vergeet ik niet. Maar vergeet jij niet dat hij alweer de katten weg wilde doen? MAar zoals ik al zei, ik heb mijn zegje gedaan en verder ben ik bereid om op normale toon verder te gaan omdat hij met dit proces vast nog wel wat hulp nodig zal hebben, mbt de operatie ed.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Die jongen schrijft toch dat hij dat niet wil he?
Ik snap wel wat je bedoelt want gisteren was ik het zoveelste topic met dit onderwerp ook spuugzat maar er zit vandaag zo een positieve wending in. Vergeet dat even niet want daar gaat het juist om.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:17 schreef Harajuku. het volgende:
Dát vergeet ik niet. Maar vergeet jij niet dat hij alweer de katten weg wilde doen? MAar zoals ik al zei, ik heb mijn zegje gedaan en verder ben ik bereid om op normale toon verder te gaan omdat hij met dit proces vast nog wel wat hulp nodig zal hebben, mbt de operatie ed.
Wat, heb je liever dat ik TS verder ga afzeiken?quote:
Ja doe! Ik vermaak me kostelijk in dit topicquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:22 schreef Harajuku. het volgende:
Wat, heb je liever dat ik TS verder ga afzeiken?
Wel waar. Over C&L verder en voorlopig even niet over wegdoen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:19 schreef daniman het volgende:
-edit- post weer weggehaald was niet meer van toepassing
Waar heb ik me bezig gehouden met aannames? Ik gebruik alleen TS zijn woorden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja doe! Ik vermaak me kostelijk in dit topic
Na me eerst dood geërgerd te hebben aan aannames en opdringerigheid van advies geven etc.
ik wou dat ik het eerder wist en er destijds al wat aan had kunnen doen. Maar dat ligt dus misschien wel aan de DA waar ik toen steeds heen ging.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:27 schreef vronie het volgende:
Wat zal dat beesje pijn hebben gehad,niet zo gek dat je dan overal gaat plassen.
Als jij al vaker met dit probleem bij de DA bent geweest kun jij daar verder ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:41 schreef daniman het volgende:
[..]
ik wou dat ik het eerder wist en er destijds al wat aan had kunnen doen. Maar dat ligt dus misschien wel aan de DA waar ik toen steeds heen ging.
Kippenvel,ik hoop dat ik genoeg zegquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:39 schreef daniman het volgende:
tja ik geloof er wil in, een vriend van mij hield eerst ook niet van katten maar is door een kat die hem steeds maar opzocht ee kattenliefhebber geworden.
Katten kunnen een hoop warmte en troost geven. En gezelligheid. Als ik op de bank naar de tv lag te kijken kwam cagney altijd meteen naar me toe, lekker tegen me aan liggen
of als ik me eens rot voel, dan kruipt cagney op mijn schoot en door haar dan te aaien voel ik me iets minder rot.
Vraag anders even of je het in 2/3x kan betalen, is helemaal niet gek of zo er zijn zat mensen die dat doen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:06 schreef daniman het volgende:
. kost wel tussen de 200 en 300 euro wat ik eigenlijk moeilijk kan missen
Je bent goed bezig.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:45 schreef daniman het volgende:
ik heb eigenlijk helemaal nog niet gezegd trouwens dat de kat ook pijnstillers heeft gekregen. Als het goed is, heeft ie dus (iets) minder pijn nu!
Ga uit mijn toetsebord Mousquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:45 schreef moussy het volgende:
Vraag anders even of je het in 2/3x kan betalen, is helemaal niet gek of zo er zijn zat mensen die dat doen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik woon hier met een nietechtdierenvriend in huis, die zelfs een kat voor me gekocht heeft!
En nu vind ie het al vreselijk om haar naar een pension te brengen voor de vakantie.....Het heeft tijd nodig Daniman, het komt vast goed. Jij kan haar leren hoe van dieren te houden en haar te wijzen op leuke lieve kanten van de katten toch?
ja maar een Dirk willen we allemaalquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:49 schreef moussy het volgende:![]()
![]()
Mijn nietechtdierenvriend is he-le-maal om gegaan met Dirk. Terwijl Dirk best stout kan zijndat vind ie dan weer mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |