abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:13:44 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61583412
Kat in de houdgreep en/of in een handdoek wikkelen en dan heel hard je best gaan doen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:14:11 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61583426
Je wikkelt de kat in een handdoek.Zet hem op schoot, beetje aaien.
Bek open maken met links, spuiten met rechts, klaar.
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:29:23 #128
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_61583873
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef daniman het volgende:
op de rontgenfoto was een blaas-steen te zien en die moet operatief verwijderd gaan worden. Dat is nu dus iig duidelijk. Heb ook nog pijnstillers en antibiotica meegekregen, maar die laatste moet dan via een doseringsspuit in de mond en dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Hoe doe je iets achter in een kattenbek als die kat niet wilt?
2 man, 1 die de kat in de houdgreep pakt met een handdoek. Jij met de spuit. 2 vingers aan de zijkant van het bekje, en wat druk zetten. Niet teveel. Dan gaat het bekje open, spuitje erin, voila.

En mag het anders niet door melk of eten? Dat deed ik ook wel eens.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † vrijdag 12 september 2008 @ 19:42:41 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_61584214
quote:
op de rontgenfoto was een blaas-steen te zien en die moet operatief verwijderd gaan worden. Dat is nu dus iig duidelijk. Heb ook nog pijnstillers en antibiotica meegekregen, maar die laatste moet dan via een doseringsspuit in de mond en dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Hoe doe je iets achter in een kattenbek als die kat niet wilt?
'gelukkig' is er iets gevonden en kan er iets aan gedaan worden! Goed van je, dat je toch nog een keertje naar de DA bent gegaan. Sterkte voor poes en met het proppen van de medicatie. Wanneer gaan ze haar opereren?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 12 september 2008 @ 19:48:13 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61584334
Dus toch een medische oorzaak! Goed dat je dat nu weet. Een handdoek en doorzettingsvermogen moeten voldoende zijn om de spuit erin te krijgen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61586717
En na het inspuiten even wrijven onder het kinnetje, als het lukt, dat zorgt voor een slikreflex. Afgekeken bij de dierenarts. Sterkte met alles!
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_61588088
He Daniman, het zal je een worst zijn maar ik vind je een held!
Het valt niet mee nu maar echt geweldig dat je dit doet.

Verder wat She, Verita en ook Qwea zeggen .

Wens je veel sterkte en ik hoop dat je het verloop blijft posten.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:06:26 #133
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61592113
Dank allen voor de tips en het sterkte wensen. (en alle andere berichten)
Voor ik dit wist en het probeerde (zonder succes) heb ik de kat enkel woest gemaakt.
Morgen nieuwe kans en misschien kan ik het idd ook wel door voer doen. maar eerst nog eens op de directe manier proberen.

Dinsdagochtend is op de planning. Moet ik eerst naar de huisarts voor een bultje op mijn hoofd en daarna door naar de Groepspraktijk dierenartsen. kost wel tussen de 200 en 300 euro wat ik eigenlijk moeilijk kan missen maar ik heb het voor mijn lieve poezekedijntje over

Helaas kan ik de katten toch niet houden uiteindelijk. Tis allemaal een beetje gedoe en ik vind het wel erg jammer Dus zal de vraag naar een nieuw baasje toch blijven Ik heb iig cagney dan beter kunnen maken.
patat ftw :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 00:09:55 #134
163650 Greys
pi_61592195
Ik ben in elk geval blij dat je nu weet wat haar mankeert, dat je er achteraan bent gegaan. Ben trots op je!

En heel stiekem heb ik toch nog een beetje hoop dat de katten en je vriendin elkaar lief gaan vinden, vooral ook als het plasprobleem over is strakjes, en dat je ze toch kunt houden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:19:25 #135
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61592410
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben in elk geval blij dat je nu weet wat haar mankeert, dat je er achteraan bent gegaan. Ben trots op je!

En heel stiekem heb ik toch nog een beetje hoop dat de katten en je vriendin elkaar lief gaan vinden, vooral ook als het plasprobleem over is strakjes, en dat je ze toch kunt houden.
Ik hoop het ook maar verwacht het bijna niet. Vandaag zei ze nog dat het van haar niet zo hoefde die katten en toen ik daar fel op reageerde was het huilen. Nou had ik haar wel gekwetst daarmee en daar had ik ook spijt van, maar gunst katten zijn mijn lievelingsdieren sinds ik uit het ei kroop, en ik hecht me gewoon aan huisdieren. Maar ik wil haar gewoon ook niet kwijt omdat ze verder gewoon alles is waar ik naar op zoek was in een vriendin.

Een ding weet ik wel, als het even kan wil ik wel direct dat ze een baasje krijgen en niet dat ze in een asiel terecht komen. In een asiel weet je ook niet wanneer en wat voor een baasje ze krijgen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 00:31:40 #136
163650 Greys
pi_61592661
Nee echt, het asiel moet je koste wat het kost zien te voorkomen hoor. Niet dat het een hel is daar ofzo, maar die beestjes zijn al best op leeftijd en dat kan je ze niet aandoen joh

Ik vind eerlijk gezegd dat je vriendin wel een HEEL groot offer van je vraagt, mag ik dat zeggen zonder ruzie te maken? Ja he? Ze houdt toch van je? Dan kan ze toch niet van je vragen dat je je lievelingsdieren de deur uit zet? Vooral als het plasprobleem over is... wat is dan het probleem nog volgens haar? (Serieuze en geen aanvallende vraag, ben er gewoon erg benieuwd naar ). Want 'het hoeft van haar niet zo', wat ze vandaag tegen je zei, dat is absoluut geen reden genoeg om je dieren er uit te zetten. Dat moet jij toch ook zo voelen?

Mijn vriend vond het in het begin 'niet zo' dat ik een hondje heb. Hij is meer een kattenmens, had helemaal NIETS met honden. En al helemaal zo'n klein harig wurm, dat vond ie maar een beetje mieterig als hij daarmee over straat zou gaan. En nu geven ze elkaar een weltrustenkus voordat ze gaan slapen
Ik had toen zoiets 'als je van mij houdt, dan leer je ook van Bink te houden of in elk geval gewoon te tolereren en er goed mee om te gaan'. Maar hondje had meneer al heel snel om!

Nou ja, ik wil je echt geen preek geven. Sorry als het zo overkomt. Maar ik ben wel heel benieuwd wat ze nog meer als reden heeft dan, als de oplossing voor het plasprobleem nu in zicht is. 'Het hoeft van mij niet zo', daar zou ze wat mij betreft niet mee weg komen. Als ze nou uitslag van teen tot kruin kreeg van je katten, oke, maar dit...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61592668
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:19 schreef daniman het volgende:

[..]

Ik hoop het ook maar verwacht het bijna niet. Vandaag zei ze nog dat het van haar niet zo hoefde die katten en toen ik daar fel op reageerde was het huilen. Nou had ik haar wel gekwetst daarmee en daar had ik ook spijt van, maar gunst katten zijn mijn lievelingsdieren sinds ik uit het ei kroop, en ik hecht me gewoon aan huisdieren. Maar ik wil haar gewoon ook niet kwijt omdat ze verder gewoon alles is waar ik naar op zoek was in een vriendin.

Een ding weet ik wel, als het even kan wil ik wel direct dat ze een baasje krijgen en niet dat ze in een asiel terecht komen. In een asiel weet je ook niet wanneer en wat voor een baasje ze krijgen.
Dit vind ik heel erg om te lezen. Dubbel. Ik hoop dat je voor jezelf een goede beslissing neemt.
Als je dit gevoel hebt hoef je ook niet zonder slag of stoot toe te geven he? Want hoe gek is zij dan eigenlijk op jou? Toen ze je ontmoette viel ze op jou met katten en nu moeten die beesten maar liever weg.
Lastige situatie maar zoals je handelt, daaruit blijkt wel dat je om je Cagney & Lacey geeft. Rek het sowieso. Vijf maanden met je meisje is voor jou misschien heel lang maar dat is het niet echt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 00:33:22 #138
163650 Greys
pi_61592696
Stali, we zaten tegelijk te posten

En het zal wel overdreven zijn, maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik het absoluut niet aanvallend bedoel. Ik vind het juist zo enorm sneu voor je en ik ben zo bang dat je in een opwelling een verkeerde beslissing maakt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:34:26 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61592724
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:19 schreef daniman het volgende:

[..]

Gisteren of vanochtend postte je nog dat je vriendin niet wil dat je ze voor haar weg doet.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:34:37 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61592728
Get your story straight.
pi_61592784
Dat is precies waar ik ook bang voor ben. Alles voor het meisje en tja...
Vijf maanden valt echt nog onder pril, ik vind het nogal iets wat de vriendin met tranen van TS eist.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:38:37 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61592813
Mijn vriend kon de boom in.
pi_61592910
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:38 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn vriend kon de boom in.
Bij een echte vriend is dit ook niet in frage, laat staan in de liefde.
Ze wist van stonde af aan (neem ik aan) dat hij 2 katten heeft.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:45:49 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61592974
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Bij een echte vriend is dit ook niet in frage, laat staan in de liefde.
Ze wist van stonde af aan (neem ik aan) dat hij 2 katten heeft.
Precies. Mijn vriend zou vanaf het begin weten hoe ik over mijn dieren denk en het niet eens in zijn hoofd durven halen om zoiets van mij te vragen. En aan de andere kant denk ik er niet eens over of mijn dieren weg te doen voor een vent, zeker niet na 5 maanden. En ffs, t beest heeft één keer op haar geplast, als ze nu ontzettend allergisch was zoals Greys al zei
pi_61592978
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gisteren of vanochtend postte je nog dat je vriendin niet wil dat je ze voor haar weg doet.
Vrouwen kunnen soms e.e.a. best wel handig brengen. .
Ik geloof wel dat TS oprecht is.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:46:08 #146
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_61592984
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:33 schreef Greys het volgende:
Stali, we zaten tegelijk te posten

En het zal wel overdreven zijn, maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik het absoluut niet aanvallend bedoel. Ik vind het juist zo enorm sneu voor je en ik ben zo bang dat je in een opwelling een verkeerde beslissing maakt
Ik vat het niet aanvallend op hoor niet meer. Ik ben blij dat jullie er voor me zijn, jullie begrijpen wat ik voor die schatjes voel.

ik ga ze iig niet naar het asiel brengen. En als het plasprobleem over is en ik mijn huis gewoon schoon heb, dan zullen we wel verder zien.

Eigenlijk hebben Stali en jij helemaal gelijk. In het begin klaagde ze ook nooit over die katten. Maar volgens mij heeft mijn moeder ermee te maken. Die houdt absoluut niet van dieren. Als het aan haar lag hadden die katten bij de eerste de beste kwaaltjes al een spuitje gehad.

Eigenlijk zou ik de bal gewoon moeten terugkaatsen. Kijken wat er dan gezegd wordt.

@Haradinges: Dat dacht ik op dat moment, omdat ze dat eerder ook eens gezegd had. Vanmiddag zei ze dit.

Voor mij is het ook moeilijk. Ik ben blij dat die rontgenfoto gemaakt is en dat er iets gevonden is zodat ik er iets tegen kan doen.
Cagney bleek trouwens ook nog 1 tot 1,5 kilo te licht te zijn. Ik had al het idee dat ze mager was, maar niet dat het zo erg was!

Hopelijk sterkt ze snel weer aan!
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:47:12 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61593009
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen soms e.e.a. best wel handig brengen. .
Ik geloof wel dat TS oprecht is.
Ik ben het hele topic nog aardig geweest, maar ik wil nu wel zeggen dat het mij inderdaad beter lijkt dat TS ze dumpt. Wel fijn dat ie eerst het probleem nog fixed tho.
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:48:57 #148
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61593042
Ja jezus, wat wil je nu? Als jij blijkbaar niet eens weet wat jouw vriendin wil (de link tussen jouw moeder en je vriendin ontgaat me even) praat dan eens normaal met haar Je hebt het hier niet over een plant of zo
pi_61593074
quote:
Ah, dus toch een lich oorzaak.
en Want dan is het te verhelpen.
Sterkte verder met alles.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 september 2008 @ 00:51:05 #150
163650 Greys
pi_61593079
Daniman, je hebt het hart in elk geval op de goede plaats zitten.
En ik ben blij dat je het niet als aanval zag, want geloof het of niet, we hebben niet alleen het beste met de katten voor, maar zeker ook met jou!

De bal terugkaatsen, hoe bedoel je dat precies? Als ik jou was, zou ik zonder ruzie te maken zeggen dat je het zou kunnen begrijpen als ze ziek van de katten werd ofzo, maar dat ze nu wel erg veel van je vraagt. En dat je, omdat je zoveel om zowel haar als de katten geeft, graag samen tot een oplossing wilt komen. Omdat je de kattendames en je verkering-dame allemaal niet kwijt wilt.

Ik hoop dat je ons op de hoogte wilt houden. Echt!
En ik wens je sterkte en wijsheid en ik hoop dat je niet over je heen laat lopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')