2 man, 1 die de kat in de houdgreep pakt met een handdoek. Jij met de spuit. 2 vingers aan de zijkant van het bekje, en wat druk zetten. Niet teveel. Dan gaat het bekje open, spuitje erin, voila.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef daniman het volgende:
op de rontgenfoto was een blaas-steen te zien en die moet operatief verwijderd gaan worden. Dat is nu dus iig duidelijk. Heb ook nog pijnstillers en antibiotica meegekregen, maar die laatste moet dan via een doseringsspuit in de mond en dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Hoe doe je iets achter in een kattenbek als die kat niet wilt?
'gelukkig' is er iets gevonden en kan er iets aan gedaan worden! Goed van je, dat je toch nog een keertje naar de DA bent gegaan. Sterkte voor poes en met het proppen van de medicatie. Wanneer gaan ze haar opereren?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef daniman het volgende:
op de rontgenfoto was een blaas-steen te zien en die moet operatief verwijderd gaan worden. Dat is nu dus iig duidelijk. Heb ook nog pijnstillers en antibiotica meegekregen, maar die laatste moet dan via een doseringsspuit in de mond en dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Hoe doe je iets achter in een kattenbek als die kat niet wilt?
Ik hoop het ook maar verwacht het bijna niet. Vandaag zei ze nog dat het van haar niet zo hoefde die katten en toen ik daar fel op reageerde was het huilen. Nou had ik haar wel gekwetst daarmee en daar had ik ook spijt van, maar gunst katten zijn mijn lievelingsdieren sinds ik uit het ei kroop, en ik hecht me gewoon aan huisdieren. Maar ik wil haar gewoon ook niet kwijt omdat ze verder gewoon alles is waar ik naar op zoek was in een vriendin.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
Ik ben in elk geval blij dat je nu weet wat haar mankeert, dat je er achteraan bent gegaan. Ben trots op je!
En heel stiekem heb ik toch nog een beetje hoop dat de katten en je vriendin elkaar lief gaan vinden, vooral ook als het plasprobleem over is strakjes, en dat je ze toch kunt houden.
Dit vind ik heel erg om te lezen. Dubbel. Ik hoop dat je voor jezelf een goede beslissing neemt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:19 schreef daniman het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar verwacht het bijna niet. Vandaag zei ze nog dat het van haar niet zo hoefde die katten en toen ik daar fel op reageerde was het huilen. Nou had ik haar wel gekwetst daarmee en daar had ik ook spijt van, maar gunst katten zijn mijn lievelingsdieren sinds ik uit het ei kroop, en ik hecht me gewoon aan huisdieren. Maar ik wil haar gewoon ook niet kwijt omdat ze verder gewoon alles is waar ik naar op zoek was in een vriendin.
Een ding weet ik wel, als het even kan wil ik wel direct dat ze een baasje krijgen en niet dat ze in een asiel terecht komen. In een asiel weet je ook niet wanneer en wat voor een baasje ze krijgen.
Gisteren of vanochtend postte je nog dat je vriendin niet wil dat je ze voor haar weg doet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:19 schreef daniman het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar verwacht het bijna niet. Vandaag zei ze nog dat het van haar niet zo hoefde die katten en toen ik daar fel op reageerde was het huilen. Nou had ik haar wel gekwetst daarmee en daar had ik ook spijt van, maar gunst katten zijn mijn lievelingsdieren sinds ik uit het ei kroop, en ik hecht me gewoon aan huisdieren. Maar ik wil haar gewoon ook niet kwijt omdat ze verder gewoon alles is waar ik naar op zoek was in een vriendin.
Een ding weet ik wel, als het even kan wil ik wel direct dat ze een baasje krijgen en niet dat ze in een asiel terecht komen. In een asiel weet je ook niet wanneer en wat voor een baasje ze krijgen.
Bij een echte vriend is dit ook niet in frage, laat staan in de liefde.quote:
Precies. Mijn vriend zou vanaf het begin weten hoe ik over mijn dieren denk en het niet eens in zijn hoofd durven halen om zoiets van mij te vragen. En aan de andere kant denk ik er niet eens over of mijn dieren weg te doen voor een vent, zeker niet na 5 maanden. En ffs, t beest heeft één keer op haar geplast, als ze nu ontzettend allergisch was zoals Greys al zeiquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij een echte vriend is dit ook niet in frage, laat staan in de liefde.
Ze wist van stonde af aan (neem ik aan) dat hij 2 katten heeft.
Vrouwen kunnen soms e.e.a. best wel handig brengen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gisteren of vanochtend postte je nog dat je vriendin niet wil dat je ze voor haar weg doet.
Ik vat het niet aanvallend op hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:33 schreef Greys het volgende:
Stali, we zaten tegelijk te posten![]()
En het zal wel overdreven zijn, maar ik wil nogmaals benadrukken dat ik het absoluut niet aanvallend bedoel. Ik vind het juist zo enorm sneu voor je en ik ben zo bang dat je in een opwelling een verkeerde beslissing maakt
Ik ben het hele topic nog aardig geweest, maar ik wil nu wel zeggen dat het mij inderdaad beter lijkt dat TS ze dumpt. Wel fijn dat ie eerst het probleem nog fixed tho.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen soms e.e.a. best wel handig brengen..
Ik geloof wel dat TS oprecht is.
Ah, dus toch een lich oorzaak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:02 schreef daniman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |