Carmella, een hele dikke knuffel van hier om te zorgen dat je je snel beter voeltquote:Op woensdag 10 september 2008 14:57 schreef Carmella het volgende:
Met mij gaat het weer afwaarts, vanochtend weer wakker geworden van de ondraaglijke pijn in m'n linkernier. Weer richting het ziekenhuis gegaan en onderzocht, de arts heeft naar de nier gekeken en ook inwendig gevoeld of de baby niet al naar buiten zou komen, omdat ik veel pijn in m'n baarmoeder heb. Gelukkig zag alles er goed uit. Ook de baby was in orde, het hartje klopte en de baby zat te duimen.
De arts vroeg of ik het thuis uit kan houden, anders moet ik weer aan het infuus. En Ze willen de nier ook verder onderzoeken, misschien wordt er iets ingeplaatst, via een operatie.![]()
Ik heb m'n tas al weer ingepakt, ik denk dat ik het amper vol kan houden en vrees dat ik vanavond dus weer opgenomen zal worden. Even afwachten nog.
Wat leuk, een jochie! Wij horen het waarschijnlijk 29 septemberquote:Op woensdag 10 september 2008 16:14 schreef juttertje het volgende:
Carmella, wat vervelend zegVeel sterkte!
Fruppel, spannend morgenGeniet er van!
Ik ben vanmorgen nog bij de VK geweest en weer goedgekeurd![]()
Jij hebt bijzondere gaven!quote:Op woensdag 10 september 2008 16:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat leuk, een jochie! Wij horen het waarschijnlijk 29 september
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:40 schreef DevilsChase het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
eet smakelijk mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |