en dat ook natuurlijkquote:
eenschquote:
ik was even sprakeloos door die prachtige requestquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kom op Az, dat is wel heel erg niet origineel
echt heyquote:
quote:
En er tenminste 1 miljoen dollar voor willen hebben..quote:Saillant detail: de onderbroek is niet gewassen en bevat DNA van Wacko Jacko.
Denk dat ze geld moeten bijleggenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
En er tenminste 1 miljoen dollar voor willen hebben..
Dat is opzich wel een aardig excuus, denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was even sprakeloos door die prachtige request
uuhm dat is minder...quote:Leuk dagje gehad op het werk, ontwikkelomgeving geklapt, en die bleek niet gebackuped te worden
nou ja, inwerken the hard way zullen we maar denken
Er zijn vast wel ergens gekken te vinden die 'm willen inlijsten en ophangen..quote:
Best wel , morgen kijken of ik het nog snapquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeejen weer veel dingetjes geleerd?
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Maar ik ga de hele boel redden natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Je zou nu maar het porselein aan het poetsen zijn...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Je zou nu maar het porselein aan het poetsen zijn...
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Kings of Leon... morgen misschien wel gekozen tot de nieuwe 3FM Megahit en dan maken ze bij 3FM echt een hoop mensen blij ! Samen met Dance Wiv Me toch wel een van de leukste platen van het moment.
Het regent hier...quote:
Te slecht jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
lol dat is zowiezo al heel slecht...zo laat nog![]()
Zekers.quote:*heerlijke request*
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop het. Sex on fire for Megahit!!
als wat heb je gesolliciteerdquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo, sollicitatie brief is de digitale deur uit. Op naar Ireland
Chop Suey dadelijk nu[ afbeelding ]
Oh ik heb nu Manpower Galway verteld dat ik besta.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als wat heb je gesolliciteerd
Lek?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaarg, fuckingklotekutaquarium!!
Een meesterlijke opmerking...quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
"hebben ze die ook in het zwart?" Corton![]()
Was altijd wel tevreden over Manpower qua uitzendbureauquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh ik heb nu Manpower Galway verteld dat ik besta.Vanmiddag al contact gehad, nu even de CV erachter aan gestuurd.
U vraagt..quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:59 schreef Noortje. het volgende:
Oké, moet even:
WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH KAISER CHIEFS ÉN KINGS OF LEON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Danku. *buigt*
Oh, ik edit net. Manpower heeft vaak projecten. Vorig jaar benaderd voor een project in Schotland. Dat ging vanuit Nederland. Die personen heb ik ook aangeschreven en zijn morgen weer terug van vakantie. Ik dacht, ik probeer het ook via Manpower in Ierland. En dus vanmiddag al contact gehad met iemand overseas.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was altijd wel tevreden over Manpower qua uitzendbureau
quote:
Brendaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
Zo, deze mede-3fm junk wil zich graag bij jullie voegen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
*zucht*
Maaaaaanden is mijn vriend bezig geweest met een prachtige achterwand van lavastenen voor zijn rivier-aquarium. Nu was dat ding eindeklijk klaar. Hij heeft m erin gelijmd. Heeft de zandbodem erin gelegd en een laag water erin gezet en dat een nacht laten staan.
Vandaag ben ik m gaan inrichten met meer stenen zodat je een echte rivierbedding kreeg, stukken hout er tussen, plantjes erbij, het was echt super super mooi!
Komen we er ineens achter dat het ding lekt. Maar waar vandaan...? Het lijkt of er een lek in de bodem zit! Ik heb echt géén idee hoe dat kan, want gister was dat nog niet. Maar ik ben echt voorzichtig geweest met de stenen, ik heb echt geen bast gemaakt oid hoor! Maar nu moet álles er dus weer uit...
*zucht*
Zo mooi was-ie dus vanavond voordat we het lek ontdekten...
[ afbeelding ]
Welkom in deze prettig gestoorde groep, die nu gedeeltelijk op vakantie is.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
Zo, deze mede-3fm junk wil zich graag bij jullie voegen![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
Heej welkom !!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ben je nog bruin geworden op het terras Andrew?*mute*
Kun je wel zeggen ja!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]zonde van alle positieve energie die erin is gegaan
Tsja, well, thanx...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wow
en
[ afbeelding ]
We zullen kijken wat we voor je kunnen doen, maar tot die tijd een spannend muziekje.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Lief zijn heh mensen voor Brenda....
Van mij mag het !quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaan we van recordje van 6+ per uitzending.
we zullen niet bijtenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeej Brendaaaaaa![]()
en dat terwijl ik m net wil peren![]()
Welkomquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
Zeker!!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeej Brendaaaaaa![]()
en dat terwijl ik m net wil peren![]()
Ga je ook naar de Muis? Wordt straks een volle stu stu studio..quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Oke, even voorstellen dan:
Brenda is de naam, 24 lentes jong, sinds een maand woonachtig in een klein, knus droomhuisje in het bos in Schaarsbergen (Arnhem). Hier woon ik samen met m'n 2 (binnenkort 3) ratten, en m'n kat had hier ook moeten wonen, maar die is weggelopen...![]()
Ik werk bij een banketbakkerij waar ik het absoluut niet naar m'n zin heb, gelukkig hoef ik nog maar een kleine 2 maanden.
Met Janneke en Eliza van hier ben ik een keer bij EkStra Weekend geweest, dat was zeer geslaagd![]()
Ik hoop hier m'n 3FM-verslaving met jullie kan delen.
Best bijzonder internet in het boze donkere bosquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
![]()
Oke, even voorstellen dan:
Brenda is de naam, 24 lentes jong, sinds een maand woonachtig in een klein, knus droomhuisje in het bos in Schaarsbergen (Arnhem). Hier woon ik samen met m'n 2 (binnenkort 3) ratten, en m'n kat had hier ook moeten wonen, maar die is weggelopen...![]()
Ik werk bij een banketbakkerij waar ik het absoluut niet naar m'n zin heb, gelukkig hoef ik nog maar een kleine 2 maanden.
Met Janneke en Eliza van hier ben ik een keer bij EkStra Weekend geweest, dat was zeer geslaagd![]()
Ik hoop hier m'n 3FM-verslaving met jullie kan delen.
En in de bakkerij is dat precies rond dat tijdstip.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:21 schreef Brennel het volgende:
@Litton-Lane: ik zou graag willen, maar moet woensdag gewoon werken
Nou, ik ben verkoopster in de winkel, maar maak dagen van minstens 10,5 uur, dus heb m'n nachrust hard nodigquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En in de bakkerij is dat precies rond dat tijdstip.(vroeg dus)
En dinsdag ook? Want t is dinsdagochtend hequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:21 schreef Brennel het volgende:
@Litton-Lane: ik zou graag willen, maar moet woensdag gewoon werken
officeel mag je niet eens zo lang werkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik ben verkoopster in de winkel, maar maak dagen van minstens 10,5 uur, dus heb m'n nachrust hard nodig
Hells Kitchen is leuk , jammer dat het herhalingen zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
zow ben ik weer ff...Gordon Ramsey begint zo
Ja, op dinsdag werk ik ook.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dinsdag ook? Want t is dinsdagochtend he
Daarom ook mijn reactie: Muziek zei ik, geen Anouk. Dat is geen muziek...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Volume kan weer omhoog![]()
Alhoewel.. Anouk.. Niet echt mijn smaak..
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:29 schreef Litton-Lane het volgende:
blue monday![]()
Verveelt me nog steeds niet!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hells Kitchen is leuk , jammer dat het herhalingen zijn
Die fout maakte ik ook bijnaquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En dinsdag ook? Want t is dinsdagochtend he
Nederland 10 uur en Frankrijk 12 uur geloof ik, België 15 uur. maximaal...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
officeel mag je niet eens zo lang werken
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daarom ook mijn reactie: Muziek zei ik, geen Anouk. Dat is geen muziek...
Nederland is het 9 uur, incidenteel mag daar van afgeweken worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die fout maakte ik ook bijna![]()
![]()
[..]
Nederland 10 uur en Frankrijk 12 uur geloof ik, België 15 uur. maximaal...
Tenminste dat deden die Belgische licht en geluid mannen altijd.
Succes Toi Toiquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, ik ga slapen! Morgen kennismakingsgesprek op onze eerste trainingsschool (stage), spannend!!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, ik ga slapen! Morgen kennismakingsgesprek op onze eerste trainingsschool (stage), spannend!!
9 tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nederland is het 9 uur, incidenteel mag daar van afgeweken worden.
Het is hier puur gewoonte omdat het lekkerder leest en je gelijk weet waarop het een reactie is , zeker omdat hier af en toe vrij snel kan gaan qua posten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:30 schreef Brennel het volgende:
Ik ken het quote knopje, maar vind het af en toe net zo makkelijk om @(naam) te doen. Maar als jullie liever hebben dat ik het quote knopje gebruik doe ik dat![]()
[..]
Ja, op dinsdag werk ik ook.
Hier snel...? met posten....?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is hier puur gewoonte omdat het lekkerder leest en je gelijk weet waarop het een reactie is , zeker omdat hier af en toe vrij snel kan gaan qua posten.
Is meer ter voorkoming dat mensen te veel werken op 1 dagquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
9 tegenwoordig.
Nog even en dan hoeven we in de ochtend niet eens meer in de auto te stappen of we zijn al aan het overwerken.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier snel...? met posten....?
Nee, toch
Dat zou natuurlijk best kunnen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker!!![]()
Ben je toevallig verre familie van me Hans? We hebben dezelfde achternaam
Cos, kerel ! alles goed ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik *moet* die fles wijn weg zetten. Anders zie ik de bui morgen wel weer hangen.
Hans! Yes, alles super okquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, kerel ! alles goed ?![]()
Ik heb maar even Visage - Fade to Grey opgezet. Wat een fantastische plaat.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We zullen kijken wat we voor je kunnen doen, maar tot die tijd een spannend muziekje.
Yo ! jupz, was wel een relaxte dag vandaag. Grote (ICT verstoring) simulatieoefening achter de rug en dan loop je toch tegen zaken aan die goed gaan maar ook zaken die beter kunnen. Mooi leermoment...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:50 schreef cosmick het volgende:
Hans! Yes, alles super ok. Met jou ook?
uuhhm ik zou inderdaad ook zeggen dat het wel eens tijd wordt voor wat nieuws.. alweer 3 jaar stil? damn, dan is de tijd toch wel snel gegaan. Laat het nieuwe werk maar komen.quote:Fijn nummer!!! Ik browse maar eens even weer door de Cardigans-tracks.. na 3 jaar silence vind ik het wel weer tijd worden voor wat nieuws. Nina heeft wel een nieuw "A Camp"-album aangekondigd op het cardigans-forum.. dus da's iig wat.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk best kunnen.Wel geinig !
Geinig hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
InderdaadDenk het niet, maar misschien via via..
Kom oorspronkelijk uit de buurt van Emmen maar woon nu ook in Grunn. Geweldige stad!!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig hoormaar inderdaad, Grunn is te tek !
![]()
![]()
![]()
Ik kijk ook jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:18 schreef muisje-eliza het volgende:
*wooooow* ff reclame van Gordon Ramsey maar wat n keuken weer joh...geneen oven deed t, alles was met een dikke laag groen met witte pluis en t echte familiebedrijf word min of meer gedomineerd door een *nep* italiaanse maffia opblaaskikker die echt met IEDEREEN ruzie maakt
*heb ff iets op youtube aanstaan*
![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk ook ja
Doe dan deze versie
Wat?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
wtf lopen ze bij TMF te doen? Ik zie de hele tijd een gel pot in beeld of hoort dat bij de clip?
Die moet ik ook hebben..quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat?![]()
Hier ook, da's wel hele goede freeze gel..
morgen? Ging Eric morgen niet naar KOL???quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef Broekie het volgende:
Geen idee of het niet al geroepen is, maar morgen is Matthew Followill, de gitarist van Kings Of Leon jarig. (1984)
Hehehe inderdaad. Kijk liever naar die pot gel dan naar Alphabeat..quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Oh, ze zijn wakker. Het duurde even maar er is weer bewegend beeld..
Ja, absoluut ! vreselijke muziek wat Alfafriet maakt..quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe inderdaad. Kijk liever naar die pot gel dan naar Alphabeat..
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:47 schreef DaMook het volgende:
Heeft iemand hier nog een stille compressor staan die ik mag lenen? Ben opzoek voor dit weekend voor op de corso wagen, maar ik kan niets vinden
. Morgen maar wat bedrijven langsgaan
, hopen dat ik er een kan vinden, anders hebben we een probleempje
.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Corton ziet Alfabeat op de playlist staan, maar hij heeft daar helemaal geen zin in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah huren is de 2e optie, de 1e is toch echt lenen of "gesponsord" voor vrijkaartjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://www.kellysearch.nl/nl-product-44531.html
is dat iets? gewoon 1tje huren?
ik ga meer voor dit plaatjequote:Op dinsdag 9 september 2008 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Corton ziet Alfabeat op de playlist staan, maar hij heeft daar helemaal geen zin in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude plaatjes maar kwam ze ineens weer tegen toen ik aan het spitten was op mijn webserver.
Die plak-plaatjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ga meer voor dit plaatje
[ afbeelding ]
wat n sukkel heh die opblaaskikkerquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:58 schreef Litton-Lane het volgende:
WTF, die Gorden in de keuken bij die Italianen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die plak-plaatjes
Ik heb er nog maar twee....
Ik ken zo'n iemand.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat n sukkel heh die opblaaskikker![]()
kheb me helemaal op zitten vreten hier om zn kinderachtige gedrag
Ik ben alweer druk aan het tekenen. Mijn kuit tattoo moet worden uitgebreid.quote:
Ben jij oorspronkelijk Brabander?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:04 schreef muisje-eliza het volgende:
keimooi plaatje dit
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ken zo'n iemand.![]()
![]()
[..]
Ik ben alweer druk aan het tekenen. Mijn kuit tattoo moet worden uitgebreid.![]()
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben jij oorspronkelijk Brabander?
Welke? Zit namelijk ook te wachten..quote:Op woensdag 10 september 2008 00:12 schreef muisje-eliza het volgende:
oh zeg ff hier als Eric mn plaat draait
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Welke? Zit namelijk ook te wachten..
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Green Jelly met 3 little pigs
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Green Jelly met 3 little pigs
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
"Little pig, little pig, let me in!"
Ik wil van mijn kuit een sleeve laten maken. Er staat nu een zelf ontworpen shamrock (iers klavertje 3) Daar moeten een paar dingen bij komen die iets met mij te maken hebben. En dan vol maken met abstracte dingen, bloemen en golven. En alles "zwart wit..."quote:Op woensdag 10 september 2008 00:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk! ik wil n mooie bloemen met vlinders en sterretjes-sliert aan mn arm, kweet alleen nog niet welke
Absoluut, van mij mag Eric 'em draaien, heb ik weer wat mee te brullen!quote:Op woensdag 10 september 2008 00:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dies toch supergaaf![]()
net als deze vette plaat van Metallica
Die is inderdaad erg fijn. Hopelijk komt 'ie nog langs.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben vandaag voor deze gegaan:
Die plaat zit onder m'n huid...
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol ik dacht echt precies hetzelfde maar wou eerst ff kijken wat andere mensen zeiden![]()
Trustequote:Op woensdag 10 september 2008 00:54 schreef muisje-eliza het volgende:doeidoei heren, ik ga laatste stukje Gordon op de bank kijke
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:54 schreef muisje-eliza het volgende:doeidoei heren, ik ga laatste stukje Gordon op de bank kijke
Ik heb net voor het laatste uur Sander de Heer aangezet, prima SdH radio. Net zoals bij 3fm in het weekend eigenlijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 08:25 schreef cosmick het volgende:
Godallemachtig wat een lawaai toch op de radio.
Zo erg was het nummer toch ook niet , ben het al compleet vergetenquote:Op woensdag 10 september 2008 09:07 schreef RSie het volgende:
Ik heb de hele ochtend het "kom je naar het feest" nummertje van de Wansmaak Woensdag in mijn hoofd.
bedankt Giel en Marco Den Hollander!!!!
tijd voor een KLB topic
Nee,. maar ik ken die gast die het zong al jaren en kende het nummer dus ook al wat langer, vindt het een irritant nummer en nu zit ie in mijn hoofd.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo erg was het nummer toch ook niet , ben het al compleet vergeten
Ja, wel gezellig he?quote:Op woensdag 10 september 2008 08:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb net voor het laatste uur Sander de Heer aangezet, prima SdH radio. Net zoals bij 3fm in het weekend eigenlijk.
Ja dan ben je verdoemt, maar vandaag is het het einde van de wereldquote:Op woensdag 10 september 2008 09:14 schreef RSie het volgende:
[..]
Nee,. maar ik ken die gast die het zong al jaren en kende het nummer dus ook al wat langer, vindt het een irritant nummer en nu zit ie in mijn hoofd.
Jep! vanaf vandaag zijn we verlost van de dagelijkse beslommeringen en zorgen en zullen we nooit meer naar Marco den Hollander hoeven te luisteren!quote:Op woensdag 10 september 2008 09:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dan ben je verdoemt, maar vandaag is het het einde van de wereld![]()
De Wonderwall versie?quote:Op woensdag 10 september 2008 09:50 schreef cosmick het volgende:
Ryan Adams.
Alleen jammer dat ze kennelijk alleen dit nummer hebben.
Nee, New York.quote:
Lag geen vrouw naast jequote:Op woensdag 10 september 2008 10:26 schreef Marc63 het volgende:
Damn... slecht geslapen. Zou geen reden kunnen bedenken waarom.
Eigenlijk wel, maar daar zit een muur tussen.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lag geen vrouw naast je
Muggen??quote:Op woensdag 10 september 2008 10:26 schreef Marc63 het volgende:
Hier ook, maar weet wel hoe het komt. Rugpijnquote:Op woensdag 10 september 2008 10:26 schreef Marc63 het volgende:
Bleh, beterschap!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier ook, maar weet wel hoe het komt. Rugpijn
Hehehe, wel komisch ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
hehe gerard blijft het heerlijk volhoudenhet 2de en 3de uur
Mwah. Ik zou er niet gauw heen gaan, al was het maar da'k de leuke dingen (PP&P, Moke, Voicst) ook veel dichterbij huis kan zien. Wel tof dat ze Boss Hoss hebben staan. En het heet trouwens Appelpop.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Erg goede lineup noemen ze nu op bij gelderpop
Heerlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef Feivel1 het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb tot 11.30 uur vrij van school, dus ik ben ff in huis nu
VIND JE HET NIET MOOI??quote:Op woensdag 10 september 2008 12:13 schreef -Hans- het volgende:
Cam weer op de gang.. en Alphabeat - 10.000 Nights. NEEEEE
Nummer 3 zonder twijfel !quote:Vandaag is het weer woensdag hakkuhdag! Voor welke gabber kies jij?
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days
Nakatomi - Sing
Bodylotion - Always Hardcore
Verrassend, he?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hee, Charlie Lownoise en Nakatomi!!!.
quote:15:20| Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Tonight
15:16| Dizzee Rascalcalvin Harris - Dance Wiv Me
Aussie reeds aan en ben nu even mijn Nikes aan het aantrekken (zat al een stoflaag op dat wil je niet weten)quote:Op woensdag 10 september 2008 15:25 schreef cosmick het volgende:
[..].
Sta je al weer in de hakhouding?
Maar je hakt toch elke woensdagmiddag?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aussie reeds aan en ben nu even mijn Nikes aan het aantrekken (zat al een stoflaag op dat wil je niet weten)
Mwa, ingedachten vaak wel.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:29 schreef cosmick het volgende:
Maar je hakt toch elke woensdagmiddag?.
En tuurlijk kiezen de mensen weer voor Charly en Theo... Zo jammer want Bodylotion is toch echt wel de shit hoor.quote:Vandaag is het weer woensdag hakkuhdag! Voor welke gabber kies jij?
42%
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days
21%
Nakatomi - Sing
37%
Bodylotion - Always Hardcore
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En tuurlijk kiezen de mensen weer voor Charly en Theo... Zo jammer want Bodylotion is toch echt wel de shit hoor.
Ik krijg er spontaan honger van...quote:Op woensdag 10 september 2008 16:12 schreef muisje-eliza het volgende:
ben benieuwd wat de MH word...maar moet ete maken...lasagne
Wat mis ik?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:38 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zoek nog n idee voor Muijs
gaat mij niet lukkenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:59 schreef muisje-eliza het volgende:
*wie maakt alvast n nieuw topic?*
hoef ik niet zo lang te wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |