mag ik ook een keer?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:00 schreef Rumille het volgende:
Stelletje zuiperds.
op school?quote:Op donderdag 11 september 2008 18:04 schreef Rumille het volgende:
Watje. Ik werk elke dag.
quote:
trainen is voor mietjesquote:Op donderdag 11 september 2008 18:24 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik moet mag straks ook weer trainen!
quote:
gewoon wedstrijden spelen zonder trainenquote:
Dan speel je bij ons niet, motivatie, inzet, discipline.... Buiten dat: Er zijn nog 2 teamspelers die dolgraag op de linkshalf willen spelen. Dus ik moet zorgen dat ik #1 blijf!quote:Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon wedstrijden spelen zonder trainen
Zo hoort t ook! Daarom wil ik ook niet lager voetballen, 3x over niks waard.. Zit ik mij alleen maar te ergerenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan speel je bij ons niet, motivatie, inzet, discipline.... Buiten dat: Er zijn nog 2 teamspelers die dolgraag op de linkshalf willen spelen. Dus ik moet zorgen dat ik #1 blijf!
En je vertelt dit omdat......?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme ik was net aan het poepen en toen kreeg ik kramp in mijn been
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het echt pijn deedquote:Op donderdag 11 september 2008 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En je vertelt dit omdat......?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |