Nou, wat ik kan vinden heeft niets te maken met DNA. Meer met mannelijkheid en vrouwelijkheid en volgens mij, als ik zo de intentie lees ook hebberigheid.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:29 schreef Opperkwal het volgende:
Ik had het vandaag dus over dit onderwerp met een moslim in mijn klas, hij zei dat het had te maken met het veranderen van DNA () en bij vrouwen was dat niet het geval. Voor zover ik weet verandert alleen je DNA door radio-actieve straling. Iemand een idee waarom moslim mannen géén goud mogen dragen?
Wist je dat niet?..quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:29 schreef Opperkwal het volgende:
Ik had het vandaag dus over dit onderwerp met een moslim in mijn klas, hij zei dat het had te maken met het veranderen van DNA () en bij vrouwen was dat niet het geval.
Ja dat wist ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:41 schreef Tism het volgende:
[..]
Wist je dat niet?..Dat staat natuurlijk uitgebreid beschreven in de Koran, want ze wisten een paar honderd jaar geleden natuurlijk alles en meer dan nu, over 't menselijke DNA, dan wij nu doen!..
Hij beweerde dat een gouden tand trouwens wel mocht, nepgoud is geen goud dus dat zal wel mogen?quote:
Dat lijkt me eerlijk gezegd ook logischer dan gemuteerd DNA.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, wat ik kan vinden heeft niets te maken met DNA. Meer met mannelijkheid en vrouwelijkheid en volgens mij, als ik zo de intentie lees ook hebberigheid.
heb je niet gevraagd om welke passage het dan ging? morgen maar eens doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:45 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd ook logischer dan gemuteerd DNA.
Wat ik zo lees mag een gouden tand ook niet. Goud en zijde zijn voor vrouwen of het nu een tand, een mes, een ring of een cockring is.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:44 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Hij beweerde dat een gouden tand trouwens wel mocht, nepgoud is geen goud dus dat zal wel mogen?
het is dan ook bullshit dat het je DNA zou veranderen, net zoals ze zeggen dat varkensvlees slecht voor je isquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:32 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb daar dus echt nog nooit van gehoord. Ik ken genoeg moslims die wel goud dragen.
Oh? Meestal is het goud van die turkenjochies net zo nep als hun Armani-shirtje.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:32 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb daar dus echt nog nooit van gehoord. Ik ken genoeg moslims die wel goud dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is die tantoe rijk jeweetzquote:Op woensdag 10 september 2008 09:39 schreef BasEnAad het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring...
Als ze dat zelf inzien is dat toch eigenlijk best goed.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:39 schreef BasEnAad het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring...
Rambaldi jeweet!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:41 schreef Tism het volgende:[..]Wist je dat niet?..Dat staat natuurlijk uitgebreid beschreven in de Koran, want ze wisten een paar honderd jaar geleden natuurlijk alles en meer dan nu, over 't menselijke DNA, dan wij nu doen!..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |