beetje een vage filmquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie kent er hier de film Requim for a Dream , En wat vinden jullie ervan ?
Staat nog op mijn verlanglijstje, ooit al eens een half uur gezien maar toen viel ik in slaap omdat ik stoned en dronken wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie kent er hier de film Requim for a Dream , En wat vinden jullie ervan ?
Een totale draaikolk van vreugde, angst, afgunst, verslaafdheid, liefde en wat al niet meer .Met het meest gruwelijke einde.quote:
Ja .. dat dus ..quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar ook
(en dan bedoel ik ziek
en niet slecht
) Dat einde
Dat nummer word ik serieus helemaal paranoïde van als ik het te lang luisterquote:
Die violist(is toch een viool?) is zo goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat nummer word ik serieus helemaal paranoïde van als ik het te lang luister
Hmhm ..quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die violist(is toch een viool?) is zo goed
Die vriendin van "De Arm" zeg maar en die Wayans hebben het nog "het beste" uiteindelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmhm ..
Dit is echt 1 van mijn favoriete films.
Echt geniaal hoe ze het verval van die groep mensen in beeld brengen.
Doch het einde vind ik naar om te zien , vooral die dame.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die vriendin van "De Arm" zeg maar en die Wayans hebben het nog "het beste" uiteindelijk.
Zijn kapsel zit verkeerd omquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:20 schreef Noorsbloed het volgende:
Dit is btw ook wel erg gaaf gedaan.
Ze hebben ze alle 7 nog op een rijtje, en alle deeltjes nog zeg maarquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja beter.
De een word uitgewoond in de gevangenis.
De andere door een groep negers en dergelijke
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
ik mis het weekend, 4 uur lang this is the life zingen achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |