je krijgt ze en toch ben je er boos om ja logischquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kreeg ook nooit de schoenen die ik wildetot ik in de 1e zat, toen kreeg ik de hoerigste lelijkste fetish-achtige laarzen ooit
voor sinterklaas. Omdat ik er weken om gesmeekt had
en nu haat ik mn moeder dat ze die ooit voor me gekocht heefthet is nooit goed
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Van die dominatrix dingen met riempjes enzo?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Van die dominatrix dingen met riempjes enzo?
quote:
Tot mijn grote spijt heb ik geen pics.quote:
Oh, carnaval, zeg dat dan. Maar ik wist niet dat ze daar in het Noorden zo mee bezig waren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot mijn grote spijt heb ik geen pics.
Maar even voor het visualiseren:
Ik droeg ze met een legerrokje en netpanty's!
carnaval vieren ze niet boven de rivierquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh, carnaval, zeg dat dan. Maar ik wist niet dat ze daar in het Noorden zo mee bezig waren.
![]()
onthaal comité voor de bronstige zeebonken in den helder die een half jaar geen sex meer hadden gehadquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:47 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh, carnaval, zeg dat dan. Maar ik wist niet dat ze daar in het Noorden zo mee bezig waren.
![]()
Lul niet manquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:48 schreef gers het volgende:
[..]
carnaval vieren ze niet boven de rivier
Je moet nooit iemand laten lachen als ie een volle mond fanta heeft, dan kan ie zijn scherm weer schoon gaan makenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
onthaal comité voor de bronstige zeebonken in den helder die een half jaar geen sex meer hadden gehad
ik lul nietquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
onthaal comité voor de bronstige zeebonken in den helder die een half jaar geen sex meer hadden gehad
lets dance to joy divisionquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:54 schreef afcajos het volgende:
Love will tear us apart (8)
Heb je control gezien? geregisseerd door Anton Corbijn over het leven van Ian Curtisquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb je control gezien? geregisseerd door Anton Corbijn over het leven van Ian Curtis
Ik ben niet echt bekend met zijn werk maar hij heeft wat met zwart/wit of niet, de hele film "control" was ook al in zwart/witquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Anton Corbijn
[ afbeelding ]
deze foto is zo cool
Bijna al zijn werk is Z/W ja. Hij heeft ook wel kleur, maar veel minder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met zijn werk maar hij heeft wat met zwart/wit of niet, de hele film "control" was ook al in zwart/wit
das juist een gezonde instellingquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:57 schreef Triptamine het volgende:
kut man, een hele dag school gemist. En ik vind het erg ook
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Noorsbloed het volgende:
Wie kent er hier de film Requim for a Dream , En wat vinden jullie ervan ?
beetje een vage filmquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Noorsbloed het volgende:
Staat nog op mijn verlanglijstje, ooit al eens een half uur gezien maar toen viel ik in slaap omdat ik stoned en dronken wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Noorsbloed het volgende:
Een totale draaikolk van vreugde, angst, afgunst, verslaafdheid, liefde en wat al niet meer .Met het meest gruwelijke einde.quote:
Ja .. dat dus ..quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Maar ook
(en dan bedoel ik ziek
en niet slecht
) Dat einde
Dat nummer word ik serieus helemaal paranoïde van als ik het te lang luisterquote:
Die violist(is toch een viool?) is zo goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat nummer word ik serieus helemaal paranoïde van als ik het te lang luister
Hmhm ..quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die violist(is toch een viool?) is zo goed
Die vriendin van "De Arm" zeg maar en die Wayans hebben het nog "het beste" uiteindelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmhm ..
Dit is echt 1 van mijn favoriete films.
Echt geniaal hoe ze het verval van die groep mensen in beeld brengen.
Doch het einde vind ik naar om te zien , vooral die dame.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die vriendin van "De Arm" zeg maar en die Wayans hebben het nog "het beste" uiteindelijk.
Zijn kapsel zit verkeerd omquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:20 schreef Noorsbloed het volgende:
Dit is btw ook wel erg gaaf gedaan.
Ze hebben ze alle 7 nog op een rijtje, en alle deeltjes nog zeg maarquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja beter.
De een word uitgewoond in de gevangenis.
De andere door een groep negers en dergelijke
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
ik mis het weekend, 4 uur lang this is the life zingen achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |