Zis Rocked nicht! WIR SIND UNDERGRAUND!quote:
4 uur lang?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
ik mis het weekend, 4 uur lang this is the life zingen achter elkaar
Nee op mezelf, maar ik moest me nog in schrijven bij de gemeente.quote:
kan ook 5 uur geweest zijnquote:
moet je dan niet "werken"quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga douchen ! en nog even naar mijn dinnetje.
Ben vannacht wel weer hier![]()
Nachtdiensten enzo
Heb je nu al gegetenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee op mezelf, maar ik moest me nog in schrijven bij de gemeente.
Lekker op tijd
Dat is zijn werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Neequote:
quote:
de pizza is dan pas klaar ?quote:
Doei, bt!quote:
Pizza uit de oven is heiligschennis hequote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pizza uit de oven is heiligschennis he![]()
Franse vleesschotel en stokbrood met kruidenboter uit de oven
maar waarom doe je die dan niet tussen je portofolio ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:38 schreef Maisnon het volgende:
En ik kon overigens geen stage lopen bij dat ene bedrijf. Ik denk dat het probleem is dat ik geen dertien in een dozijn tafels gelikt met 3d studio max in mn portfolio heb, maar interessante producten.
maar is dat dan zo moeilijk ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:47 schreef Maisnon het volgende:
Dan moet ik die eerst maken, maar dat interesseert me gewoon niet echt.. ik heb een iets meer kunstzinnig gerichte eh, design instelling
Heel veel studio's zijn of werktuigbouwkundig, of interieur gericht, maar weinig die ik vind hebben echt leuke projecten.
Dat zijn wel vaak grafisch design buro'squote:Op dinsdag 9 september 2008 19:59 schreef gers het volgende:
[..]
maar is dat dan zo moeilijk ?
om een tof buro te vinden ik zie heel vaak van die designtenten
ikeaquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat zijn wel vaak grafisch design buro's
Mocht je een gave zien, noem hem dan graag hier haha, ik ben echt wanhopig nu
Net m`n eerste bassgitaarles gehadquote:
quote:
ja onze olga slecht 150 kg schoon aan de haakquote:
Jawel hoor, gers heeft net die olga erbij gehaald, dan is ie in 1 keer vol.quote:
Jammer dat je niet dood bent gegaan.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Bijna aangereden met het hardlopen_!
Moet je ook zo'n reflecterend hesje aan doen hé...quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Dan had ik er deze week al 23 moeten hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:04 schreef afcajos het volgende:
Ik heb zojuist een note van boswachter gekregen omdat ik ergens kanker zei![]()
![]()
helmond hequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Hadden we aan. Nee grapjequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet je ook zo'n reflecterend hesje aan doen hé...Waar loop jij hard dan? Midden in de stad ofzo..?
Waarquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:04 schreef afcajos het volgende:
Ik heb zojuist een note van boswachter gekregen omdat ik ergens kanker zei![]()
![]()
niet geband worden hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |