pwndquote:Op woensdag 10 september 2008 12:58 schreef diertjuh het volgende:
Ik moet een nummer hebben van het bedrijf dat bij mn vorige baantje mn loon uitbetaald. Maar ik had een nummer gevonden en die werkt helemaal niet
Erg handig als ze overal het verkeerde telefoon nummer op internet zetten..
das erg slecht van die mensenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:58 schreef diertjuh het volgende:
Ik moet een nummer hebben van het bedrijf dat bij mn vorige baantje mn loon uitbetaald. Maar ik had een nummer gevonden en die werkt helemaal niet
Erg handig als ze overal het verkeerde telefoon nummer op internet zetten..
Goed bezigquote:
goed gedaanquote:
waarquote:
ja maar ....quote:
zooooooooooooooooooo hiiiiiiiiiiquote:
zzooooooooOOOOOOOOquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar ....
het was zo stil in mij,
ik had nergens woroden voor,
het was zo stil in mij ...
jaja, ben muzikaal vandaag :pquote:
Toch heb ik een vermoeden dat we blij mogen zijn dat we je niet kunnen horen zingenquote:
ik denk dat je daar best wel gelijk in mag hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch heb ik een vermoeden dat we blij mogen zijn dat we je niet kunnen horen zingen
Zelfkennisquote:Op woensdag 10 september 2008 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik denk dat je daar best wel gelijk in mag hebben
je kan het!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff ik moet even iemand zijn pc gaan redden..... ik ja..ongelooflijk....
tot straks
Goed he van mijquote:
nee ik ga gee ntjakaaa roepenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
tot straks
das liefquote:Op woensdag 10 september 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
pfff slapen wilde niet lukken
ga nu maar boodschappen doen om iemand thuis te verassen met een "goed" maak etentje
Succes! Je kunt het!!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
tot straks
is je vergeven als je een lekker etentje klaarzetquote:Op woensdag 10 september 2008 14:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister was ik niet zo lief
dat dacht ik maar dan moet ik nu wel boodschappen gaan doen ha haquote:Op woensdag 10 september 2008 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is je vergeven als je een lekker etentje klaarzet
nou opschieten dan, probeer ik zo snel mogelijk thuis te zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik maar dan moet ik nu wel boodschappen gaan doen ha ha
Dat komt omdat ik 45 minuten geleden voor je werk stondquote:Op woensdag 10 september 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
ik heb geen zin meer....
weer uit een meetingquote:
Net 35 KM gefiets!quote:
en dan ga je geen koffie drinkenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net 35 KM gefiets!
Geen meetings hier, nouja bijna dan, stond voor het werk van Sgele
Morgen maar even wat afspreken, moest me de tering zoeken in dat GAT daarquote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dan ga je geen koffie drinken
Format C:quote:Op woensdag 10 september 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
Eeeecht hoe kan iemand zijn pc zo onder de virussen zitten...zo NOT DONE
Ooit eens in het prille computer gebruikt gehad. Helemaal vol met virussenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
Eeeecht hoe kan iemand zijn pc zo onder de virussen zitten...zo NOT DONE
Jij werkt in?.... Breda?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, als je mijn werk zoekt is ook ongeveer 30 Kilometer
Eindhovenquote:
ook zo rustig ?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:47 schreef Logician het volgende:
Zet mij ook maar op die lijst jongens
Daar ben ik vorig jaar een week geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |