ik denk dat je daar best wel gelijk in mag hebbenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toch heb ik een vermoeden dat we blij mogen zijn dat we je niet kunnen horen zingen
Zelfkennisquote:Op woensdag 10 september 2008 14:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik denk dat je daar best wel gelijk in mag hebben
je kan het!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff ik moet even iemand zijn pc gaan redden..... ik ja..ongelooflijk....
tot straks
Goed he van mijquote:
nee ik ga gee ntjakaaa roepenquote:Op woensdag 10 september 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
tot straks
das liefquote:Op woensdag 10 september 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
pfff slapen wilde niet lukken
ga nu maar boodschappen doen om iemand thuis te verassen met een "goed" maak etentje
Succes! Je kunt het!!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:40 schreef debbie_19 het volgende:
tot straks
is je vergeven als je een lekker etentje klaarzetquote:Op woensdag 10 september 2008 14:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gister was ik niet zo lief
dat dacht ik maar dan moet ik nu wel boodschappen gaan doen ha haquote:Op woensdag 10 september 2008 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is je vergeven als je een lekker etentje klaarzet
nou opschieten dan, probeer ik zo snel mogelijk thuis te zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat dacht ik maar dan moet ik nu wel boodschappen gaan doen ha ha
Dat komt omdat ik 45 minuten geleden voor je werk stondquote:Op woensdag 10 september 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
ik heb geen zin meer....
weer uit een meetingquote:
Net 35 KM gefiets!quote:
en dan ga je geen koffie drinkenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net 35 KM gefiets!
Geen meetings hier, nouja bijna dan, stond voor het werk van Sgele
Morgen maar even wat afspreken, moest me de tering zoeken in dat GAT daarquote:Op woensdag 10 september 2008 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en dan ga je geen koffie drinken
Format C:quote:Op woensdag 10 september 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
Eeeecht hoe kan iemand zijn pc zo onder de virussen zitten...zo NOT DONE
Ooit eens in het prille computer gebruikt gehad. Helemaal vol met virussenquote:Op woensdag 10 september 2008 15:43 schreef debbie_19 het volgende:
Eeeecht hoe kan iemand zijn pc zo onder de virussen zitten...zo NOT DONE
Jij werkt in?.... Breda?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, als je mijn werk zoekt is ook ongeveer 30 Kilometer
Eindhovenquote:
ook zo rustig ?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:47 schreef Logician het volgende:
Zet mij ook maar op die lijst jongens
Daar ben ik vorig jaar een week geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |