Dus is VMBO meteen slecht? Betere argumenten graag..quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Moest je eens weten waarom het meerendeel van die asociale Mocro's/Antillianen op het vmbo zit? Zulk type lui heb ik nog nooit op het VWO gezien
een beetje arrogant is dit wel natuurlijk....maar een beetje in een fatsoenlijk huis wonen, lekker in je auto zitten en daadwerkelijk kunnen rijden... zo'n beetje de basis van je bestaan wordt geheel mogelijk gemaakt door die VMBOers...quote:Op woensdag 10 september 2008 07:32 schreef avotar het volgende:
Tja.. het leuk dat je bij dat meisje in haar broekje wil, maar haar vader heeft volkomen gelijk.
Ze zal later idd 1/4 van haar zussen gaan verdienen.
Maar als zij daar zo mee zit, had ze beter haar best moeten doen op school. Dan had ze misschien een echte opleiding kunnen gaan doen, ipv het vmbo...
Uiteraard. Ik heb vmbo en MBO gedaan en heb nu een leuke baan waar eigenlijk alleen maar HBO en Universiteit-mensen zitten. En ik pas er prima tussen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:48 schreef Asile het volgende:
[..]
Veel mensen blijven op hun eigen niveau leren en werken. Er is niks mis met VMBO'ertje blijven, MBO doen en een leuke baan op dat niveau krijgen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 09:00 schreef Re het volgende:
[..]
een beetje arrogant is dit wel natuurlijk....maar een beetje in een fatsoenlijk huis wonen, lekker in je auto zitten en daadwerkelijk kunnen rijden... zo'n beetje de basis van je bestaan wordt geheel mogelijk gemaakt door die VMBOers...
en och de vriend van mijn moeder heeft met zijn LTS nu een landhuis, een paar oldtimers en is miljonair dus zo erg is het allemaal niet hoor... gaat er toch gewoon om dat mensen iig willen werken.
Oké, sorry voor mijn wat overtrokken reactie. Ik ben het wel met je eens dat ouders hun kinderen vaak willen stimuleren om hogerop te komen. Niet vanwege het geld en de status, maar gewoon om het wat makkelijker te hebben. Dat geldt zeker voor ouders die het zelf nooit echt ruim hebben gehad. Maar ik vind dat deze pa dan niet goed bezig is. Zo motiveer je je kinderen niet, zo maak je ze onzeker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie niet in waar ik dat gezegd heb? Ik zei alleen dat ik het wel begrijp mocht bijv. de vader in dit geval een mindere studie hebben gedaan en niet veel geld hebben verdiend altijd hard heeft moeten knokken voor de centen, en dat zijn eigen dochters nu de mogelijkheid hebben om een betere baan met wat meer geld te krijgen zodat ze zich niet om de financien zorgen hoeven te maken.
Ik zeg het puur uit eigen ervaring, met mn eigen ouders en bijv. familie en vrienden. Hoe je een hogere baan + salaris waardeert gaat in dit geval niet op. Het gaat er om dat je als ouders het beste met je kind voor hebt, en dat ze niet in situaties belanden waar ze het wel eens moeilijk zouden kunnen krijgen.
Of andersom:quote:Op woensdag 10 september 2008 09:25 schreef fathank het volgende:
Van de lopende band tot aan topman van KPN. Niet iedereen volgt dezelfde route...
jij begint over "echte" opleidingenquote:Op woensdag 10 september 2008 09:20 schreef avotar het volgende:
[..]
en sinasappels zijn over het algemeen best oranje..
Dank je wel captain obvious..
Is de discussie of het doen van VMBO slecht is of niet... of is de discussie dat het meisje waar TS graag wat meer van wil zien zich wel of niet moet schamen tegenover haar vader...?
Geheimen bewaren ben je in ieder geval erg goed inquote:en ze zit hier echt mee. Ik mag het ook tegen niemand vertellen, ook niet tegen haar zus.
quote:Op woensdag 10 september 2008 07:32 schreef avotar het volgende:
Tja.. het leuk dat je bij dat meisje in haar broekje wil, maar haar vader heeft volkomen gelijk.
Ze zal later idd 1/4 van haar zussen gaan verdienen.
Maar als zij daar zo mee zit, had ze beter haar best moeten doen op school. Dan had ze misschien een echte opleiding kunnen gaan doen, ipv het vmbo...
Motivatie graag.quote:
Ik heb jou echt nog nooit wat anders zien posten dan "HBOquote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 10 september 2008 17:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Aan alle geestelijk gehandicapten in dit topic die maar wat lopen te gillen over dat ik seks met dat meisje wil:
Oke! Ik geef het toe, ik ben een pedofiele lesbienne. Ik wil haar doorboren met een 35cm lange vibrator en terwijl ik dat doe natuurlijk op haar hoofd rijden. Verder ben ik van plan haar te ontvoeren en met haar naar Turkije te vliegen, waar we nog lang en gelukkig leven.
Verder iedereen bedankt voor de reactiesga er zeker wat mee doen. Breng wel verslag uit als ik haar heb gesproken.
VMBO is geen MAVO.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook het VMBO (destijds de Mavo gedaan) en ben nu verpleegkundige, totaal een flutopleiding natuurlijk, en heb je niks aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |