Hoezo? Gewoon licht op je fiets monteren en 's avonds gewoon doortrainen.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:06 schreef Gripper het volgende:
Waarschijnlijk is het aan het eind van dit topic al bijna te donker om nog 's avonds te fietsen... Nu moet je toch echt wel rond half 9 thuis zijn, dus dan moet ik vroeg eten.
Zijn er zulke krachtige lichtjes dan? Ik vind 30+ nou niet echt veilig met LED-lampjes Er is hier gelukkig een strip asfalt van een km of anderhalf die verlicht wordt dus ik kan als ik me een keer verveel lekker intervallen maar goed ik heb het fietsseizoen wel een beetje afgesloten. Dit weekend zwaar trainen, 21e d'Huez, een week rust en dan is t oktober. Tijd om te schaatsenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoezo? Gewoon licht op je fiets monteren en 's avonds gewoon doortrainen.
Dat hangt ervan af welke lampen je monteert. En dat hoeft niet direct een supercombinatie te zijn. Ik heb een SON dynamonaaf met twee E6 halogeenlampen, 2 LED lampen (backup) en een Petzl Zoom helmlamp. Dat is voldoende voor 60-70km/uur. Vorig jaar kocht ik bij de fietsenhandel een no-name acculampenset voor 30 Euro die ook ruim voldoende is voor 2-3 uur in het donker trainen bij snelheden rond de 30 per uur. Die heeft een 5W groot licht en een dimlicht van een watt of 2-3. Heb ik nog wel eens uitgetest op een van m'n fietsen, dat gaf voldoende licht voor doortrainen op het vlakke.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn er zulke krachtige lichtjes dan? Ik vind 30+ nou niet echt veilig met LED-lampjes Er is hier gelukkig een strip asfalt van een km of anderhalf die verlicht wordt dus ik kan als ik me een keer verveel lekker intervallen maar goed ik heb het fietsseizoen wel een beetje afgesloten. Dit weekend zwaar trainen, 21e d'Huez, een week rust en dan is t oktober. Tijd om te schaatsen
Ligt eraan.. of de fiets echt goed onderhouden is: hoe nieuw zijn de slijtageonderdelen? Ketting en cassette vervangen kost je zo weer ruim 50¤ wat best een substantieel deel is van de totale prijs. Verder: heb je haast, moet je ver rijden om de fiets op te halen (benzinekosten/OV), zit je er gelijk goed op of moet je nog onderdelen vervangen? Krijg je de pedalen erbij? Allemaal dingen die een bepaalde prijs in een ander daglicht kunnen zetten. Los daarvan denk ik dat de fiets wel 350¤ waard is.quote:Op donderdag 11 september 2008 09:49 schreef McGilles het volgende:
Wat vinden de mensen hier van deze fiets:
http://link.marktplaats.nl/184288805
Ik heb al een mailtje gestuurd naar de verkoper, hij meldde mij dat de fiets niet voor onder de 400 euro de deur uit gaat. Natuurlijk is er altijd wel wat af te snoepen dus zouden jullie rond de 375 euro voor deze fiets over hebben?
Niet verkeerd, maar geen 375 waard want op veel punten minder dan de Principia. Frame is no name, ouderwetse stuurpen (niet a-head), iets mindere groep (Veloce is duurzamer dan 105). Wielen zijn oke, maar minder stevig dan de Rigida's.quote:Op zondag 14 september 2008 16:17 schreef McGilles het volgende:
Mening over deze fiets?:
http://fietsen-brommers.m(...)-speed-60-61-cm.html
Wat is er mis met een klassieke stuurpen?quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
ouderwetse stuurpen (niet a-head),
Op zich niets, behalve dat die wel eens vast gaan zitten.quote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een klassieke stuurpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |