Nou, nou, nou???? PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, nou, nou???? PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!
Vrouwen zijn gewoon inhalige profiterende luie kutwezens. Daarom haat ik zequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is het goedpartneralimentatie...
het zou afgeschaft moeten worden
Alleen omdat die vrouw gewend is goed te leven krijgt ze ruim 20.000 per maand van haar ex??
Dat ze zelf gaat werken
Kan die man toch niets aan doen dat ie goedlopende zaken heeft?
ZIJ wil toch van hem af?
toch snap ik soms echt niets van de nederlandse wetten
Och hier krijgen de kids in de praktijk ook altijd minder dan de partnerquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef OA het volgende:
[..]
Het is gewoon een algemeen advies...![]()
[..]
De rechters zijn hier wel verstandiger dan bijvoorbeeld in de VS heb ik het idee. Belachelijk eisen worden misschien wel eens ingewilligd, maar het zal niet zo ver gaan als:
- 10.000/mnd voor de hond
- 20.000/mnd voor kleding
- 50.000/mnd voor algemeen
- 200/mnd voor de kinderen, want die zijn vaak het minst belangrijk...![]()
[..]
Nee, dat niet.
Heeeeeeeeeey niet alle hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon inhalige profiterende luie kutwezens. Daarom haat ik ze
eerste link op google:quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, nou, nou???? PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!
ZO duidelijk, en TOCH happenquote:
Ik hap overal opquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZO duidelijk, en TOCH happen
LL, ik hou van je![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eerste link op google:
[ afbeelding ]
Oh wacht, misschien kan ik wel heel snel klaar zijn als ik er gewoon een image overheen jensquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Pff, ben al weer een anderhalf uur bezig om mijn laptop te installeren.
Goed ideequote:
De beroepsdeformatie van een TTK-modquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
True.
Muck heeft het uitgevonden, DaMart verheft het tot kunst.
O ja, en ik ontken uiteraard iedere aantijging m.b.t. muckenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
De beroepsdeformatie van een TTK-mod.
soms heb ik best goede ideeënquote:
Idd, zo goed staat dat niet op je CVquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, en ik ontken uiteraard iedere aantijging m.b.t. mucken.
Soms dan...quote:
Ja jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |