*herkenning*quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Godverdomme, uiteraard is de wedstrijd op internet weer niet toegankelijk voor mensen in het buitenland. Wat een onzin.
Dank je, nu is de teleurstelling al wat minder.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef NoizEkick het volgende:
Die stream via RTLVoetbal is echt om te huilen trouwens...
that would be a firstquote:Op woensdag 10 september 2008 20:08 schreef mordradead het volgende:
Deze wedstrijd zal voor het Nederlands elftal moeilijk beginnen maar na een geniale wissel van bondscoach Bert van Marwijk krijgt Nederland definitief de overhand en loopt het gemakkelijk uit naar een 7-0 voorsprong. Een schwalbe van Huntelaar wordt zwaar bestraft met rood en daardoor kan Macedonie terugkomen tot 7-2.
maar ik denk het niet
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=18023&part=sportsquote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Godverdomme, uiteraard is de wedstrijd op internet weer niet toegankelijk voor mensen in het buitenland. Wat een onzin.
tip: Eerst helemaal suf neuken.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Als we niet winnen, dan mep ik die Macedonische collega die ik vrijdag gezoend heb helemaal in elkaar.
Thanks. Die link had ik al eens ontvangen van een maat, maar niet gebookmarked.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:12 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=18023&part=sports
Daar staan een aantal links die zullen werken zodra de wedstrijd is begonnen. Degene waar "Mediaplayer" voor staat moet je hebben, als je geen extra programma wil/kan installeren tenminste.
Het lijkt er in de verste verte niet op.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef mcyodogg het volgende:
zo komt het er dalijk ong. uit te zien
[ afbeelding ]
Kijk eens een aantal posts terug...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:23 schreef Daniane het volgende:
Die stream is echt baggerkwaliteit (rtl) iemand betere?
Ah thnxquote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Kijk eens een aantal posts terug...
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
OMG, leo driessen doet het commentaar
Ik vind het maar een grafliedquote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef mcyodogg het volgende:
Die Macedoniers regelen dat volkslied een stuk beter dan in Nederland.
edit: I stand corrected![]()
Die van Nederland ongeveer ook hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 20:28 schreef RubenSosa het volgende:
Volgens mij heeft dat volkslied 20 coupletten ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |