Dat dus. Het boeit me echt niet hoe we het redden, als we het maar redden. En het zou natuurlijk een schande zijn, mochten we deze poule niet doorkomen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:57 schreef Dos37 het volgende:
Verwacht geen goede wedstrijd, gewoon resultaat.
Nooit meer 2002
Dat wordt al moeilijk genoegquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
Gewoon de drie punten meenemen, verder zal het een saaie wedstrijd zijn, maar het gaat om de punten.
Pandev is baas. Ik mag hopen dat we winnen. Macedonie is echt geen makkie.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:01 schreef Reddiablo het volgende:
In principe moet je dit met 0-5 winnen, maar het wordt weer een moeizame overwinning in een baggerpot, Ik zeg 1-2 want die Pandev is levensgevaarlijk.
Dude wtf, tis fucking Macedonie. Dat iedereen zegt dat het moeilijk wordt is vaak gewoon een excuus voor een kutwedstrijd, die je overigens wel moet winnen. Ik accepteer ook dat het niet mooi zal gaan, want die gasten liggen met 10 man voor de goal.quote:Op woensdag 10 september 2008 06:49 schreef pekel het volgende:
Het wordt zéér zéér zéér lastig.. Zou, zoals Tong al zei, al blij zijn met überhaupt een overwinning. Als zie ik het momenteel niet zitten.
Dat iedereen zegt dat het moeilijk wordt daar is gebaseerd op in het verleden behaalde resultaten. Die lui verliezen daar niet telkens met 0-3.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:18 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Dude wtf, tis fucking Macedonie. Dat iedereen zegt dat het moeilijk wordt is vaak gewoon een excuus voor een kutwedstrijd, die je overigens wel moet winnen. Ik accepteer ook dat het niet mooi zal gaan, want die gasten liggen met 10 man voor de goal.
Zal wel weer een hoop negativiteit opleveren
Idd, verwacht ook een zware wedstrijd.. hopelijk hebben v.Persie en Robben een paar bevliegingen zodat we paar keer snel scoren... deze wedstrijd MOET gewonnen worden...quote:Op woensdag 10 september 2008 13:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Eentje speelt nog voor Energie Cottbus, maar de rest is of tweede divisie in West-Europa of speelt in Oost-Europa.
Maar het is niet eens zo raar om je op te winden over deze tegenstanders als je de voorbije 4 jaar hebt gezien. Waarin we ook twee keer gelijk speelden tegen Macedonie. En dramatische prestaties tegen landen als Luxemburg en Albanie.
Mwa, dat lijkt me juist weer een reden om Kuijt niet in de basis te zetten. Met Robben en vPersie op de flanken heb je wel spelers die een man voorbij komen en dus voor een overtal situatie kunnen zorgen. Kuijt hoort er tegen een topteam zoals Italië, Frankrijk, Argentinië, etc altijd in wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:00 schreef sirmike het volgende:
kuyt verdiend echt wel een basisplek, zeker tegen die stugge macedoniers
Leuke ambience, niet?quote:Op woensdag 10 september 2008 18:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ja, hier moeten we ook van winnen. Maar we moeten niet verwachten dat het een gala-show wordt en een makkelijke overwinning. Ik denk ook wel dat Nederland gaat winnen, maar het zal niet zonder slag of stoot gaan. De laatste twee wedstrijden tegen Macedonië waren trouwens gelijke spelen.
Wat een stadion trouwens!
*herkenning*quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Godverdomme, uiteraard is de wedstrijd op internet weer niet toegankelijk voor mensen in het buitenland. Wat een onzin.
Dank je, nu is de teleurstelling al wat minder.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef NoizEkick het volgende:
Die stream via RTLVoetbal is echt om te huilen trouwens...
that would be a firstquote:Op woensdag 10 september 2008 20:08 schreef mordradead het volgende:
Deze wedstrijd zal voor het Nederlands elftal moeilijk beginnen maar na een geniale wissel van bondscoach Bert van Marwijk krijgt Nederland definitief de overhand en loopt het gemakkelijk uit naar een 7-0 voorsprong. Een schwalbe van Huntelaar wordt zwaar bestraft met rood en daardoor kan Macedonie terugkomen tot 7-2.
maar ik denk het niet
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=18023&part=sportsquote:Op woensdag 10 september 2008 20:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Godverdomme, uiteraard is de wedstrijd op internet weer niet toegankelijk voor mensen in het buitenland. Wat een onzin.
tip: Eerst helemaal suf neuken.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Als we niet winnen, dan mep ik die Macedonische collega die ik vrijdag gezoend heb helemaal in elkaar.
Thanks. Die link had ik al eens ontvangen van een maat, maar niet gebookmarked.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:12 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=18023&part=sports
Daar staan een aantal links die zullen werken zodra de wedstrijd is begonnen. Degene waar "Mediaplayer" voor staat moet je hebben, als je geen extra programma wil/kan installeren tenminste.
Het lijkt er in de verste verte niet op.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:19 schreef mcyodogg het volgende:
zo komt het er dalijk ong. uit te zien
[ afbeelding ]
Kijk eens een aantal posts terug...quote:Op woensdag 10 september 2008 20:23 schreef Daniane het volgende:
Die stream is echt baggerkwaliteit (rtl) iemand betere?
Ah thnxquote:Op woensdag 10 september 2008 20:24 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Kijk eens een aantal posts terug...
quote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
OMG, leo driessen doet het commentaar
Ik vind het maar een grafliedquote:Op woensdag 10 september 2008 20:25 schreef mcyodogg het volgende:
Die Macedoniers regelen dat volkslied een stuk beter dan in Nederland.
edit: I stand corrected![]()
Die van Nederland ongeveer ook hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 20:28 schreef RubenSosa het volgende:
Volgens mij heeft dat volkslied 20 coupletten ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |