quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:16 schreef Biogarde het volgende:
Maar het heeft je voet weten te beschermen van amputatie. Je zou je schoenen moeten liefkozen. Muziekje op, potje bier en samen lekker op de bank genieten over vroeger.
Nee, wat doe jij, je opent een topic waarin je je schoenen uitkotst. Nee menneke, zo gaat dat niet
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:16 schreef Biogarde het volgende:
Maar het heeft je voet weten te beschermen van amputatie. Je zou je schoenen moeten liefkozen. Muziekje op, potje bier en samen lekker op de bank genieten over vroeger.
Nee, wat doe jij, je opent een topic waarin je je schoenen uitkotst. Nee menneke, zo gaat dat niet
Werkschoenen. Dat ken jij niet.quote:
Ligt aan de toepassing. Als je met zuren werkt heb je niet zoveel aan metalen zolen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef IkMepJeTenen het volgende:
[..]
Werkschoenen horen metaal in de zolen te hebben! Dat zijn gewoon nazi kisten.![]()
Kijk eens goed op de derde foto blinde.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef IkMepJeTenen het volgende:
[..]
Werkschoenen horen metaal in de zolen te hebben! Dat zijn gewoon nazi kisten.![]()
Nee hoor, daar zijn verschillende klassen in. S1, S2 en S3. S1 is met stalen neus en hak, S2 is de waterdichte variant hierop en S3 is met stalen plaat in de zool, vereist in de bouw enzo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef IkMepJeTenen het volgende:
[..]
Voet wel?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:43 schreef Megumi het volgende:
Mag ik svp nog een foto van de snee in je voet. Die schoen boeit mij namelijk niet.
wietplantagequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:44 schreef Antisociaal het volgende:
Wat doe je dan ook snachts op je werk in hoog gras..
Mijn rondes maken als nachtwaker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:44 schreef Antisociaal het volgende:
Wat doe je dan ook snachts op je werk in hoog gras..
datquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |