Hij heeft zijn moeder gebeld om te vragen hoe ie het moet klaarmakenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jullie het vuur van de passie maar hoog houden en dat van het gasfornuis laag gaat dat vast goed komen
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij heeft zijn moeder gebeld om te vragen hoe ie het moet klaarmakenHet is tijd voor kooklessen voor ons allebei
neem je toch TMM een week in huis
Dat is het nadeel van uitstellen hequote:Op dinsdag 9 september 2008 20:11 schreef Zakje het volgende:
Ugh, ik zoek al de hele dag uitvluchten om maar niet aan een stomme kleine structuuranalyse van een bep. artikel voor mijn studie te beginnen, helaas moet ik het vanavond nog doen.
......Had ik het gisteren maar gedaan.
wat voor vis is het?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij heeft zijn moeder gebeld om te vragen hoe ie het moet klaarmakenHet is tijd voor kooklessen voor ons allebei
Denk niet dat Nuno daar antwoord op weet, die zit natuurlijk nog te zwoegen op kantoor terwijl R met de vis thuiis voor vriendlief in de weer isquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat voor vis is het?
wil je heb stomen, koken, grillen, braden?
Gefileerd of op de huid?
Maar het is -zo- oneerlijk dat het al zo snel moet..ik heb amper de kans gehad om me goed in het onderwerp te verdiepen, en nu moeten er al hele betogen en gedachtegangen beschreven worden ,daarbij morgen heb ik ook nogeens werkgroep voor iets anders, waar ik ook al opdrachten voor gemaakt heb...het is allemaal zo veelquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van uitstellen he
Kusje op je voorhoofd om de stress te reducerenquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar het is -zo- oneerlijk dat het al zo snel moet..ik heb amper de kans gehad om me goed in het onderwerp te verdiepen, en nu moeten er al hele betogen en gedachtegangen beschreven worden ,daarbij morgen heb ik ook nogeens werkgroep voor iets anders, waar ik ook al opdrachten voor gemaakt heb...het is allemaal zo veel.
Bah, visquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat voor vis is het?
Gefileerd of op de huid?
Reikt Zakje een kopje kalmerende rooibos thee aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd om de stress te reduceren
ben nu thuis en het isquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat voor vis is het?
Gefileerd of op de huid?
als er nog wat over is moet je het zeggen hoor, ik ben heel goed in het opmaken van de restjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben nu thuis en het is
http://brazilian-food.suite101.com/article.cfm/moqueca_fish_stew
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk
Boo-fucking-hoo.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:27 schreef Zakje het volgende:
Maar het is -zo- oneerlijk dat het al zo snel moet..ik heb amper de kans gehad om me goed in het onderwerp te verdiepen, en nu moeten er al hele betogen en gedachtegangen beschreven worden ,daarbij morgen heb ik ook nogeens werkgroep voor iets anders, waar ik ook al opdrachten voor gemaakt heb...het is allemaal zo veel.
God ben jij er ook weer eens met je kritiek op anderen?quote:
Les je onder of boven de 25kw?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:13 schreef Weemz het volgende:
1e Motorrijles ging gelukkig goed, heb erg zin in de volgende!
Nu nog onder, maar over 2/3 lessen boven.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:16 schreef hierissieweer het volgende:
Les je onder of boven de 25kw?
Ja. Het is ang3l niet, dus mag het toch toch? [/sarcasm]quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:11 schreef Bartjebart het volgende:
God ben jij er ook weer eens met je kritiek op anderen?
Ok, dat scheelt wel, heb je meer keuze qua motoren. Wat voor een model wil je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:19 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nu nog onder, maar over 2/3 lessen boven.
Weet ik het, eerst maar het papiertje, nou ja, pasje.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:25 schreef hierissieweer het volgende:
Ok, dat scheelt wel, heb je meer keuze qua motoren. Wat voor een model wil je?
Ik zie jou wel op een harley crossenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:31 schreef Weemz het volgende:
[..]
Weet ik het, eerst maar het papiertje, nou ja, pasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |