smakelijk en tennis'sequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mr naughty had helaas een vriendje bij zich.
Ik ben eten en tennissen![]()
Iemand die op dezelfde lijn zitquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan denk ik aan een paar sneakers met een bierkraan er an.
Nee hoor, gewoon via de snelweg. wel zo veiligquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die smalle lange weg door de bergen?
die is wel heel mooi en gaaf, maar niet als er halverwege een ongeluk gebeurd
Snel naar Het Beste Idee van Nederland!.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan denk ik aan een paar sneakers met een bierkraan er an.
Toch moet ik je wel aanraden om een stuk van die toeristische route te pakken want het uitzicht over de bergen en oceaan is echt adembenemendquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon via de snelweg. wel zo veilig
heeft een kans van slagenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snel naar Het Beste Idee van Nederland!.
Een Bierlijnquote:
The Naughty? Jeez uh... ik verzin altijd heel veel bijnamen. Blond, naughty?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neeee, niet Teun bah. 'the naughty' zoals jij hem blijkt te noemen
Dubbellllquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neeee, niet Teun bah. 'the naughty' zoals jij hem blijkt te noemen
We hebben al een stuk toeristisch gedaan via de costal highway, loopt helemaal langs de kust.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch moet ik je wel aanraden om een stuk van die toeristische route te pakken want het uitzicht over de bergen en oceaan is echt adembenemend![]()
Zou een goeie tekst geweest zijn voor Obama toen hij in Berlijn wasquote:
Hij heet ook niet Naughtyquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mr naughty had helaas een vriendje bij zich.
Ik ben eten en tennissen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
smakelijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben al een stuk toeristisch gedaan via de costal highway, loopt helemaal langs de kust.
Maar nu ontbijt!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heet ook niet NaughtyEn het is geen Mister.
Een Boondock Saint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Frank Govers alleen al is iiiiiiiiiieeeeeeeeeuuuuuuuuuwwwwwwwwquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:14 schreef Stroekie het volgende:
en iiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew mijn collega heeft zojuist foto's laten zijn uit zijn "wilde" periode samen met Frank Govers
denk kwadraat en dan nog ergerquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Frank Govers alleen al is iiiiiiiiiieeeeeeeeeuuuuuuuuuwwwwwwww
Ik ken nog wel iemand die in die TV jury zit, dus wie weet kan ik iets regelenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snel naar Het Beste Idee van Nederland!.
die waren toch al niet mijn sterkste punt, dus kon ik snel wegkijken. Maar grappen over Robijn mogen niet meerquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:39 schreef Burner82 het volgende:
Das echt erg.... kunnen je ogen het nog aan? (K)
Was het zo intensief?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die waren toch al niet mijn sterkste punt, dus kon ik snel wegkijken. Maar grappen over Robijn mogen niet meer
zoiets als vleeschkeuring.nl?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, je vergeet post-inhoud nummer 1: een nieuw gay.nl profiel wat zijn aandacht trok.
Ik las er een opmerking over van de week en ging even bij mezelf na... Verrek, hij heeft gelijk. Maar goed, het breelt wel 't topic weer ffGata het niet over mijn verovering maar over andermans potentieeltjes
Zullen we dan een soort DM score systeem maken? Dat DM dan een profiel neerzet en dat wij met bordjes een soort van score geven, er een gemiddeld cijfer wordt berekent en dat DM dat dan weer doorgeeft aan die jongeman
Lijkt me wel humor!
Robijn ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die waren toch al niet mijn sterkste punt, dus kon ik snel wegkijken. Maar grappen over Robijn mogen niet meer
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoiets als vleeschkeuring.nl?
wasmiddel geloof ikquote:
LowLands, LaveLoss?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden er nou na LL daadwerkelijk mensen gekeken hebben op die site?
wat een beeeeeeeeeldige bloeze, istie nieuw?quote:
Ben ik echt de enige die het wel schattig vind?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een beeeeeeeeeldige bloeze, istie nieuw?
Neeeeeeeeee, robijn intensief
Lowlandsquote:
staat zulks ook al op joupijp ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een beeeeeeeeeldige bloeze, istie nieuw?
Neeeeeeeeee, robijn intensief
reclame commercial van 20 jaar geleden van unileverquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:15 schreef hierissieweer het volgende:
Welke blouse?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Squeeze, een van de oudste gay tijdschriften van Nederland, is ter ziele. Uitgever Argo stopt met het uitgeven van blad en alle abonnees worden overgenomen door concurrent Winq.
O... fijn dat je dat op gay.nl moet lezen i.p.v. het blad zelf, aangezien je geld aan ze geeft voor een abonnement
Zien wel, aankomen niet. Als alles nog goed gaat met R.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:13 schreef Ang3l het volgende:
O
My
Fucking
God
........
De hele leuke jongen die ik in Berlijn ontmoet heb komt in Oktober naar Amsterdam en wil me graag zien.
WAAROM NU!!!!!!!!!!!!!!!
Ow D, vind je Ang3l ook doable dan, ik heb die verglijking immers vaker gehoord.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had liever die andere blonde gehad, maja
wat zal er een gejuich geklonken hebben op de redaktie van Winq. Omdat uitgever de oude queez redactie had ontslagen en die toen zelf Winq zijn gaan makenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Squeeze, een van de oudste gay tijdschriften van Nederland, is ter ziele. Uitgever Argo stopt met het uitgeven van blad en alle abonnees worden overgenomen door concurrent Winq.
O... fijn dat je dat op gay.nl moet lezen i.p.v. het blad zelf, aangezien je geld aan ze geeft voor een abonnement
Nou, we hebben nog een D en een J hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ow D, vind je Ang3l ook doable dan, ik heb die verglijking immers vaker gehoord.
Of wordt het nu te persoonlijk?
Trouwens Ang3l, besef je wel dat je de D's nu achter je gelaten hebt en dat je via de N, bij de R bent belandt?
Dat is niet ver meer van de Z
als jullie het vuur van de passie maar hoog houden en dat van het gasfornuis laag gaat dat vast goed komenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:53 schreef Nuno_G het volgende:
R heeft net gebeld en hij heeft verse vis op een of andere market gekocht en gaat nu koken. Yeaah het eerste homecooked maaltijd in het huis hierAls het tenminste allemaal niet aanbrand enzo
confusedquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, we hebben nog een D en een J hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |