Welke?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had liever die andere blonde gehad, maja
Zeg ik ook niet, vroeg het me gewoon af (jezus wat is iederen gauw op zijn teentje getrapt vandaag)quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben jou helemaal geen reden verschuldigd. dus.
Neeee, niet Teun bah. 'the naughty' zoals jij hem blijkt te noemenquote:
Jaaaa! Jij en TMM lijken me echt een schattig lief stelquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had liever die andere blonde gehad, maja
ik ben nog steeds in de overtuiging dat hij hem gelokt heeft met die verdwenen donutquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij player!Een beetje mijn vrienden verleiden he
Life is a bitch.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, vroeg het me gewoon af (jezus wat is iederen gauw op zijn teentje getrapt vandaag)
Neee, TMM was gelukkig met Teun!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaaaa! Jij en TMM lijken me echt een schattig lief stel!
I just got herequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit topic wordt weer net als vroeger een ring vol valse worsteldiva's. Lovin' it.
moeten we in de OP een waarschuwing opnemen dat het alleen betreden kan worden met kisten die voorzien van stalen neusen of bouwvakkersschoenen daar de teentjes nogals eens beroerd wordenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, vroeg het me gewoon af (jezus wat is iederen gauw op zijn teentje getrapt vandaag)
was wel goed voor het drama geweest dan ik op de dag zelf nog ingehaald zou worden als treurende weduwequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaaaa! Jij en TMM lijken me echt een schattig lief stel!
Prima dus geen probleem, neit meer bellen en verder gaanquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Life is a bitch.
Ik was toen die avond, zoals Ang3l al zei, op mn Mister right now mode ingesteld.
Die heb ik tegenwoordig weer standaard aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeten we in de OP een waarschuwing opnemen dat het alleen betreden kan worden met kisten die voorzien van stalen neusen of bouwvakkersschoenen daar de teentjes nogals eens beroerd worden
morgen wordt het hier 28 graden, ja je leest het goed Celciusquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Vlarp het volgende:
Het is koud hier! Maar 18 graden
Nou is het ook pas half 9 in de ochtend natuurlijk
goedemorgen daar, wat staat er voor vandaag op het program ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:27 schreef Vlarp het volgende:
Het is koud hier! Maar 18 graden
Nou is het ook pas half 9 in de ochtend natuurlijk
Maar wij houden hier de hele week zonquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
morgen wordt het hier 28 graden, ja je leest het goed Celcius
Good Luckquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Weemz het volgende:
Vanavond mijn eerste motorrijles. Wish me luck
Tapschoenenquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die heb ik tegenwoordig weer standaard aanstalen zool en neus
We gaan zo uitchecken uit het hotel hier in San Jose en dan gaan we naar San Fransisco rijden. Daar blijven we dan tot en met zondag. Verder weinig plannen vandaag, de stad even in denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goedemorgen daar, wat staat er voor vandaag op het program ?
Ik kan tappen, en heb schoenen met staal, maar of er in tapschoenen staal zit? geen ideequote:
die smalle lange weg door de bergen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan zo uitchecken uit het hotel hier in San Jose en dan gaan we naar San Fransisco rijden. Daar blijven we dan tot en met zondag. Verder weinig plannen vandaag, de stad even in denk ik.
Mr naughty had helaas een vriendje bij zich.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet snap als je die MR Naughty of zoiets leuk vond, waarom je daar niet voor gegaan bent (maar ook dat zijn mijn zaken niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |