Zeg ik toch ook? Hij begon over zn middelbare school en toen knapte er iets bij me. Ik ben bijna afgestudeerdquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer jammer natuurlijk.
Maar dat ligt dan meer aan het karakter
ook niet als het licht is, als hij maar stil isquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en karakter voel je niet in het donker?
Ik moet naar de supermarkt straksquote:
popje schatje snoesje... dat kan altijd geregeld wordenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Cairon popje van me, hij heeft mn nummer niet
Ja, daar heb je echt een puntquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook? Hij begon over zn middelbare school en toen knapte er iets bij me. Ik ben bijna afgestudeerdDan wil ik geen verhalen meer horen over middelbare scholen
Honneponnetje, doe maar nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
popje schatje snoesje... dat kan altijd geregeld worden
Dat het goed komt ben ik zelf verantwoordelijk voorquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij weet tenminste dat het goed komt als je weg gaatbij ons is het water naar de zee dragen
O het droop er toch wel genoeg vanaf?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heehee, niet zo sarcastisch doen ja![]()
Daar gaat 't me niet om hoorquote:Op dit moment heb ik helaas niks spannends te melden over nieuwe love affairs, maar zodra er iets is, hoor je het als eerste, beloofd!
Waarom wil je eigenlijk niet dat ie belt, heb nog geen reden gezienquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Honneponnetje, doe maar nietgeen zin in. Ik bedoel, moet ik Cybart jou laten bellen?
Er werd anders hevig getong-tango'ed...quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil de halflang blondharige jongeman ons Mr.O dan wel zo graag bellen?
Ik ben jou helemaal geen reden verschuldigd. dus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk niet dat ie belt, heb nog geen reden gezien
Damn Cairon, wat ben je irritantquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
zal ik navragen Mister O of hij wil dat je hem opbelt
Nee nee, je vergeet post-inhoud nummer 1: een nieuw gay.nl profiel wat zijn aandacht trok.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
DM - als hij hier te bewonderen is dan meestal met zijn erg unieke vorm van humor die bij helemaal niemand anders aan lijkt te slaan in het topic.
Jij player!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dont start about thatnee, daar wil ik het niet over hebben.
En nu is het weer genoeg geweest, ik bouw weer een muurtje om me heenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Duh... ik ben ik... wat had je anders verwacht, dat ik alles behalve godsongenadig irritant ben?
Maar we praten nu toch weer al mooi een halve pagina of wat over jou
In welke branche zit je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat het goed komt ben ik zelf verantwoordelijk voor
Ik had liever die andere blonde gehad, majaquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij player!Een beetje mijn vrienden verleiden he
Dat zegt niets over eventuele vervolgbelletjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Er werd anders hevig getong-tango'ed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |