O zou het DAT zijn? Het feit dat ik wel dingen meemaak die op een soap-serie lijken en dat ik die hier ook neerzet en dat daar dan over geluld kan worden? He toch ... the burdens of a social life. Maar goed, ik zal er wel mee stoppen hoor, dan hoeven DM, Tomasso, Cybart niet de hele tijd meer naar verhalen over mij te luisteren en kunnen we een ander tot koningin of God kronen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nou Erik vertel ons een van je waanzinnig levendige en uitermate spannende liefdesleven?
Dan moeten ze ook niet zeiken dat het altijd over een ander gaat als ze zelf belsuiten niets te meldenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tja het is maar net wat je allemaal kwijt wil op een forum. Jij bent vrij open over je leven, terwijl anderen weer wat geslotener zijn en minder over hun prive leven willen praten.
Jawelquote:Maar dat betekent natuurlijk niet dat er dan niks te melden valt..Je moet je er niks van aantrekken.
Wat niet is, kan nog komenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, d'at was de reden dat het nooit over mij ging.
Ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken 't. Ik heb fucking 3 banen hier....Boekhouder SPL Controller SPL Controller Supporting Departments
Die bovenste kost wegens incapabele medewerkers veels te veel tijd.
Die middelste lukt me wel.
Die onderste heb ik pas en wordt gewoon over de schutting geflikkerd.
Deze week eisen alle 3 de banen blijkbaar ineens 100% capaciteit en dan is dit ook nog eens de laatste week voor mijn vakantie.........
Ain't gonna happen baby. Beta a la mierda!
[..]
Stoppen. NU!
Heehee, niet zo sarcastisch doen jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie heeft er nog meer een sociaal leven?
Iemand?
Eenmaal andermaal?
Kom maar jongens, niet verlegen zijn!
Maar als het goed is, en de nieuwe goed ingewerkt worden, heb je het over een tijdje rustigerquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
Na de reorginisatie hier, zijn de nieuwe nog niet ingewerkt, dus mag ik het allemaal zelf doen of controleren wat zij gedaan hebben. pfff
En ja ik ben aan het stopped, heel af en toe eentje voor de stress, maar het gaat de goede kant op
Laten we het rijtje afgaan...quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
]O zou het DAT zijn? Het feit dat ik wel dingen meemaak die op een soap-serie lijken en dat ik die hier ook neerzet en dat daar dan over geluld kan worden? He toch ... the burdens of a social life. Maar goed, ik zal er wel mee stoppen hoor, dan hoeven DM, Tomasso, Cybart niet de hele tijd meer naar verhalen over mij te luisteren en kunnen we een ander tot koningin of God kronen.
jij hebt volgens mij iets te vaak Eddy Murphy in Coming to America gezienquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Was ik maar Koning. IRL. Lekker niks uitvoeren, hier en daar een linjte, vette paycheck, gouden koets
.
Ik heb wel een sociaal leven, maar volgens mij zitten jullie alleen maar op nieuwe Stroekblunders te wachtenquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zou het DAT zijn? Het feit dat ik wel dingen meemaak die op een soap-serie lijken en dat ik die hier ook neerzet en dat daar dan over geluld kan worden? He toch ... the burdens of a social life. Maar goed, ik zal er wel mee stoppen hoor, dan hoeven DM, Tomasso, Cybart niet de hele tijd meer naar verhalen over mij te luisteren en kunnen we een ander tot koningin of God kronen.
Wie heeft er nog meer een sociaal leven?
Iemand?
Eenmaal andermaal?
Kom maar jongens, niet verlegen zijn!
Rookt R ook of heeft hij in het verleden ook gerookt ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
Na de reorginisatie hier, zijn de nieuwe nog niet ingewerkt, dus mag ik het allemaal zelf doen of controleren wat zij gedaan hebben. pfff
En ja ik ben aan het stopped, heel af en toe eentje voor de stress, maar het gaat de goede kant op
en een sociaal leven bestaat wel uit meer dan alleen boy storiesquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heehee, niet zo sarcastisch doen ja![]()
Op dit moment heb ik helaas niks spannends te melden over nieuwe love affairs, maar zodra er iets is, hoor je het als eerste, beloofd!
Hier blijkbaar nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een sociaal leven bestaat wel uit meer dan alleen boy stories
In dat geval heb ik ook niet echt een sociaal levenquote:
Nee dan ga ik weer weg, op naar de volgendequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar als het goed is, en de nieuwe goed ingewerkt worden, heb je het over een tijdje rustiger
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
In dat geval heb ik ook niet echt een sociaal leven
wat heb jij toch ondankbaar werk dat je nooit van het optimale eindresultaat mag genietenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dan ga ik weer weg, op naar de volgende
Homo's hebben het graag over andere homo's, niks mis meequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wie heeft er dan een verwrongen beeld van wie
ik zou hier hele verhandelinigen kunnen plaatsen over mijn cavia en zo, maar ja die heb ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Homo's hebben het graag over andere homo's, niks mis meeEn over drama en geroddel. En zodra daar minder over wordt verteld in dit topic, sterft het gelijk hier.
iemand moet toch ook de ondankbare taak van boeman voor zijn rekening nemen, en Kug neemt die taak aardig serieusquote:
Weet ik ook niet meerquote:
Echt! like OMG!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zou hier hele verhandelinigen kunnen plaatsen over mijn cavia en zo, maar ja die heb ik niet
of over het feit dat ze in Peru die beesten gewoon opeten , en dat het wel heel veel (snij)werk is om al die botjes van vlees te ontdoen
Hmm wat wil je horen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet meer
Maar jij bent er ook, dus vertel eens wat over jou "sociale" boy story leven?
Euhm, datgene wat dan wel valt onder een sociaal leven met de boy story'squote:
Oh en Peru drinken de indianen dus mais bier, en om de vertering van het maiszetmeel op gang te helpen moeten de vrouwen thuis eerst die korrels stuk bijten, dan goed kauwen en terugspuwen in het grote vatquote:
Dat zag ik gisteren bij Try before you die!quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en Peru drinken de indianen dus mais bier, en om de vertering van het maiszetmeel op gang te helpen moeten de vrouwen thuis eerst die korrels stuk bijten, dan goed kauwen en terugspuwen in het grote vat
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en Peru drinken de indianen dus mais bier, en om de vertering van het maiszetmeel op gang te helpen moeten de vrouwen thuis eerst die korrels stuk bijten, dan goed kauwen en terugspuwen in het grote vat
wist wel dat het ergens binnenkort te zien was maar niet waar en wanneer, maar het smaakt best wel, ook als je weet waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren bij Try before you die!(jij waarschijnlijk ook
)
moet ik ook een keer proeven.
Gelukkig besta ik voor Cairon nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Laten we het rijtje afgaan...
DM - als hij hier te bewonderen is dan meestal met zijn erg unieke vorm van humor die bij helemaal niemand anders aan lijkt te slaan in het topic.
Tomasso - wie is dat in godsnaam?
Cybart - die laat niets los over zijn sociale leven, liefdesleven, of zijn innige fysieke affaire met zijn rechterhand
Sam was ook vaak genoeg het middelpunt van praatjes hier, maar vooral op de verkeerde manier dan.
Jerruh is ook erg stil de laatste tijd.
Erik geeft zelf al aan welk vitale onderdeel we missen aan zijn verhalen waarom hij niet het middelpunt van alle aandacht is.
Waxxer is al een eeuwigheid geleden niet meer op bezoek geweest.
Ik ben de persoon die niemand tot middelpunt wil maken.
Nathan zien we niet meer omdat we geen minderjarigen meer in het topic hebben.
Zakje is emo geworden.
En Vlarp praat voornamelijk over zijn verslaving aan New York, Sinterklaas, en Abercrombie en Feltch
Zeker doen als je in Peru bent, maar het lokale stooksel Pisco (al dan niet sour, mengsel met rauw ei) is ook heerlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren bij Try before you die!(jij waarschijnlijk ook
)
moet ik ook een keer proeven.
Hmm let me think. Ben dit weekend in Assen uitgeweest naar een hetero discotheek. En er waren allemaal professionele dansers op het podium. Allemaal meisjes, + 1 jongen. Die jongen moest wel homo zijn, dacht ik. Het kon niet andersquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, datgene wat dan wel valt onder een sociaal leven met de boy story'smisschien dat ik dan ook kan meepraten
R rookt ook (veel minder dan ik) maar als het mij gaat lukken dan stopt hij ook, niet met zijn 2en gelijk dat is te vfeel stressquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Rookt R ook of heeft hij in het verleden ook gerookt ?
ik ook nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gelukkig besta ik voor Cairon niet
Over die ene blonde jongeman met halflang haar...quote:
dus voorlopig nog gwwoon af en toe de asbak uitlikkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R rookt ook (veel minder dan ik) maar als het mij gaat lukken dan stopt hij ook, niet met zijn 2en gelijk dat is te vfeel stress
Dont start about thatquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Over die ene blonde jongeman met halflang haar...
heb je hem al gebeld
dat is toch niet meer half lang maar gewoon lang?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Over die ene blonde jongeman met halflang haar...
heb je hem al gebeld
Wat is er mis met 17? Je bent 21 volgens je profielquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmm let me think. Ben dit weekend in Assen uitgeweest naar een hetero discotheek. En er waren allemaal professionele dansers op het podium. Allemaal meisjes, + 1 jongen. Die jongen moest wel homo zijn, dacht ik. Het kon niet andersToen ze klaar waren met dansen, was ik op hem afgestapt, en het was vrij duidelijk voor me dat hij homo was. Schattig en lacherig, altijd een match. Toen bleek dat hij 17 was, dat wasn een beetje jammer
Ik heb ff echt geen beter verhaal sorry
comes with the job, ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat heb jij toch ondankbaar werk dat je nooit van het optimale eindresultaat mag genieten
Jij weet tenminste dat het goed komt als je weg gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
comes with the job, ik vind het wel leuk
Er is niet zozeer iets mis met 17, maar ik hou meer van stoere, zelfverzekerde jongens en hij was echt nog een klein kind.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is er mis met 17? Je bent 21 volgens je profiel
En als dat het is, heb ik ook niet echt een verhaal
Maar ik des te meerquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef MisterO het volgende:
Dont start about thatnee, daar wil ik het niet over hebben.
Ja, dat is dan wel weer jammer natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er is niet zozeer iets mis met 17, maar ik hou meer van stoere, zelfverzekerde jongens en hij was echt nog een klein kind.
en karakter voel je niet in het donker?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef Burner82 het volgende:
Ja, dat is dan wel weer jammer natuurlijk.
Maar dat ligt dan meer aan het karakter
Cairon popje van me, hij heeft mn nummer nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar ik des te meer
Zal ik vragen of hij jou opbelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |