Het is geen probleemquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:04 schreef makkie88 het volgende:
erg dom dat ze dit openbaar hebben gemaakt, nu weet heel nederland het, en is het probleem 1000x zo groot geworden!
Hoezo buiten FOK! om?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is geen probleem
Buiten FOK! om zullen echt niet veel mensen hieraan meedoen en dan nog, oei
Bij mijn weten heeft fok dit niet opgestart.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is geen probleem
Buiten FOK! om zullen echt niet veel mensen hieraan meedoen en dan nog, oei
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het nu geen honderden per maand, maar duizenden per maand wordt. en terecht. heksenjagers moeten straf krijgen.
wel als pakketje graag, dat kost meer. desnoods vul je je pakjes met poep.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk dat ik ook wat pakjes ga opsturen.
Zie OP.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Whehe, tips waardoor het meer gaat kosten.
Soort pakket Gewicht Excl. BTW Incl. BTWquote:
wat doe je nou moeilijk? gewoon meer dan 30 kilo versturen als pakket en gebruikmaken van het antwoordnummer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niemand uitwerpselen brengen hoor... Oh, zei ik uitwerpselen? Ik bedoelde 'op ideeën'.
Mijn geadresseerde heeft geen antwoordnummer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat doe je nou moeilijk? gewoon meer dan 30 kilo versturen als pakket en gebruikmaken van het antwoordnummer.
ah ic het was een beetje korrelig te lezen. maar retoursturen kost hen niks hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Mijn geadresseerde heeft geen antwoordnummer.
Als je ook je eigen adres erop zet ben je knap achterlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ah ic het was een beetje korrelig te lezen. maar retoursturen kost hen niks hoor.![]()
![]()
Voorgedraaide joints kopenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:53 schreef Triptamine het volgende:
Zal ik er anders ook lege doosjes van voorgedraaide jointjes bij doen? beetje een variatie pakketje?
Wat schiet jij op met deze post?quote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 14:03 schreef makkie88 het volgende:
tja, en wat schieten ze dr mee op?
Dat doe ik ook vaak, gij superheld. Soms ben ik lui, en die bij die shop waar ik ze altijd haal zijn gewoon goed.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Voorgedraaide joints kopen
Een beetje smoker rolt ze gewoon![]()
ja. bij neckermann.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:22 schreef Bad_eendje het volgende:
Grappige actie. Was er niet al eens zo'n actie? Maar dan ergens anders heen. Weet iemand dat nog?
elk bedrijf met een antwoordnummer krijgt er mee te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:39 schreef Bad_eendje het volgende:
Ook nog naar de Neckermann? Diegene waar ik aan dacht, was ergens anders heen
Ik denk dat ze het al erg genoeg vinden om een pakketje menselijke faeces tussen de post te ontdekken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ah ic het was een beetje korrelig te lezen. maar retoursturen kost hen niks hoor.![]()
![]()
Er staat niet voor niets 'jouw' tussen aanhalingstekens. Natuurlijk zet je je eigen adres er niet op. Maar het moet wel lijken alsóf, anders gelooft de post natuurlijk nooit dat het om een retourzending gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je ook je eigen adres erop zet ben je knap achterlijk.
[flame]Oh, gij superheld, gij zijt zulk een authoriteit![/flame]quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:35 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Voorgedraaide joints kopen
Een beetje smoker rolt ze gewoon![]()
ik denk dat ze na de eerste keer de retourpost ongeopend weggooien, of stoot jij je tweemaal aan poep? maar je poging was schattigquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:56 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het al erg genoeg vinden om een pakketje menselijke faeces tussen de post te ontdekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |