Of gewoon voor alle niet rokers een soort ruimte helm(vissekom dus) ontwerpen die ze op hun hoofd kunnen doen, kunnen ze weer veilig over straat, want de zogenaamde "frisse lucht"quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef Lyzio het volgende:
Als we nou 'ns met z'n allen niet zo moeilijk doen en gewoon elk mogelijk café blauw paffen. Niks aan 't handje.
http://www.spitsnieuws.nl(...)_pesten_stivoro.htmlquote:mwoehahahaha pakjes sigaretten is voor lutsters en vmbo rookerts. Grindtegels is het echte werk!
Gebruikersnaam | 09-09-08 | 11:05
alle roker kapotschieten is een makkelijkere oplossing...quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Of gewoon voor alle niet rokers een soort ruimte helm(vissekom dus) ontwerpen die ze op hun hoofd kunnen doen, kunnen ze weer veilig over straat, want de zogenaamde "frisse lucht"
die is pas kankersmerig.
Triest mannetje.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef G_M het volgende:
[..]
alle roker kapotschieten is een makkelijkere oplossing...
Dat heeft ie uit mijn OP gejatquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)_pesten_stivoro.html
Probeer je facistische opmerking maar goed te praten, kleutertje.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:19 schreef G_M het volgende:
[..]
nee jij bent lekker met die pakjes opsturen, ga wat nuttigs doen ofzo
liever niet eigenlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Probeer je facistische opmerking maar goed te praten, kleutertje.
Vrij simpel toch? Geen rokers meer geen problemen met rokers meer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Probeer je facistische opmerking maar goed te praten, kleutertje.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:15 schreef G_M het volgende:
[..]
alle roker kapotschieten is een makkelijkere oplossing...
Het is geen probleemquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:04 schreef makkie88 het volgende:
erg dom dat ze dit openbaar hebben gemaakt, nu weet heel nederland het, en is het probleem 1000x zo groot geworden!
Hoezo buiten FOK! om?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is geen probleem
Buiten FOK! om zullen echt niet veel mensen hieraan meedoen en dan nog, oei
Bij mijn weten heeft fok dit niet opgestart.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het is geen probleem
Buiten FOK! om zullen echt niet veel mensen hieraan meedoen en dan nog, oei
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het nu geen honderden per maand, maar duizenden per maand wordt. en terecht. heksenjagers moeten straf krijgen.
wel als pakketje graag, dat kost meer. desnoods vul je je pakjes met poep.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:47 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk dat ik ook wat pakjes ga opsturen.
Zie OP.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
Whehe, tips waardoor het meer gaat kosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |