quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:32 schreef MikeyMo het volgende:
ik blijf het apart vinden, ze hebben nooit iemand hier persoonlijk wat gedaan. Ze maken enkel gebruik van de wettelijke mogelijkheden. Het is niet zo dat zij verantwoordlijk zijn voor het rookverbod in de horeca. Je kan het ze hoogstens kwalijk nemen dat ze gepleit hebben voor dit verbod. Maar ja, zo pleit meneer Ton Wurtz tegen die verbod op precies dezelfde manier als Stivoro. Maar om hem daar nou voor bakstenen met foto's van rokerslongen op te sturen...
Dat doen de mensen die dit doen toch ook? Gebruik maken van de wettelijke mogelijkheden. Of is het onwettig om iets naar een antwoordnummer te sturen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:32 schreef MikeyMo het volgende:
ik blijf het apart vinden, ze hebben nooit iemand hier persoonlijk wat gedaan. Ze maken enkel gebruik van de wettelijke mogelijkheden.
Zeg je daar nou dat uitlaatgassen wel kankerverwekkend zijn, en sigarettenrook niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:05 schreef wiggyboy het volgende:
een kanker verwekkende rally Parijs-Dakar
ze jagen jou toch ook niet op kosten?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat doen de mensen die dit doen toch ook? Gebruik maken van de wettelijke mogelijkheden. Of is het onwettig om iets naar een antwoordnummer te sturen?
mij wel met al die subsidie die ze ontvangen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze jagen jou toch ook niet op kosten?
Geen accijnsverhoging in de begroting dit jaar, Balkie vind blijkbaar dat we al genoeg gestraft zijnquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:09 schreef maartena het volgende:
Ik stel voor dat we de sigaretten 1 euro duurder maken
Stivoro wordt betaald uit tabaksaccijnsen, Einstein.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef MikeyMo het volgende:
True, maar het is mooier om te denken dat de accijnzen naar beneden zouden kunnen als Stivoro iedereen een plezier zou doen en in een wolk rook op zou gaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:39 schreef MikeyMo het volgende:
voor die accijnzen moet je bij de regering zijn, wat ze er daarna mee doen is niet de schuld van de ontvanger
Animal Cops ofzo ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
ach ja, dan vinden ze vast wel weer iets anders om het geld in te douwen, wellicht nog iets nuttelozer dan Stivoro
Ludiek, maar laat je niet zo kennen.. pffquote:Op woensdag 17 september 2008 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stivoro wordt betaald uit tabaksaccijnsen, Einstein.
Nee, ik ga geen lege pakjes sturen naar mensen met huursubsidie.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:59 schreef Cheiron het volgende:
Ludiek, maar laat je niet zo kennen.. pff
Wat is kinderachtiger? Deze actie, of de manier waarop jij over mensen die roken praat? Die rokertjes brengen wel miljoenen belasting binnen, waar jou studiefinanciering van betaald kan worden. Kinderachtig om die dan toch aan te pakken, misschien zou je die dan moeten weigeren? Is allemaal bloedgeld, man..quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:43 schreef Gia het volgende:
Tja, wat elfletterig zegt: Antwoordnummer afschaffen. Was ook mijn eerste gedachte.
Kun je zien hoe kinderachtig die rokertjes zijn.
Of Stivoro. Ik zie sowieso niet waarom de overheid subsidie zou moeten verstrekken aan clubjes die het doel hebben de bevolking te misleiden en voor te liegen teneinde de zorgkosten ernstig te verhogen. Ik zie al helemaal niet waarom die subsidie omhoog zou moeten wanneer dat clubje zich ook nog eens incapabel toont om het geld goed te beheren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:09 schreef maartena het volgende:
Mjah, hoe je het ook went of keert.... deze actie word betaald uit JOUW zakken. Naast de accijns voor dat pakje, betaal je ook nog eens voor de kosten van Stivoro omdat deze gesubsidieerd wordt van jouw belastingcentjes.....
Uiteindelijk is het de belastingbetaler die de klos is.
Nee hoor, het 60.000 euro op een mensenleven, aan zorgkosten. Dus dan hebben we het nog niet eens over pensioen en AOW en andere maatschappelijke kosten.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef MikeyMo het volgende:
ach ja, ze kosten ook weer veel met al die rookgerelateerde ziekten, heft elkaar weer netjes op
Eh, dat was niet je argument om iets goed te keuren. Jouw argument was dat die Stivoro mensen hun wettelijke mogelijkheden gebruikte. Dan doen de mensen die aan deze actie meedoen ook.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |