Rembo & rembo?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
* Hoeveel ga ik verdienen?
- ¤10,00 per uur. Maar dat wordt later meer.
* Dan kom ik wel later.EINZ!11
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 18:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
probeer het eens met == voor de gein![]()
In .NET betekend dat gewoon 'is'.... dus ik begrijp hem niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
probeer het eens met == voor de gein![]()
ik herken die grappen niet omdat ze zo verdomde matig zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 19:01 schreef Core2 het volgende:
[..]
moet deze ook uitgelegd worden of was dat sarcasme
In .net? Leg uit, want in .net bestaat niet. In C#, en in vele andere talen moet het een dubbele = zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In .NET betekend dat gewoon 'is'.... dus ik begrijp hem niet.
Nerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je programmeur bent, je de volgende grap wel snapt (of je hem grappig vindt is een tweede, dat doet er nu niet toe).
'Ik probeer altijd Strings naar NULL te krijgen'
(voor de niet IT-ers hier: Als een String NULL is, zit er niks in. Een lege String die eerst wel gevuld was, betekent dat datgene wat er in zat, geen String meer aan heeft... (en de rest mag je zelf bedenken))
Klacht: Programmeurs die programmeursgrapjes niet snappen
quote:
Waar is de grap... ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Je zou toch zeggen dat als je programmeur bent, je de volgende grap wel snapt (of je hem grappig vindt is een tweede, dat doet er nu niet toe).
(voor de niet IT-ers hier: Als een String NULL is, zit er niks in. Een lege String die eerst wel gevuld was, betekent dat datgene wat er in zat, geen String meer aan heeft... (en de rest mag je zelf bedenken))
Euh? Een string is een pointer, als je die naar null zet IS het helemaal niets meer. (nou ja, een nullpointer dus)quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:08 schreef stbabylon het volgende:
Dit werkt vermoedelijk wel, maar het zal wat anders doen dan je verwacht...quote:
Ik weet niet hoe C# er over denkt, maar in C++ levert een geldige assignment een 'true' op.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
In .net? Leg uit, want in .net bestaat niet. In C#, en in vele andere talen moet het een dubbele = zijn.
= is een Assignment
== is een Equality
bron voor de ongelovigen
In C is een 'string' ((const) char*) idd een pointer naar een array. Als je die op NULL zet blijft de string nog wel in geheugen mits gevuld, de pointer is alleen verdwenen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:48 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Euh? Een string is een pointer, als je die naar null zet IS het helemaal niets meer. (nou ja, een nullpointer dus)
Gast..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:50 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dit werkt vermoedelijk wel, maar het zal wat anders doen dan je verwacht...
[..]
quote:Ik weet niet hoe C# er over denkt, maar in C++ levert een geldige assignment een 'true' op.
fg && halt -p ?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:37 schreef Maurari het volgende:
IT grappen moet je gewoon voor je houden als je nog een beetje waardig wilt sterven
Eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef BobbyB het volgende:
Ze snappen hem misschien wel, maar vinden hem niet grappig. Dat is het denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |