Maar je snapte hem wel, en daar gaat het hier om.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:33 schreef koekiemonster het volgende:
dune II avatar redt de boel nog een beetje... grap is inderdaad verre van geniaal.
Dune II voor PC, Atreides Starport structurequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je snapte hem wel, en daar gaat het hier om.
(overigens is dat wel van Dune, maar niet van het 2de spel)
Hmmm, ok, blijkbaar zien sommige mensen die ava nog. Ik heb er twee atm. De andere is een Sandworm.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dune II voor PC, Atreides Starport structure
Nee het is geen LVF het is een Starport. En nee LVF is niet hetzelfde voor alle machten want Harkonnen heeft geen Trikes maar alleen Quads in de LVF.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm, ok, blijkbaar zien sommige mensen die ava nog. Ik heb er twee atm. De andere is een Sandworm.
En het is A) een Light Vehicle Factory en B) beide de LVF als de Starport zijn voor alle strijdende machten hetzelfde.
godver, m'n koffiequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef Heathen. het volgende:
Maar wat moet je nou met een lege str.. aaaaaaah nou snap ik hem. Jij bent er zo eentje die aan die dingen ruikt..
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:10 schreef NJ het volgende:
Dan ben je dus gewoon de übernerd van de afdeling.
Sterf.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je bent net zo origineel. -->
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Matige grap, zelfs als IT-er kan ik er niet om lachen.
Zeg dan gewoon dat je altijd getString() doet van je Object.
Nee, die is ook bagger.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:42 schreef List-O-Anarchy het volgende:
Komt een ICT-er bij de dokter, vraagt de dokter.. "Zal ik eens lekker je BIOS flashen?"
Ja, of Me.ToString();quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Matige grap, zelfs als IT-er kan ik er niet om lachen.
Zeg dan gewoon dat je altijd getString() doet van je Object.
datarow["Tuvai.net"].User = "";quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik maak altijd de typvaud "itneger" in plaats van "integer" rofl lololeins!111
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |