Het lijkt me dat dit niet de juiste plek is om mijn opmerking te verbeteren met een nog grotere nerd-factor...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:03 schreef mgerben het volgende:
[..]
Nee, het betekent dat hetgene dat er in zat nu verdwenen is en overschreven is met een NULL.
Of nog correcter: Je overschrijft maar een heel klein stukje van de inhoud zodat je kunt doen alsof de string leeg is en je de inhoud kunt negeren.
Jij vindt dus de lege string belangrijker dan de inhoud en je legt het verkeerd uit alsof het grappig is.
Ontzettend slechte grap.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:19 schreef ThE_ED het volgende:
unzip, strip, touch, finger, grep, mount, fsck, more, yes, fsck, fsck, fsck, umount, sleep
Jij stuurt ook zulke sollicitatiebrievenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:19 schreef ThE_ED het volgende:
unzip, strip, touch, finger, grep, mount, fsck, more, yes, fsck, fsck, fsck, umount, sleep
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:19 schreef ThE_ED het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij stuurt ook zulke sollicitatiebrieven?
[ afbeelding ]
lol! wat een skilzzquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij stuurt ook zulke sollicitatiebrieven?
[ afbeelding ]
Ik ga hem niet uitleggen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:07 schreef Jumparound het volgende:
Ik vond hem wel leuk
Maar wat moet je nou met een lege string... het gaat om de inhoud?
nee... je bent al zo flauw geweest om de mop in je eigen post uit te leggen...quote:
En dan nog snap je hem niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee... je bent al zo flauw geweest om de mop in je eigen post uit te leggen...
Ik weet niet wat erger is: dat ik hem begrijp of dat ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:19 schreef ThE_ED het volgende:
Zoals zelfs de TT zegt, het is niet dat ze hem niet grappig vonden, maar ze snapte hem niet. Zelfs ik vind hem niet grappig, daar gaat het echter helemaal niet om!quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:07 schreef Paramnesia het volgende:
Dit doet mij trouwens nog denken aan mijn hogeschool perikelen waar in de Databaselessen nogal het woordje Join en Joint in voorkwam. (Dat is als je 2 tabellen bij elkaar doet).
Iedere keer dat woord viel moest een gozer naast me even grinniken, maar durfde hij het niet hardop te zeggen omdat het zo flauw was. Waarna ik herhaalde: "Wheheheh JOINT!". De hele klas in een deuk. Toen wist ik het, wij nerds hebben dezelfde kut-humor die universeel is.
Als TS zelfs zijn mede-nerds niet aan het lachen krijgt, dan is het wel een zeer slechte mop.
Dus bij jou is de lengte belangrijker wat er in de string zit??quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
nou maar ik had m zonder uitleg ook niet door. En vroeger ook geprogrammeerd.
Strings check je toch niet op NULL maar op LEN(String) = 0 ?
if (len(<String>) = 0)
begin
print "string is leeg"
else
print "string is niet leeg"
endif
Niet elke taal is hetzelfdequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
nou maar ik had m zonder uitleg ook niet door. En vroeger ook geprogrammeerd.
Strings check je toch niet op NULL maar op LEN(String) = 0 ?
if (len(<String>) = 0)
begin
print "string is leeg"
else
print "string is niet leeg"
endif
wel eens een FAIL plaatje gezien?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet elke taal is hetzelfde
In Java bijvoorbeeld (en dit heb ik al een vrij lange tijd niet gedaan, dus ik hoop dat dit klopt qua syntax):
String a = "Hallo";
String b = "";
String c = "Andere String";
c = null;
if (a != null) {
System.out.println(a);
} else {
System.out.println("Hijs null, pak dat wijf waar het om heen zat!");
}
if (b != null) {
System.out.println("Hier staat b: "+b);
} else {
}
if (c != null) {
System.out.println(c);
} else {
}
Dat krijgt als output:
Hallo
Hier staat b:
Hijs null, pak dat wijf waar het om heen zat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |