Bedankt, alleen dat is idd niet echt slim nee dan om geen eieren in huis te hebbenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG! OMG! OMG!
Ik heb de vormpjes binnen dus ik wil ze proberen maar ik zie nu dat ik geen eieren meer in huis heb!![]()
Ik wist wel dat quiche gisteren een slecht idee was.Nu moet ik tot vanavond wachten.
![]()
Alles zag er prima uit overigens en enorm snelle levering. Fijn om zaken met je te doen Sylvana.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 september 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb nog geen eieren gekocht, ga ik straks doen. Maar dat vroeg ik me ook al af.![]()
De holte is nog best groot dus een medium eitje is denk ik te klein. Ik haal gewoon L eitjes en dan zie ik het wel.
Je kookt een ei, pelt hem, stopt hem in zo'n vormpje, drukt het vormpje dicht, doet het 10 minuten in de koelkast, of in een bakje met water en dan is je ei dus omgevormdquote:Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef Tokay het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar hoe werkt dat, met die eieren en die grappige vormpjes?
Zo simpel? Leuk!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef Sylvana het volgende:
Je kookt een ei, pelt hem, stopt hem in zo'n vormpje, drukt het vormpje dicht, doet het 10 minuten in de koelkast, of in een bakje met water en dan is je ei dus omgevormd
wat grappig zegquote:Op woensdag 24 september 2008 20:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je kookt een ei, pelt hem, stopt hem in zo'n vormpje, drukt het vormpje dicht, doet het 10 minuten in de koelkast, of in een bakje met water en dan is je ei dus omgevormd
Ja, idd erg leuk, en mn klasgenoten zijn ook erg weg van mn vormpjes-eieren. Dus heb al verschillende verzoeken gekregen of ik voor hun ook auto/beertjes/hartjes/sterren-eieren enzo wil makenquote:
M is inderdaad te klein. Ik heb een konijn zonder oren.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:30 schreef Macka66 het volgende:
Op de verpakking van de vormpjes staat welke maat ei je moet gebruiken. Voor mijn konijn- en beervorm heb ik maat L nodig.
Volgens mij wel. Het is een gebalanceerde maaltijd, je heb je porties beter onder controle, omdat je veel kleine hapjes hebt met verschillende smaken heb je ook minder behoefte aan snacks en je krijgt voldoende groente en fruit binnen. Ik denk dat het in ieder geval een stuk gezonder is dan een bak met brood maar afvallen zou ook wel moeten kunnen lijkt me.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
stel; je zou graag willen afvallen, zou het nuttigen van een bento i.p.v. brood tussen de middag daarbij lkunnen helpen?
schiet me zomaar ineens te binnen.
Ik ben dus sinds mei aan het afvallen, en een Bento helpt zeker wel, want nu ik minder brood eet, en meer groente/fruit en weinig rijst/pasta enzo in mn Bento doe, gaat het afvallen nog snellerquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
stel; je zou graag willen afvallen, zou het nuttigen van een bento i.p.v. brood tussen de middag daarbij lkunnen helpen?
schiet me zomaar ineens te binnen.
Nou, er zitten een aantal nadelen aan de Laptop Lunch-variant..quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:58 schreef Innocence het volgende:
Waarom?
Misschien dat ik wat over het hoofd zie.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een heel leuke bento gemaakt maar ik ben mijn fototoestel kwijt en mijn telefoon is leeg en die oplader kan ik ook niet vinden.![]()
Er zit een ei-kuiken met nori oogjes, een paprika snavel en een minikruidenpotje om hem te kruiden in, komkommerbloemen, een mini coleslaw, tomaatjes op een poezenprikkertje, rolletjes van tortilla met roomkaas, ham en rucola en een Hello Kitty spekje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |